2019-10-15, 19:17
Medlem
Har dom fixat kondisen?
Några av mina spelare var helt slut när matchen började...
Citera
2019-10-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Hur irriterade/sura blir ni under matcher? Känns som att det här spelet lockar fram de sämsta sidorna hos mig...

De senaste årenfruktansvärt sur..

Men i år är det lugnt, kör inte tävlingsinriktat i år, garvar mest om ena laget har 40 skott i stolpen men ändå förlorar med 0-1
Citera
2019-10-15, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majvor666
Har dom fixat kondisen?
Några av mina spelare var helt slut när matchen började...

Det hoppas jag verkligen inte, bästa som hänt sen fut släpptes ju
Citera
2019-10-15, 19:29
Medlem
KavliBaconosts avatar
Hur har ni tänkt göra med icon swaps? Jag väger mellan att ta Rio + Pep eller att ta Drogba. Känns segt om Drogba inte presterar som man förväntar sig dock och man investerat 23 tokens för honom.
Citera
2019-10-15, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Det hoppas jag verkligen inte, bästa som hänt sen fut släpptes ju

Håller med. Men jag bytte in spelare som jag bytt in flera matcher i rad. Kan det vara så att ersättare kommer in med den kondition de har? Medans de som startar har fullt? För dom som startade hade fullt..
Citera
2019-10-15, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majvor666
Håller med. Men jag bytte in spelare som jag bytt in flera matcher i rad. Kan det vara så att ersättare kommer in med den kondition de har? Medans de som startar har fullt? För dom som startade hade fullt..

Ahh gött 😂

Ja ersättare får inte kondition, stämmer bra. Så de funkar helt bakvänt
Citera
2019-10-15, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
Hur har ni tänkt göra med icon swaps? Jag väger mellan att ta Rio + Pep eller att ta Drogba. Känns segt om Drogba inte presterar som man förväntar sig dock och man investerat 23 tokens för honom.

jag velar fram och tillbaka, om jag skall göra två lite sämmre eller en riktigt bra.. man borde ju hålla sig och spara till en riktigt bra, står mellan owen eller butanegro i så fall. drogba känns sådär..

e jäkligt sugen på roberto carlos också, men känns surt att lägga allt på en wingback

jag väntar och ser hur nästa månads utmaningar ser ut, dom kanske är helt omöjliga.. nicka in 10 mål i samma WL match med en bronsback.. vem vet, denna månaden var ju väldigt enkla tycker jag
Citera
2019-10-15, 19:58
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost

Funderar lite på Miroslav Klose
Citera
2019-10-15, 20:26
Medlem
Kör för zanetti, kommer antagligen hålla till tots+att han är prime, tror tex Rio kommer sjunka i pris för så många kommer att få för honom så kan nog köpa om jag blir sugen tänker jag
Citera
2019-10-15, 21:03
Medlem
Vad jag förstår så kommer det släppas fler Icons längre fram, icon swap.
Kommer man kunna spara dessa tokens och nyttja då istället?
Borde funka tycker jag, men ingen aning.
Citera
2019-10-15, 21:26
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Vad jag förstår så kommer det släppas fler Icons längre fram, icon swap.
Kommer man kunna spara dessa tokens och nyttja då istället?
Borde funka tycker jag, men ingen aning.
Kommer nya tokens till Icon Swaps 2, så när Icon Swaps 1 tar slut är alla tokens du inte använt värdelösa
Citera
2019-10-15, 21:36
Medlem
Funderar på Hagi, icon swap...
Någon som har några tankar kring honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in