Citat:
Ursprungligen postat av
Eldarn.
Bogdán petad i Hibernian och McCarrick ung målvakt boendes i Dubai, och är det något vi har tillräckligt av så är det just unga målvakter. Har provspelat med Newcastle men i nuläget känns det som nej tack på båda.
Visserligen vore det ett hån och nästan på gränsen till oseriöst att gå in i 2020 med Linnér som förstaspade - även om han ryckt upp sig nu på hösten - men Bogdán är ju en målvakt som är kapabel till att göra minst lika många tavlor lika ofta. Finns det inga mer spännande målvakter? Själv håller jag Hägg-Johansson väldigt högt, sitter väl dessutom på utgående?
Han åkte på en hjärnskakning 2019, så verkar inte som att han blev petad.
Sen är det ju ganska stor skillnad på allsvenskan och hans tidigare nivå. Ivan var petad i ganska dåliga lag innan han provspelade hos oss.
Tar gärna mot Bogdán då lite rutin på målvaktsidan skulle behövas inför ev. europa nästa säsong. Linnér håller inte.