2019-10-12, 19:36
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasiermesser
Du kommer att bli överaskad!

EDIT: Kollade bakåt i tråden....jag körde 10mg och har fått bra effekt av det men så är jag också 50+...så bra effekt att jag inte ser ngn poäng att köra 20mg i mina cykler.

Märkte tydlig ökning av styrka, tydlig ökning av hunger, gick upp kvalitativ massa (så att folk kommenterade det).

Hoppas du inte har fått fake...

Tack! Jo man vet ju aldrig, skulle va kul om det drar på lite extra i systemen
Citera
2019-10-13, 20:25
Medlem
mymyselfs avatar
Dag 11 Effekt 0, Rad 140, som sagt, kreatin funkar bra på mig och jag tar det i perioder, bra tryck i musklerna och hjälper till med energin, tänkte prova något nytt och hade ganska hoppfulla förväntningar utifrån allt jag läst om Rad 140 men men, avvaktar ett par dagar till...
Citera
2019-10-16, 22:17
Medlem
Zebrauts avatar
LGD-4033 och MK-677 några tips? Någon som testat och fått resultat?
Citera
2019-10-21, 16:51
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasiermesser
Du kommer att bli överaskad!

EDIT: Kollade bakåt i tråden....jag körde 10mg och har fått bra effekt av det men så är jag också 50+...så bra effekt att jag inte ser ngn poäng att köra 20mg i mina cykler.

Märkte tydlig ökning av styrka, tydlig ökning av hunger, gick upp kvalitativ massa (så att folk kommenterade det).

Hoppas du inte har fått fake...

Det har kört igång ordentligt nu, har grymt tryck och måste faktiskt hålla tillbaka lite med vikterna för att kroppen ska kunna hinna med, vill inte skada mig eller att gamla skador visar sig igen, men bra känns det.
Citera
2019-10-21, 20:21
Medlem
-Gustavssons avatar
Kört MK-677 ett bra vilket inte räknas som en sARM men jösses vad den ökar ens aptit dock blir man trött som en zombie av denna men det är värt det.

Någon som har testat YK-11?
Citera
2019-10-22, 07:05
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Kört MK-677 ett bra vilket inte räknas som en sARM men jösses vad den ökar ens aptit dock blir man trött som en zombie av denna men det är värt det.

Någon som har testat YK-11?

Kör MK-677 nu och har ingen ökning av aptit, sover som en stock och hår samt naglar växer som ogräs. Så antar att det är väldigt individuellt.

Löjligt billig budgetvariant av hgh. Undrar vad för IGF-1 nivåer man kommer upp i med MK-677 kontra HGH...

MVH
Citera
2019-10-22, 10:07
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Kör MK-677 nu och har ingen ökning av aptit, sover som en stock och hår samt naglar växer som ogräs. Så antar att det är väldigt individuellt.

Löjligt billig budgetvariant av hgh. Undrar vad för IGF-1 nivåer man kommer upp i med MK-677 kontra HGH...

MVH

Oj ovanligt då mer eller mindre alla utsöndrar Ghrelin av mk677.
Ja HGH kostar lite i jämförelse, vi kör på snikvarianten
Senast redigerad av -Gustavsson 2019-10-22 kl. 10:28.
Citera
2019-10-22, 10:23
Medlem
mymyselfs avatar
Läst lite om MK-677 och blir så klart nyfiken, många fördelar, dock så verkar den härma Ghrelin som är ett hormon som påverkar aptiten positivt och det är inte vad jag behöver tvärt om, men helt klart värt att prova...
Citera
2019-10-23, 14:25
Medlem
Jag har precis kört 8 veckor på 15mg RAD140. Har sett fantastiska resultat på gymmet. Dock så känns det som jag sprungit in i en vägg nu. Orken är helt katastrofal. Riktigt tungt och kämpigt på gymmet nu. Jag antar att det att det är testosteronet som är i botten. Har bokat tid för provtagning men det är ca en vecka bort.

Jag antar att det är bäst att avbryta kuren. Hade egentligen tänkt köra 9-10 veckor men det känns väldigt långt borta. Hur snabbt har ni som kört återhämtat er?
Citera
2019-10-23, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mubbugeddon
Jag har precis kört 8 veckor på 15mg RAD140. Har sett fantastiska resultat på gymmet. Dock så känns det som jag sprungit in i en vägg nu. Orken är helt katastrofal. Riktigt tungt och kämpigt på gymmet nu. Jag antar att det att det är testosteronet som är i botten. Har bokat tid för provtagning men det är ca en vecka bort.

Jag antar att det är bäst att avbryta kuren. Hade egentligen tänkt köra 9-10 veckor men det känns väldigt långt borta. Hur snabbt har ni som kört återhämtat er?

Jag körde 6,5 veckor, och kunde också känna av orkeslöshet/träningsolust (för det är väl det du känner, antar jag?) i slutet. 9-10 veckor låter ganska långt, tycker jag, så jag förstår om du känner dig litet nere.
Vad jag har hört, repar sig kroppen ganska snabbt efter SARMs-kurer. Det stämde på mig i alla fall, och det tog bara någon vecka, så var jag tillbaka igen...
Citera
2019-10-23, 21:04
Medlem
-Gustavssons avatar
Vad är det för skillnad på S-4 och S-23?
Citera
2019-10-28, 22:06
Medlem
Tänkte köra på mk8866 20 mg i 8 veckor. Behövs någon PCT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in