Citat:
Ursprungligen postat av
Dwight.Schrute
Varför försöker du vinkla det som att jag är en narcissist som inte drabbats av det svenska samhället?
Varför är ni vänstermuppar aldrig genuina? Varför försöker ni alltid misstolka, förvrida och ljuga? Är det inte tröttsamt att alltid vara ohederlig?.
Du skrev detta:
Citat:
Ursprungligen postat av
Dwight.Schrute
Man har berövat svensken på det mest fundamentala - självbevarelsedriften och förnuftet. Man har systematiskt förstört oss fysiskt, psykiskt och själsligt.
Jag frågade detta:
Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Men du är vid dina sinnes fulla bruk och har klarat dig psykiskt och själsligt, antar jag!?
Hur lyckades du med det?
På vilket vis är vi övriga förstörda också rent fysiskt?
Hur kan du få det till att jag är ohederlig, förvrider och ljuger av att jag
ställer frågor om dina påståenden?
Du skriver ju att "vi" är förstörda men samtidigt höjer du i samma inlägg upp dig själv som lite mer medveten.
Då blir det en helt naturlig fråga om du anser dig vara lika förstörd som oss andra eller om du klarat dig undan och hur du då gjorde.
Framförallt undrar jag hur "man" medvetet förstört oss fysiskt.
Och det undrar jag fortfarande,
vilka är "man" är det sossarna? Och hur har dom förstört oss fysiskt??
Hur du kan inbilla dig att jag vill framställa dig som en narcissist genom dessa frågor är än märkligare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dwight.Schrute
Möjligen kan ovanstående inte appliceras på dig. Men generellt sett tror jag att det får en negativ effekt på män. Om vi tar Rotebro-conny här ovan som exempel, jag är ganska övertygad om att han växt upp med bara sin mor.
Är det ditt eget svar på att vara en rakryggad man av heder, att sitta och spekulera på ett negativt sätt bakom ryggen (utan att citera) om en annan forumskribent och hans föräldrar och påstå saker som du inte har en jävla aning om?
För övrigt känns det som att du behöver komma ut lite grann, det är nog inte bara av godo att vara hemma med kärnfamiljen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Medievalchurch
Haha maken till paranoia och tunnelseende har jag inte hört sen...tja era tidigare sinnessjuka trådar i ämnet. Åh vad jag är glad över att slippa vara så rädd för allt så jag kan fokusera på roliga saker istället. Lyft blicken för fan. Det är inte friskt.
Du har helt rätt, det är avsevärt mer tragiskt att sitta här inne och se hur framförallt en del unga människor radikaliseras och tappar fotfästet mitt framför ögonen än vad det är att stå och vänta på en buss tillsammans med sex personer som är födda i ett annat land.