Citat:
Mjo, som jag skrev i ett tidigare inlägg; Antingen kör man på OGS och unga britter och får en mittenplacering som på sikt kan bli bättre. Eller så köper man fem-sex "namn" för typ 4 miljarder sammanlagt.
Iom Maddison osv så verkar det som att första spåret är klart. Man kör OGS. Man värvar unga britter. Men då måste man också fatta att man kommer komma 7:a eller 8:a. (Men att på sikt kan det bli bättre och bättre).
Men nu kör man ungt och brittiskt, men då hoppas jag som sagt fanimej att man behåller OGS och kör en sjundeplacering i 3 år innan fröerna ger frukt så att säga.
Dags att välja identitet. Man har kört Mou som köpt in Lukaku och Matic. VDG som köpt Martial. Funkar inte att ta in en ny tränare och två nya spelare varje säsong.
Iom Maddison osv så verkar det som att första spåret är klart. Man kör OGS. Man värvar unga britter. Men då måste man också fatta att man kommer komma 7:a eller 8:a. (Men att på sikt kan det bli bättre och bättre).
Men hur jävla coolt vore det inte med en startelva i stil med:
Satan i gatan.
De Gea
Škriniar - Süle - Kimbempe
Sancho - Veratti - Casemiro - Goretzka - Bale
Müller - Rashford
Škriniar - Süle - Kimbempe
Sancho - Veratti - Casemiro - Goretzka - Bale
Müller - Rashford
Satan i gatan.
Men nu kör man ungt och brittiskt, men då hoppas jag som sagt fanimej att man behåller OGS och kör en sjundeplacering i 3 år innan fröerna ger frukt så att säga.
Dags att välja identitet. Man har kört Mou som köpt in Lukaku och Matic. VDG som köpt Martial. Funkar inte att ta in en ny tränare och två nya spelare varje säsong.
Men varför ska du haka upp dig på vad Daily Mirror skriver? Det kommer tjogvis med nya rykten varje dag om vilka spelare Manchester United planerar att köpa. I slutändan blir det nog någon promille av dessa spelare som ens kommer i närheten av Old Trafford. Några random exempel när jag tittade när jag tog mig en titt på de brittiska tidningarnas sportsidor:
Från idag:
Manchester United have reportedly identified Red Bull Salzburg hotshot Erling Braut Haaland as their 'primary target' next summer - but will face fierce competition from Real Madrid (källa)
Manchester United have ‘moved’ for Brescia’s young midfielder Sandro Tonali, according to reports. FcInterNews claims that, following a long-standing interest in the 19-year-old midfielder, United are ready to bid, with Borussia Dortmund also named as an interested club. (källa)
Från igår:
Manchester United have reportedly made West Ham midfielder Declan Rice and Napoli defender Kalidou Koulibaly their top transfer targets for next summer. (källa)
Manchester United have reached a verbal agreement to sign Juventus forward Mario Mandzukic in January - according to reports in Italy. (källa)
Manchester United have made contact with Moussa Dembele about a move to Old Trafford in January, reports say. (källa)
Manchester United 'chase £20m Norway and Rostov midfielder Mathias Normann' as Ole Gunnar Solskjaer seeks January reinforcements (källa)