2019-10-13, 13:43
  #3349
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag kan ärligt säga att Hopcutt är den första (enda) spelaren jag skulle välja att värva från ÖFK. Sjukt underskattad spelare som har en väldigt hög nivå i sig om han får vara skadefri.
Sett till alla offensiva spelare ÖFK haft sedan dom kom upp i allsvenskan skulle jag ranka dom såhär.

Ghoddos--->Sema------->Aiesh-->Hopcutt

Det är ni som köper grisen i säcken. Finns fin potential i ÖFKs trupp. Som sagt Colkett har fina siffror denna säsong. Samtidigt så förstår jag att just Häcken inte jagar Colkett då ni inte behöver en sådan spelare. Till och med Kroon som är väldigt medioker har bättre siffror med Hopcutt.
Citera
2019-10-13, 13:57
  #3350
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergaster
Nej, i december.

Det var en synnerlig dålig artikel i FK som inte nämnde det. Tack!

Känns ovanligt att presentera en ny spelare i förväg dessutom.
Citera
2019-10-13, 14:41
  #3351
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Det är ni som köper grisen i säcken. Finns fin potential i ÖFKs trupp. Som sagt Colkett har fina siffror denna säsong. Samtidigt så förstår jag att just Häcken inte jagar Colkett då ni inte behöver en sådan spelare. Till och med Kroon som är väldigt medioker har bättre siffror med Hopcutt.

Jag har ingen koll på siffror överhuvudtaget utan går mer på känsla. Hopcutt är en sådan som jag alltid varit rädd för när vi mött ÖFK.

Sedan är det klart att han inte är tillräckligt bra för att ersätta Paulinho, jag håller han dock högre än Yasin och Lundberg.
__________________
Senast redigerad av trazke 2019-10-13 kl. 14:58.
Citera
2019-10-13, 15:38
  #3352
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Jag har ingen koll på siffror överhuvudtaget utan går mer på känsla. Hopcutt är en sådan som jag alltid varit rädd för när vi mött ÖFK.

Sedan är det klart att han inte är tillräckligt bra för att ersätta Paulinho, jag håller han dock högre än Yasin och Lundberg.
Två spelare man absolut inte saknar i AIK. Två väldigt olika spelare men nåt dom har gemensamt är att dom inte alls är dugliga målskyttar.

Ser ut som att det kommer krävas en del anfallare till nästa år, Paulinho hos er och Rosenberg ska ha en ersättare. För vår del kan det krävas då produktionen hos våra nuvarande inte nåt upp till godkänt.
Citera
2019-10-14, 13:48
  #3353
Medlem
a.e.gs avatar
Ádám Bogdán och Kevin McCarrick tränar med AIK

https://www.aikfotboll.se/nyheter/malvakter-inbjudna-till-veckans-traning-2019-10-14

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2019-10-14, 17:24
  #3354
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Ádám Bogdán och Kevin McCarrick tränar med AIK

https://www.aikfotboll.se/nyheter/malvakter-inbjudna-till-veckans-traning-2019-10-14

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Bogdán petad i Hibernian och McCarrick ung målvakt boendes i Dubai, och är det något vi har tillräckligt av så är det just unga målvakter. Har provspelat med Newcastle men i nuläget känns det som nej tack på båda.

Visserligen vore det ett hån och nästan på gränsen till oseriöst att gå in i 2020 med Linnér som förstaspade - även om han ryckt upp sig nu på hösten - men Bogdán är ju en målvakt som är kapabel till att göra minst lika många tavlor lika ofta. Finns det inga mer spännande målvakter? Själv håller jag Hägg-Johansson väldigt högt, sitter väl dessutom på utgående?
Citera
2019-10-14, 17:51
  #3355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Bogdán petad i Hibernian och McCarrick ung målvakt boendes i Dubai, och är det något vi har tillräckligt av så är det just unga målvakter. Har provspelat med Newcastle men i nuläget känns det som nej tack på båda.

Visserligen vore det ett hån och nästan på gränsen till oseriöst att gå in i 2020 med Linnér som förstaspade - även om han ryckt upp sig nu på hösten - men Bogdán är ju en målvakt som är kapabel till att göra minst lika många tavlor lika ofta. Finns det inga mer spännande målvakter? Själv håller jag Hägg-Johansson väldigt högt, sitter väl dessutom på utgående?
Kristoffer Nordfeldt bör väl vara av intresse för er med?
Citera
2019-10-14, 20:49
  #3356
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Kristoffer Nordfeldt bör väl vara av intresse för er med?
Ja självklart, tror dock att han landar hos er ifall han vänder hem till stan.
Citera
2019-10-14, 20:51
  #3357
Medlem
Bondbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Bogdán petad i Hibernian och McCarrick ung målvakt boendes i Dubai, och är det något vi har tillräckligt av så är det just unga målvakter. Har provspelat med Newcastle men i nuläget känns det som nej tack på båda.

Visserligen vore det ett hån och nästan på gränsen till oseriöst att gå in i 2020 med Linnér som förstaspade - även om han ryckt upp sig nu på hösten - men Bogdán är ju en målvakt som är kapabel till att göra minst lika många tavlor lika ofta. Finns det inga mer spännande målvakter? Själv håller jag Hägg-Johansson väldigt högt, sitter väl dessutom på utgående?

Han åkte på en hjärnskakning 2019, så verkar inte som att han blev petad.
Sen är det ju ganska stor skillnad på allsvenskan och hans tidigare nivå. Ivan var petad i ganska dåliga lag innan han provspelade hos oss.
Tar gärna mot Bogdán då lite rutin på målvaktsidan skulle behövas inför ev. europa nästa säsong. Linnér håller inte.
Citera
2019-10-14, 21:56
  #3358
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
Bogdán petad i Hibernian och McCarrick ung målvakt boendes i Dubai, och är det något vi har tillräckligt av så är det just unga målvakter. Har provspelat med Newcastle men i nuläget känns det som nej tack på båda.

Visserligen vore det ett hån och nästan på gränsen till oseriöst att gå in i 2020 med Linnér som förstaspade - även om han ryckt upp sig nu på hösten - men Bogdán är ju en målvakt som är kapabel till att göra minst lika många tavlor lika ofta. Finns det inga mer spännande målvakter? Själv håller jag Hägg-Johansson väldigt högt, sitter väl dessutom på utgående?

Hägg får gärna komma hem och ersätta Dusan Melicharek som andremålis.
Citera
2019-10-15, 00:01
  #3359
Medlem
Eldarn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hägg får gärna komma hem och ersätta Dusan Melicharek som andremålis.
Haha, ska nog till ett jävla tungt lönekuvert för att hålla en av Allsvenskans bästa på sin position på bänken i 30 omgångar.
Citera
2019-10-15, 02:42
  #3360
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hägg får gärna komma hem och ersätta Dusan Melicharek som andremålis.
Hägg lär gå utomlands efter säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in