2019-10-13, 16:08
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonimiss
Läste om att andra också fått dessa röda ''200mg'' fejktram. Tagit tramadol i många år varje dag så har hög tolerans. De här tabletterna tog jag två av och blev lika påverkad av som att jag hade tagit 1500mg vanliga tram. Ruset höll i sig ca 2h och efter 6h känner man knappt nåt alls av de.

Köp ej!!!

Bild på fejktram: https://postimg.cc/Wqk4mNKd

Hur ser kartan ut på dessa? Är de helt släta på båda sidorna?
Citera
2019-10-13, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Hur ser kartan ut på dessa? Är de helt släta på båda sidorna?
Vad jag vet kommer dessa ej i kartor och dem är släta på båda sidor.
Citera
2019-10-13, 16:56
Medlem
Citat:
Måste säga att det hittills varit väldigt soft. Har käkat tram i ungefär en vecka, vet att de inte lång tid alls men jag får alltid väldigt obekväma symptom när jag slutar efter en veckas användande. Låg på 400-500 mg depot. Igår tog jag 100 mg, i dag 50. Märkte att utsättningssymptomen kom i dag men väldigt väldigt mild. Magen har blivit aktiv igen, lite nysningar..men inget mer än så faktiskt.

Precis. Jag kör max 2-3 dagar (alltid depot) och sista dagen tar jag alltid lägre dos - och då får jag väldigt lite utsättningssymtom. Också nysningar och lite med magen, men inte mycket annat.
Citera
2019-10-14, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
aldrig själv tagit krypton, men hör o läst av MÅNGA att det ska vara fantastiskt! Och det är tvärtemot vad dessa skit tramadolen är..

Alright då skippar vi misstänka på krypton. Kände också att de var 50/50, men tror fortfarande iallafall pillerna har O-Desmethyltramadol som aktivt ämne med något annat RC skit.

Men de är min egna uppfattning. Vad man har diskuterat i min omkrets angående dessa är att helt enkelt smart sätt att tjäna pengar och säljer det under namnet "indiska/signatur/hab röda 200mg" så att dom riktiga röda får ett dåligt namn efter sig, men samtidigt blåser folk i tron om att de är äkta.

Likadant som man pressar fram E tablett och andra tabletter, lika lätt är det att koka ihop lite egen tramadolsubstans o sälja för likadant pris som vanliga och gå jävligt mycket plus i kassan.

"O-Desmethyltramadol (O-DSMT) is an opioid that has primarily been used indirectly due to it being a primary metabolite of the analgesic tramadol. Since the 2010s it has occasionally been used on its own as it has been sold through the grey market/research chemical market.

It has a longer duration than tramadol and more typical opioid-like effects, although it still impacts monoaminergic systems to an extent that might somewhat influence the effect profile"

"It does not usually produce a substantial “rush” of euphoria and is therefore weaker in that respect than certain opioids, but it can reliably offer a relaxed, chill, and pleasantly sedated state. Relative to tramadol is can bring someone to a nodding-like state of relaxation and impaired consciousness."

Mer information/källa här - https://thedrugclassroom.com/video/o-desmethyltramadol-o-dsmt/
Senast redigerad av An0nymen 2019-10-14 kl. 07:30.
Citera
2019-10-14, 15:35
Medlem
Råkade också få i mig dessa röda släta 200mg tramadolen.

Slängde i mig 4 st efter en veckas uppehåll från (riktiga) tram. Sjukt obehaglig känsla som jag aldrig haft innan. Mådde konstigt i några timmar och halvt hallucinerade. Undrar vad det är i dessa... Jag har många av dom dessutom, känns surt att slänga när man betalat för dom.
Citera
2019-10-16, 14:35
Medlem
R.Bloodworths avatar
Någon annan som kommit över dessa polska beigerosa tabletter med texten T3 på? De cirkulerar lite överallt nu och måste säga att de har ett jävligt bra rus för att vara depot. Bästa depotruset jag fått, utan tvekan.
Citera
2019-10-16, 15:50
Medlem
Citat:
Någon annan som kommit över dessa polska beigerosa tabletter med texten T3 på? De cirkulerar lite överallt nu och måste säga att de har ett jävligt bra rus för att vara depot. Bästa depotruset jag fått, utan tvekan.
Jag har beigerosa tabletter 200mg depot med texten TM 3 som är rätt bra! Jag vet inte om de är polska men är lite ovala i formen!
Citera
2019-10-16, 16:12
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.P.Werk
Jag har beigerosa tabletter 200mg depot med texten TM 3 som är rätt bra! Jag vet inte om de är polska men är lite ovala i formen!

Har den en omega symbol på andra sidan?

Grejen är att svenska nobligan ser exakt likadana ut. Beigerosa med texten T3..och de gör absolut ingenting i rusväg. Polska versionen är ju så mycket bättre.
Citera
2019-10-16, 17:04
Medlem
Citat:
Har den en omega symbol på andra sidan?

Grejen är att svenska nobligan ser exakt likadana ut. Beigerosa med texten T3..och de gör absolut ingenting i rusväg. Polska versionen är ju så mycket bättre.
Min sort är nog Dolatramyl, vilket tydligen inte ska vara nånting att ha.....men jag har flera andra sorter, mest 50mg:are som är riktigt bra!
Den funkar helt ok ändå, TM 3:an
Citera
2019-10-16, 18:21
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Min sort är nog Dolatramyl, vilket tydligen inte ska vara nånting att ha.....men jag har flera andra sorter, mest 50mg:are som är riktigt bra!
Den funkar helt ok ändå, TM 3:an

Fick tag i Dolatramyl i somras. De var vita dock och riktigt usla. Skrev även om det i tråden.
Citera
2019-10-16, 18:34
Medlem
Citat:
Fick tag i Dolatramyl i somras. De var vita dock och riktigt usla. Skrev även om det i tråden.
Dessa beigerosa är inte helt värdelösa men inget jag rekommenderar att köpa!
Citera
2019-10-16, 18:36
Medlem
Citat:
Dessa beigerosa är inte helt värdelösa men inget jag rekommenderar att köpa!
Polska T3 ska jag dock lägga på minnet, tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in