2019-10-16, 09:17
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
De Gea skadad ikväll mot Sverige, borde rimligen behöva vila. Liverpool skyhöga favoriter på söndag mot Man U. Oroväckande.
Tror det blir svårare för Liverpool än vad många tror.
Precis som när Liverpool var sämre så höjde man sitt spel mot United. Vet inte om statistiken stödjer mitt påstående men det var känslan jag alltid hade inför match.
Citera
2019-10-16, 09:20
Medlem
Citat:
De Gea skadad ikväll mot Sverige, borde rimligen behöva vila. Liverpool skyhöga favoriter på söndag mot Man U. Oroväckande.

Jag slängde in 1500:- på seger Liverpool häromdagen så bli inte förvånad om det slutar oavgjort.
Citera
2019-10-16, 09:31
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Tror det blir svårare för Liverpool än vad många tror.
Precis som när Liverpool var sämre så höjde man sitt spel mot United. Vet inte om statistiken stödjer mitt påstående men det var känslan jag alltid hade inför match.

Citat:
Ursprungligen postat av BumbiBeer
Jag slängde in 1500:- på seger Liverpool häromdagen så bli inte förvånad om det slutar oavgjort.

Jag hoppas ju Liverpool minns läxan från i fjol, inte spela för försiktigt och defensivt. Utan gå in, etablera ett tryck, vinna - då man tveklöst är ett bättre lag än United här och nu.

Samtidigt skulle detta kunna vara ett Gladiator-moment för United. Komma rätt in i det, få ett tidigt mål, kämpa som grisar och betvinga rivalen i sin egen hemmaborg. Romero gör en kanonmatch och lyfter hela laget.

Hoppas bara Firmino och Fabinho är fräscha efter uppehållet.

Kryss känns tyvärr ganska rimligt. Liverpool kommer inte upp i nivå och ser loja ut, United kämpar trots avsaknad av kvalitet och spets, får med sig 1-1 eller 0-0.
Citera
2019-10-16, 15:39
Moderator
zanteras avatar
Allt annat än minst 3-0 till Liverpool känns ju som en skräll, men med det sagt så vet man ju aldrig. Verkar gå lite rapporter igen om Allegri till MU, vet inte hur pålitliga källorna är men man kan väl samtidigt säga att hajarna cirkulerar i vattnet kring Ole. Efter Liverpool väntar Norwich borta och även om Norwich varit iskalla mot slutet så känns inte ens det som en given 3-poängare längre med tanke på hur MU har spelat det senaste.
Citera
2019-10-16, 16:39
Medlem
Citat:
Kryss känns tyvärr ganska rimligt. Liverpool kommer inte upp i nivå och ser loja ut, United kämpar trots avsaknad av kvalitet och spets, får med sig 1-1 eller 0-0.
Hur mycket man än kämpar så kommer det bara sluta på ett sätt, blir det mindre än 0-4 så är jag ärligt talat extremt förvånad - så stor är skillnaden mellan lagen för tillfället.
Ser snarare detta som en risk för totalt haveri för United med typ Arsenal/Roma siffror 1-7 eller 2-8...
Citera
2019-10-16, 19:14
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Självklart är Liverpool favoriter på söndag och att Unitedfansen befarar det värsta är förståeligt. Usel form och flera skador. Så visst kan det sluta med utklassning men vi har haft svårt mot United poängmässigt. Topptrion har sammanlagt bara gjort ett mål mot United i ligan. Lägger vi till dubbelmötet i Europa League 15/16 så blir det ett till. Det senaste spelmålet av en Liverpoolspelare på OT gjordes av Benteke. Milner på straff och självmål sedan dess. Senaste vinsten på OT för Liverpool kom 2014. United vann på Anfield 2016. Sedan 16/17 har lagen vunnit en match vardera (hemmaplan) och resten slutat oavgjort.

Personligen tycker jag att det är dags för en Liverpoolvinst på OT men tar inget för givet.
Citera
2019-10-16, 22:36
Medlem
Il.Malizias avatar
Dessa engelska fans tar nog priset som de största fjantarna någonsin.
https://twitter.com/Zod14_/status/1184533925537955840
Citera
2019-10-16, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia

Ha ha fantastiskt. Så fort det gått. Kommer ihåg då huligans var fruktade av alla, men nu är det hönor som gråter ut över ord...
Citera
2019-10-17, 07:21
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia

England har iaf fans, till skillnad från Italien.
Citera
2019-10-17, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Haha, de får inte ens ha sittplats i de två högsta ligorna! Bara plast fans nu för tiden i England...
Citera
2019-10-17, 09:34
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
...säger han med Ciao som profilbild...?
Vet inte vad det betyder ens. Finns inte italienska fotbollsfans?
Citera
2019-10-17, 10:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Bara jag som tror att Ole-Gollum får säga adjö till Old Trafford på måndag efter Man Utd-Liverpool?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in