2019-10-17, 14:42
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Sitter och kollar på wt paret Jimmie och Sandra i Östersund och undrar om de är gifta fortfarande, hittar de inte på ratsit. Så jag antar att deras "storslagna" kärlek tog slut lika fort som den kom.
Ett tips är att ta med vilket avsnitt och säsong du diskuterar.
Citera
2019-10-17, 14:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Ett tips är att ta med vilket avsnitt och säsong du diskuterar.

De flesta fattar nog vilka jag menar sen är det inte jättesvårt att googla men vsst för din skull då

https://www.viafree.se/program/livsstil/lyxfallan/sasong-25/avsnitt-9
Citera
2019-10-17, 14:53
Medlem
constants avatar
Citat:
De flesta fattar nog vilka jag menar sen är det inte jättesvårt att googla men vsst för din skull då

https://www.viafree.se/program/livsstil/lyxfallan/sasong-25/avsnitt-9
Skulle fortfarande vara tacksam om du ville berätta vilken säsong och vilket avsnitt det handlar om. Jag har inte tillgång till streamat men har flera avsnitt på min hårddisk.
Citera
2019-10-17, 14:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Skulle fortfarande vara tacksam om du ville berätta vilken säsong och vilket avsnitt det handlar om. Jag har inte tillgång till streamat men har flera avsnitt på min hårddisk.

Men för i helvete du ser ju i texten säsong 25 avsntt 9. Hur jävla svårt ska det vara att läsa
Citera
2019-10-17, 15:00
Medlem
Skulle vilja hitta avsnittet med den efterblivna snubben som var skyldig över 2 miljoner och fick en tillsägelse för att han var så reaktionslös. Patrik och Magnus undrade argt om han brydde sig och han bara står där med stone face som att någon bokstavligen stängt av hjärnan på honom
Citera
2019-10-17, 15:00
Medlem
constants avatar
Citat:
...du ser ju i texten säsong 25 avsntt 9.
Tänk så enkelt det hade varit att berätta det när du diskuterar ett avsnitt i ett program.
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Skulle vilja hitta avsnittet med den efterblivna snubben som var skyldig över 2 miljoner och fick en tillsägelse för att han var så reaktionslös. Patrik och Magnus undrade argt om han brydde sig om siffrorna. Tyckte det var så kul
Risken är stor att folk här är livrädda att nämna säsong och avsnitt.
Citera
2019-10-17, 15:03
Medlem
Citat:

Förstår inte varför det skulle vara farligt. Har grävt lite själv men det är mycket att gå igenom. Kan ha varit 5 år sen jag såg det kanske.
Citera
2019-10-17, 15:09
Medlem
constants avatar
Citat:
Förstår inte varför det skulle vara farligt. Har grävt lite själv men det är mycket att gå igenom. Kan ha varit 5 år sen jag såg det kanske.
Det handlar nog mest om att jag blir irriterad när personer vill diskutera ett avsnitt och har väldigt svårt att helt enkelt berätta vilket det handlar om.

Googla själv din late skit, brukar vara svaret när jag frågar.

Så risken är stor att du som svar får: Ah, det är Nisse i Vansbro. Skitkul avsnitt.
Citera
2019-10-17, 15:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Tänk så enkelt det hade varit att berätta det när du diskuterar ett avsnitt i ett program.

Vilket jag gjorde när jag länkade avsnittet och sen är det inte jättesvårt att googla fram avsnittet heller.
Citera
2019-10-17, 15:13
Medlem
Citat:
Det handlar nog mest om att jag blir irriterad när personer vill diskutera ett avsnitt och har väldigt svårt att helt enkelt berätta vilket det handlar om.

Googla själv din late skit, brukar vara svaret när jag frågar.

Så risken är stor att du som svar får: Ah, det är Nisse i Vansbro. Skitkul avsnitt.

Ja, men vad ska man söka på liksom när man inte minns vart det var någonstans, är väl lite det tråden finns för så konstigt att folk går igång på det.
Citera
2019-10-17, 15:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ja, men vad ska man söka på liksom när man inte minns vart det var någonstans, är väl lite det tråden finns för så konstigt att folk går igång på det.

handlar mest om hans besatthet i att veta vilkey avsnitt det handlar om hela tiden när det ibland är ytterst lätt att googla.

Är det btw denna snubbe du menar
https://www.viafree.se/program/livsstil/lyxfallan/sasong-17/avsnitt-1
Citera
2019-10-17, 15:19
Medlem
constants avatar
Citat:
handlar mest om hans besatthet i att veta vilkey avsnitt det handlar om hela tiden när det ibland är ytterst lätt att googla.
Tycker faktiskt att det är skitkul att ibland gå in här för att sedan se ett avsnitt det pratas om. Och förstår inte vad problemet är med att ange säsong och avsnitt utan istället låta mig googla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in