2020-03-14, 20:15
Medlem
Tripportreats avatar
Shit, verkar vara mer skit i piratimporterade Tramadol än vad jag trodde.

Som om Tramadol inte vore farligt nog som det är att ta i russyfte, välj en bättre opioid är mitt råd. Tramadol är som en jävla coctaildrog.

//Tripportreat
Citera
2020-03-15, 09:54
Medlem
Thraxxs avatar
En fråga blockerar antidepressiva effekten av Tramadol? Äter paroxetin 20mg per dag, har fått Tramadol utskrivet innan jag började knappra Paroxetin men också efter på grund utav rygg smärtor som kommer och går. Innan jag började med Paroxetin för cirka 2/3 veckor sedan så kände jag verkligen av smärtlindringen Tramadol gav mig tog 200mg max varje dag för att klara av jobbet.

Sen blev jag satt på Paroxetin för depression slutade med Tramadol i cirka 10 dagar sen började ryggen igen och nu känner knappt någon effekt av Tramadol överhuvudtaget? Hade grymt ont i ryggen i fredags och till min förvåning hade jag slängt i mig till kvällen 600mg i desperation men kände ingenting absolut nada? Hur kommer det sig, har ingen tolerans på Tramadol häller så va fan!
Citera
2020-03-16, 12:14
Medlem
Har kommit över en oöppnad burk tramadol 200mg 200st
Tabletterna är röda utan skåra. Vad tror ni?
Citera
2020-03-16, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny14890437
Har kommit över en oöppnad burk tramadol 200mg 200st
Tabletterna är röda utan skåra. Vad tror ni?
Mitt råd är att inte köpa röda tram överhuvudtaget. De har innehållit fentanyl förut, så definitivt inte värt risken. Sen gör ju alla som de vill såklart.
Citera
2020-03-17, 09:18
Medlem
Hur känner man om det är fentanyl man fått i sig.
Citera
2020-03-17, 10:01
Medlem
Hur känns det om man fått isig fentanyl
Citera
2020-03-18, 18:38
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:

Jadu, att det inte känns som tram. Absolut mycket starkare. Beror på hur mkt fentanyl som ev. kan finnas per tablett.

Är det någon som känner till dessa mindre runda röda tabletterna utan brytskåra, de kommer lösa och är 200mgare. De är starka, är van vid att inte ens känna av tram längre.
Tror det är indonesiska från burk.

Någon som känner till dessa, florerar nu på senare tid i centrala svealand /bergslagen
Citera
2020-03-19, 09:22
Medlem
Har en precis sådan vit burk. 200st 200mg står det på etiketten. Piller lite ljusröda utan skåra. Står även Royal på etiketten.
Inget Tram rus utan blev bara satans trött.
Citera
2020-03-20, 01:36
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:

Beror på om det är "vanligt apoteksfentyl" eller någon RC-fenta då kan ruset variera en del. Men apoteksfentyl så blir du som på oxycontin skulle jag säga fast mycket starkare och mer neråt/trött. Illamående kommer ganska ofta på starkare Opi enligt min erfarenhet.
Citera
2020-03-20, 15:07
Medlem
LyssnaSvampenTalars avatar
Mycket konstigheter med Tramadol, även dom från apotek, ofta kan man få olika rus fast det ska vara samma ämne, man kan bli lite bäng av en enorm dos tramadol och jätte bäng från en liten, en gång tog jag 1500mg som va i karta och kände knappt någonting en annan gång innan det så tog jag 600mg som också va i karta och vart jätte skev, kan tillägga att jag inte hade någon tolerans någon av gångerna, måste vara mycket fusk med dom som tillverkas utomlands.
Citera
2020-03-21, 14:51
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyssnaSvampenTalar
Mycket konstigheter med Tramadol, även dom från apotek, ofta kan man få olika rus fast det ska vara samma ämne, man kan bli lite bäng av en enorm dos tramadol och jätte bäng från en liten, en gång tog jag 1500mg som va i karta och kände knappt någonting en annan gång innan det så tog jag 600mg som också va i karta och vart jätte skev, kan tillägga att jag inte hade någon tolerans någon av gångerna, måste vara mycket fusk med dom som tillverkas utomlands.

Jag håller helt med om att märken kan spela stor roll hur jag känner ruset. Men något som spelar större roll är hur du ätit och sovit dom senaste dagarna imo. Har jag sovit och ätit sämre än vanligt fick jag ett betydligt svagare rus gentemot om jag ätit och sovit bra
Citera
2020-03-21, 16:11
Medlem
mecca--villages avatar
Polare skrev att han kommit över dessa röda utan skåra på 200mg i 200 burk med namnet royal. Kan inte ta substanser längre men aldrig stött på dom innan så polaren bad mig fråga vad detta är för några? Såg nån mer kommit över dessa. Detta är i skåne!

Hade gärna tagit två själv för att kunna ge svar åt min vän men går icke så frågar därför här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in