Citat:
Ursprungligen postat av
Lowlyfe
Oj, låter som en möjlig diagnos kan ligga bakom det, någon form av psykisk ohälsa.
Ja det skulle jag också tro, det är inte normalt att övervaka och spara skärmdumpar med mera. Förutom att leva sitt liv via en chatt då.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lowlyfe
Släktingar som tillkommer ur tomma intet, vitt spridda intressen samt ett chatt-dygn på flera timmar (tillgängligt via app?) talar tyvärr emot den sköna bild personen målat upp. Kräv bevis.
Ja det är inte normalt, även om hon har försökt bortförklara det, eller bara struntat i att förklara det. Man kan se om folk är inloggade via en mobil enhet eller dator, hon har aldrig varit inloggad på mobil enhet vad jag har sett, så en dator och en webbläsare räcker. Ett chattrum, sådana var vanligare förr tror jag. Det enda beviset jag lyckades pressa fram efter att andra börjat tvivla, var en kort röstinspelning på några sekunder så att man kunde höra att hon var kvinna, hehe. Av princip visar hon tydligen aldrig bilder eller dylikt eftersom "hon inte känner folk på chatten." Ändå är det ju uppenbarligen det hon vill, annars målar man ju inte upp en sådan bild av sig själv. Nej, jag skulle tro att det är bluff rakt igenom, med några små vardagliga detaljer här och där så att det ska se lite trovärdigare ut.