2019-10-14, 15:33
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersway
Över 100 mål med reus ? Hur många matcher har du lirat?😁

130 matcher
Citera
2019-10-14, 17:39
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
130 matcher
Bra utdelning med reus o werner, bra lirat
Citera
2019-10-14, 19:25
Medlem
Korders avatar
Sitter och försöker knåpa ihop ett så bra lag som möjligt för 25k (ca). Bara för skojs skull, tänkte sitta och nöta lite rivals med det sen och se hur det går. Har knåpat ihop detta just nu; https://www.futbin.com/20/squad/9559188

Någon med andra förslag?
Citera
2019-10-14, 21:22
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ynkun
Zaha CAM och ner med Alli ist för Ndidi kanske. Tack för inputen!
Vad tycker du gällande icon?

Jag har kört på untradeable rewards ett par gånger nu vid rewards. Har fått spelare som är gångbara för den utmaningen, typ Muller, Falcao, sen massa random Serie A, Ligue 1, PL, bundes osv.
Sen har du ju även sbc rewards som du kan hålla lite på, samt de här silver upgrades.

Krävs inte superbra spelare för att kunna vinna några matcher. Har själv märkt att andra har sämre lag nu sen icon challenges kom.

Okej, själv har jag lärt mig att aldrig ta untradeables. Det är inte speciellt smart i längden.
Citera
2019-10-14, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Okej, själv har jag lärt mig att aldrig ta untradeables. Det är inte speciellt smart i längden.

I början är det lönt att ta undradeable spelare tycker jag, man får spelare att göra sbc med, packar man nån dyr så kan visst, gpr inte å sälja han, men då kan man bygga laget runt honom

Å så e de ju kul att öppna packs

Men visst, ta coins är ju det bästa i längden

Men hur kul är det 😋
Citera
2019-10-14, 21:59
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
I början är det lönt att ta undradeable spelare tycker jag, man får spelare att göra sbc med, packar man nån dyr så kan visst, gpr inte å sälja han, men då kan man bygga laget runt honom

Å så e de ju kul att öppna packs

Men visst, ta coins är ju det bästa i längden

Men hur kul är det 😋

Men det blir så jäkla segt i slutet när man står där med typ bara untradeables i startelvan och inget kapital typ.
Citera
2019-10-15, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Men det blir så jäkla segt i slutet när man står där med typ bara untradeables i startelvan och inget kapital typ.

Japp, det håller jag med om

Jag kommer gå över till tradeable längre fram

Coins är för tråkigt

Fast samtidigt ser jag till att ha transferlistan full av investeringar, så brukar ha 3-4 miljoner coins frammåt tots i vilket fall
Citera
2019-10-15, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Japp, det håller jag med om

Jag kommer gå över till tradeable längre fram

Coins är för tråkigt

Fast samtidigt ser jag till att ha transferlistan full av investeringar, så brukar ha 3-4 miljoner coins frammåt tots i vilket fall

Man får ju coins från SB och WL. Jag kommer fortsätta ta untrade från rivals. Vi har icon swaps med first owner och hittills har det släppts value sbcs varje vecka. Untradeables in mot tradeable paket.
Citera
2019-10-15, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p3tt3e
Man får ju coins från SB och WL. Jag kommer fortsätta ta untrade från rivals. Vi har icon swaps med first owner och hittills har det släppts value sbcs varje vecka. Untradeables in mot tradeable paket.

Ja, så e de ju också, jag gör alla sbc som kommer i stort sett, förutom player of the month och flashback

80% av det jag lägger in är untrade spelare, som förvandlas till säljbara spelare i sbc:n
Citera
2019-10-15, 18:44
Medlem
mediekratis avatar
Hur irriterade/sura blir ni under matcher? Känns som att det här spelet lockar fram de sämsta sidorna hos mig...
Citera
2019-10-15, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Hur irriterade/sura blir ni under matcher? Känns som att det här spelet lockar fram de sämsta sidorna hos mig...

I år väldigt lugn. Förr genom åren var det svårt att kontrollera sig alltid.. Flera kontroller som vreds sönder 😌
I år försöker jag ta det med manana. Tycker det är mindre script skit i spelet hittills. Har dock ej spelat wl ännu.... Så låter det vara osagt hur det är.
Men man känner när man möter en bra spelare och då intalar jag mig att detta kan gå hur som helst. Är små marginaler. Ibland applåderar jag tom när motståndaren gör ett hyfsat fint mål eller lirar snyggt. Då är personen värd målet.
Ibland är motståndet bara bättre. Eller har mkt bättre lag. Bättre gubbar har ju små fördelar helt klart. Så tycker jag det ska vara också!

Helt klart är fut 20 hittills bättre.

Tips, försök ta det manana och ge motståndet cred ifall du inte lyckas vinna. För vinner gör du inte varje match 💪👍
Citera
2019-10-15, 19:14
Medlem
Har ni Zlatan som skräpar i klubben så sälj, legat på 7k hela tiden. Sålde för 13k nu när Schwein. SBC kom.
Snart inser väl folk att det finns billigare alternativ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in