2019-10-13, 20:15
Bannlyst
Jävlar! Segregation var det någon som sa, jag kan konfirmera förödelsen. Det är ju för fan helt vansinnigt så landet har transformerats på sån kort tid. Så ser man en sliten svensk lite här och där, redo att bli utbyten mot en arab. Det är typ det man ser, araber, negrer och en sliten svensk. Det summerar kommunaltrafiken ganska bra.

Sen en massa söndersminkade fjortisar som inte har något grepp om verkligheten.

Fy fan, folk förstår inte hur djupt i skiten de har satt sig. Idioter överallt!
Citera
2019-10-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Jävlar! Segregation var det någon som sa, jag kan konfirmera förödelsen. Det är ju för fan helt vansinnigt så landet har transformerats på sån kort tid. Så ser man en sliten svensk lite här och där, redo att bli utbyten mot en arab. Det är typ det man ser, araber, negrer och en sliten svensk. Det summerar kommunaltrafiken ganska bra.

Sen en massa söndersminkade fjortisar som inte har något grepp om verkligheten.

Fy fan, folk förstår inte hur djupt i skiten de har satt sig. Idioter överallt!

Var någonstans bor du? Vilken stad?
Citera
2019-10-13, 20:17
Medlem
Sooks avatar
Vad vill du diskutera? Invandrare i kollektivtrafiken är ju inte direkt något nytt.
Citera
2019-10-13, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Vad vill du diskutera? Invandrare i kollektivtrafiken är ju inte direkt något nytt.
Du kör bil och röstar rött förstår jag? Ja det är ju lätt att ignorera problemen då.
Citera
2019-10-13, 20:25
Bannlyst
Det sjuka är att det verkar som att de har fått för sig att de ska bo kvar här. Gottar sig på svenskens skattepengar och köper dyra saker.

Ni betalar.
Sinnessjukt.
Citera
2019-10-13, 20:27
Medlem
TattooedFuckers avatar
Varit ett problem i flera år nu . Vilken Sten bor du under ?
Citera
2019-10-13, 20:40
Medlem
Minoritetsgrupper och de som är i lägre rang i samhället använder sig i regel oftast mer av kollektivtrafiken, dels för att det är billigare än bil, bensin och skatt och dels för att man får energi av andra människor i och med en extrovert personlighet.
Citera
2019-10-13, 20:46
Medlem
Citat:
Det sjuka är att det verkar som att de har fått för sig att de ska bo kvar här. Gottar sig på svenskens skattepengar och köper dyra saker.

Ni betalar.
Sinnessjukt.
Hur vet du vems pengar de spenderar?? De jobbar också??

Du verkar stressad?? Kanske att bli av med dina bidrag?? 😜
Citera
2019-10-13, 20:50
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Du kör bil och röstar rött förstår jag? Ja det är ju lätt att ignorera problemen då.
Jag ignorerar inga problem, jag konstaterar fakta, dvs att det är mycket invandrare på kollektivtrafiken.
Citera
2019-10-13, 20:52
Medlem
Nysvenska adelns fritidssysselsättning,
softa genom livet rikligt belönad på undersåtars bekostnad!
Man får det man vill ha i mångkulturens namn, inte konstigare än så!
Citera
2019-10-13, 21:00
Medlem
TraXzmans avatar
Vad tänker svenskar som ser detta som röstat för detta genom sossar etc när de står där i busskuren som ensam svensk och 8 negrer och araber och väntar på bussen ? De skulle jag vilja veta....

Ett tanke som slår mig är att vänster svenskar kanske inte gillar sig själva eftersom de inte gillar svenskar. De ser svenskar som vilken arab och neger som helst fast personlighet, intressen, intelligens, utseende och framför allt kultur kunnig om sitt land och omgivning är helt olikt mena invasionen.

Är vänster svensken inte belevad och rörts sig i svenska landet och träffat andra svenskar från olika län som har sina egna svenska sätt och traditioner ? En norrlänning är väldigt olik en skåning tex till sättet.
Varför hatar dom svenskar ?
Citera
2019-10-13, 21:02
Medlem
TraXzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TattooedFucker
Varit ett problem i flera år nu . Vilken Sten bor du under ?

Varför gör vi ingenting mot problemet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in