2019-10-10, 15:06
Medlem
R.Bloodworths avatar
Vet ni om utsättnignssymptomen är mildare/bättre på depottram?
Citera
2019-10-10, 23:35
Medlem
hur länge håller tolerans i? oavsett mängd.
Citera
2019-10-11, 10:32
Medlem
Börja misstänka vad dessa röda släta som går runt över allt kan innehålla O-Desmethyltramadol,

"O-Desmethyltramadol (O-DSMT) is an opioid analgesic and an active metabolite, It has little to no history of human usage but is easily accessible through the use of certain online research chemical vendors. In comparison to tramadol, O-DSMT lacks any stimulation and feels considerably closer to that of a traditional opiate. It is also stronger in terms of its potency and has a significantly shorter duration."
(Kopierad ifrån ett annat inlägg på fb)

Hoppas ni kan engelska :-)

O-Desmethyltramadol har även funnits i Krypton.

Bara att googla lite och kolla lite FB angående ämnet och krypton, kanske någon som tagit krypton och nu dessa i efterhand som kan bekräfta att ruset är snarlikt?
Senast redigerad av An0nymen 2019-10-11 kl. 10:35.
Citera
2019-10-11, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Bloodworth
Vet ni om utsättnignssymptomen är mildare/bättre på depottram?

Ja! Jag kör bara depot - delvis av den anledningen. Har ju mycket längre halveringstid, så går långsammare ur kroppen. Dessutom mer kostnadseffektiv eftersom ruset varar längre.
Citera
2019-10-11, 14:19
Medlem
Tog 1500mg inatt tog sista vid 4 tiden. ÄR det safe å dricka några bärs ikväll? lol
Citera
2019-10-11, 14:20
Medlem
tog depot tabletter borde tilläggas
Citera
2019-10-11, 20:53
Medlem
Läste om att andra också fått dessa röda ''200mg'' fejktram. Tagit tramadol i många år varje dag så har hög tolerans. De här tabletterna tog jag två av och blev lika påverkad av som att jag hade tagit 1500mg vanliga tram. Ruset höll i sig ca 2h och efter 6h känner man knappt nåt alls av de.

Köp ej!!!

Bild på fejktram: https://postimg.cc/Wqk4mNKd
Citera
2019-10-12, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0STR0N
Tog 1500mg inatt tog sista vid 4 tiden. ÄR det safe å dricka några bärs ikväll? lol
Njäääee.. Max två, va väldigt försiktig...
Citera
2019-10-12, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av An0nymen
Börja misstänka vad dessa röda släta som går runt över allt kan innehålla O-Desmethyltramadol,

"O-Desmethyltramadol (O-DSMT) is an opioid analgesic and an active metabolite, It has little to no history of human usage but is easily accessible through the use of certain online research chemical vendors. In comparison to tramadol, O-DSMT lacks any stimulation and feels considerably closer to that of a traditional opiate. It is also stronger in terms of its potency and has a significantly shorter duration."
(Kopierad ifrån ett annat inlägg på fb)

Hoppas ni kan engelska :-)

O-Desmethyltramadol har även funnits i Krypton.

Bara att googla lite och kolla lite FB angående ämnet och krypton, kanske någon som tagit krypton och nu dessa i efterhand som kan bekräfta att ruset är snarlikt?
aldrig själv tagit krypton, men hör o läst av MÅNGA att det ska vara fantastiskt! Och det är tvärtemot vad dessa skit tramadolen är..
Citera
2019-10-12, 23:03
Medlem
Sorry för spam i den a tråd! Men tog 1.5g i förrgår och tar samma nu känner knappt nåt alls. Är det safe att öka dosen utan risk för död?
Citera
2019-10-12, 23:03
Medlem
Testade ta lite gabapentin för att boosta men känner knappt nån skillnad
Citera
2019-10-13, 16:05
Medlem
R.Bloodworths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neweclipse
Ja! Jag kör bara depot - delvis av den anledningen. Har ju mycket längre halveringstid, så går långsammare ur kroppen. Dessutom mer kostnadseffektiv eftersom ruset varar längre.

Måste säga att det hittills varit väldigt soft. Har käkat tram i ungefär en vecka, vet att de inte lång tid alls men jag får alltid väldigt obekväma symptom när jag slutar efter en veckas användande. Låg på 400-500 mg depot. Igår tog jag 100 mg, i dag 50. Märkte att utsättningssymptomen kom i dag men väldigt väldigt mild. Magen har blivit aktiv igen, lite nysningar..men inget mer än så faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in