2019-10-14, 19:58
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Skrev precis ett inlägg ifrågan. Är övertygad om att han avgår innan jul.

Blir det så, avstår jag gärna från alla andra julklappar.
Citera
2019-10-14, 19:58
Medlem
Nixters avatar
Någon mer än mig som vart förvånad att TV debatten var som vanligt, man diskuterade smått och mellanstora problem och touchade även migration. Som taget ur the Truman Show.

Skandal. Dom skulle givetvis gjort om hela programformatet och avkrävt svar på vem som ansvarar för denna soppa!

The Duran berättar om vad som sker i Sverige. Spännande och öppen analys.
https://youtu.be/E76LT7Djw9g
Citera
2019-10-14, 20:06
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
När tom jubelidioterna på Aftonbladet kraftigt kritiserar sin store ledare kan vi förvänta oss en brant backe utför för Löfven.

Otroligt pinsamt av Löfven https://www.aftonbladet.se/a/RRQQo2

Han är rökt!
Haha. Nej, han är inte rökt. Ingen bryr sig om sådana saker.
Citera
2019-10-14, 20:09
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Haha. Nej, han är inte rökt. Ingen bryr sig om sådana saker.

Detta med Turkiet är bara en passande ingång att starta drevet, högdjuren i Socialdemokraterna börjar bli oroliga för sitt levebröd och ställning i samhället.
Citera
2019-10-14, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taoker
Kan säga dig att ingen i utlandet har en aning om Svensk politik förutom att vi har skyhög invandring och att vi har gratis sjukvård - vilket det senare inte ens är sant.

Du påstår att styret skulle bli rasistiskt om vi hade en blå regering för att jag antar att du anser att de står för rasism. Med andra ord när Vänstern satt i regering hade vi en kommunistisk regering, för att en del av ledningen stod för det. Hur dum kan man bli?!

Nej oroa dig inte för mig. Du däremot bör ta en tidsmaskin och ge din farsa en kondom. Din gen förgiftar människorasen. Vi behöver ingen som du.
Om M + KD genomför SDs politik, som Busch Thor själv har öppnat för genom diverse uttalanden, då blir Sverige ett rasistiskt land. En S-ledd regering har hittills inte inneburit en utpräglad kommunistisk agenda. Hur verklighetsfrånvänd kan man bli?

Jag citerar bibeln, men orsaken är förstås Busch Thors många idiotiska uttalanden och politik genom åren. En kvinna, så kallad kristen, ska inte förespråka preventivmedel.
Citera
2019-10-14, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Vad får detta för politiska konsekvenser för Löfven?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/0nOOQE/eu-betalar-16-miljarder-kronor-av-flyktingpengarna--direkt-till-turki

En statsminister som inte har koll på sakfrågor. Pinsamt är bara förnamnet.
Jag lade märke till att han inte svarade på en enda fråga i programmet. Helt otroligt hur någon enda individ kan ha förtroende för fanskapet. Han ser ut och uppför sig som en utvecklingsstörd alkis.
Citera
2019-10-14, 20:36
Medlem
Vad extremt falsk ludret "Annie Lööf" är som försöker spela på kortet att hennes dotter ringde.
Hon nämner inte alls det faktum att asylanterna kan åka tillbaka till sina barn om de vill träffa dom. Vilket många också gör, åker tillbaka till hemlandet medan de väntar på asyl, men ludret "Annie Lööf" glömmer såklart att berätta detta och får det som att låta att det enda sättet för asylanter att träffa sina barn är att låta baaarnen få komma till Sverige.
Citera
2019-10-14, 20:38
Medlem
V-Ds avatar
När stormade Jimmie ut?
Citera
2019-10-14, 20:50
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Blir det så, avstår jag gärna från alla andra julklappar.

Jag älskar julen men kan helt avstå från firandet om han avgår. Vore den bästa julklappen någonsin.
Citera
2019-10-14, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-D
När stormade Jimmie ut?
https://www.expressen.se/nyheter/akesson-lamnar-podiet-behovde-paus/
Citera
2019-10-14, 20:57
Medlem
Myhr1s avatar
Löfven har sålt mer än bara förhuden till djävulen.
Citera
2019-10-14, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-D
När stormade Jimmie ut?
Han stormade inte ut. Han gick 5 steg och sen tillbaka medan slaskmedia beskriver det som att han försvann. Dom måste ha något att skriva om och då han verkar mest intellektuell i den flocken av pajasar så blev det stora rubriker om denna världshändelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in