Citat:
Ursprungligen postat av
rotesau
Jag har träffat henne i båda tillstånd ett flertal gånger, så jag kan lite grann gå i god för min uppfattning. Men jag kan inte riktigt gå i god för henne.
Hon snackar vitt & brett om livsbekymren med Henrik osv, så jag skulle vara förvånad att hon lyckats knipa såpass här tätt om att blanda in minst en inhyrd torped.
Om hon trots min uppfattning är anstiftare, är det mest troligt att det är någon/några polare hon använder.
Allmänt menar jag att hon är lätt att överblicka. Hon är inget mysterium i den bemärkelsen. Samt hon och hennes nuvarande livsstil är lika känd som simpel.
Jag vill dock lägga en reservation angående ett tillfälle som jag även tidigare beskrivit i tråden.
Det är när hon iakttogs med två främmande män som hon absolut inte hörde hemma med. Hennes beteende ihop med dessa var avvikande. Dom pratade, men gick åtskilt på rad med lite distans och hon försökte att inte stå rakt framför dom osv. Som att hon inte ville synas med dom.
Visst trixar hon med det administriva i rättsprocesser, men jag ska påpeka att någon nätaktivitet har aldrig försigkommet. Hon har aldrig haft social media och hon använder bara enkla mobiler.
Hjärnblödningen 2014 var inte den första. Hon hade en riktigt elak blödning flera år tidigare, och uppgiften är kanske relevant för det var därikring hon började rämna.
Nog därför hon också använde detta tillstånd som "försvar", och som av en händelse fick hon ytterligare en, fast lindrig.
Du skriver så mycket konstigheter så jag vet knappt var jag ska tro här...
"så jag kan lite grann gå i god för min uppfattning". Que?
Du har träffat henne ett flertal gånger men ändå vet hon inte vem du är som person? Ok. Varför berättar du inte här om de tillfällena?
Du har sett henne på avstånd med muskiga män på Kungsholmen. Låter som rena fantasier. Vadå att hon inte hörde hemma med dem? Du vet inget om hur hennes umgänge ser ut.
De gick på rad med distans men samtidigt ville hon inte STÅ framför dem osv...Hade jag sett något sådant här hade jag vetat exakt var det inträffat. Utanför vilket kafé/affär etc såg du dem först?
Du skriver att du har följt efter dem och sett att de gått
"ett antal kvarter". Varför följde du efter dem? Varför tog du inte kontakt om hon kanske var i en utsatt situation?
Om hon nu berättar vitt och brett om hennes problem med HOL, och du menar att hon samtidigt inte "råkar" tala om att hon vill se honom död, varför finns det då en anmälan om anstiftan 1? Den kan ju inte vara ur luften utan personen gjorde sig väl inte besväret att blanda in polisen om inte KL faktiskt fört detta på tal?
Hon hade en riktigt elak blödning många år tidigare? Vad är en elak blödning? Hur många år tidigare? Hur vet du det? Bevis?
"någon nätaktivitet har aldrig försigkommet. Hon har aldrig haft social media och hon använder bara enkla mobiler."
Nätaktivitet har aldrig försigkommet? Hur vet du det? Varför har du bevakat under alla år om hon har soc medier eller ej? Ett anonymt Instagram kan väl vem som helst ha och lägga upp bilder på hund m.m.
Uttala dig inte så tvärsäkert om saker du inte vet.
Försigkommet, vad är det ens för ordval?
Hur vet du att hon
bara använder enkla mobiler? Berätta hur du vet det.
Nä det är för mycket snurrigheter från din sida tyvärr. Antingen är du en attention whore eller så saknar du helt förmåga att lägga fram konkreta fakta på ett vettigt sätt som inte lämnar ett dussin följdfrågor till varje uttalande du gör.
Du kommer med uppgifter som många intresserar sig för men tala ur skägget.
Det du inte skriver i samband med uppgifterna du lämnar här är mer intressanta än det du skriver just nu. Det "försigkommer" lite för mycket luddigheter helt enkelt. Svara nu inte att du inte kan berätta hur du vet. Utveckla vad du vet istället.
Sen tycker jag du kan berätta mer om vad som hände när hon bråkade med N*ina H*auser. Vad var upprinnelsen till bråket? Berätta mer tack. Du riskerar inte din anonymitet om du berättar mer om underlag du tagit del av. Uppenbarligen har du forskat lite i fupen eftersom du vet att en medarbetare på Expressen fick ut den för tre veckor sedan. Varför var det intressant för dig att efterforska vilka som begärt ut fupen hos SU?
Sen var det ju det här med att du en gång lämnade tråden för att du inte fick gehör för din bögteori om HOL. Hur står du i den frågan idag?