2019-10-11, 12:33
Medlem
mymyselfs avatar
8 dagar, Rad 140 testolone, 10 mg dags dos, känner ingenting...
Citera
2019-10-11, 12:49
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
8 dagar, Rad 140 testolone, 10 mg dags dos, känner ingenting...

Vad har du för tidigare erfarenheter med sarms och AAS? Samt vilket märke?

MVH
Citera
2019-10-11, 13:28
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigbadmotherfucker
Vad har du för tidigare erfarenheter med sarms och AAS? Samt vilket märke?

MVH

Ingen, varken testat sarms eller AAS, tränat många år också.
Mvh
Senast redigerad av mymyself 2019-10-11 kl. 13:38.
Citera
2019-10-12, 02:23
Medlem
Du måste nog skruva upp dosen, tänker jag.
Jag körde med 20mg/per dag.
Citera
2019-10-12, 09:53
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beechrider
Du måste nog skruva upp dosen, tänker jag.
Jag körde med 20mg/per dag.

Ja, höjde till 20 mg igår, så andra dagen nu, det borde ju hända något med tanke på vad andra skriver här med tryck och energi mm. annars kan man ju alltid inbilla sig
Citera
2019-10-12, 10:34
Medlem
Med mindre än att du är helt immun,...borde det stänka till i systemet ganska snart!

Du äter ordentligt, och så, förutsätter jag!?
Citera
2019-10-12, 11:17
Medlem
mymyselfs avatar
Äter ordentligt men behöver se över intaget, kör periodisk fasta som jag tycker fungerar bra för mig eftersom jag på så sätt får bättre kontroll på vad jag stoppar i mig under mitt ät-fönster på 8 timmar.
Ska iväg och köra front squats, utfall, och ländrygg i form av good mornings och extensions, har varit borta från träning i några veckor men är på gång igen.
Citera
2019-10-12, 14:09
Medlem
Ät-fönster på 8 timmar, tänker jag, funkar ganska dåligt om du vill ha max effekt av RAD140.
Inte heller periodisk fasta.
Du bör nog proppa i dig så mycket du kan (inom rimliga gränser förstås + bra mat), om du vill ha riktigt fin effekt.
Så tänker jag....
Citera
2019-10-12, 14:44
Medlem
mymyselfs avatar
Jo, kanske smartast att lägga fastan åt sidan i den här kuren, samtidigt har jag en bilring att ta av och som jag gärna vill bli kvitt, äter bra annars, det blir mycket kött kyckling och ägg, men äter jag för mycket kolhydrater och socker lägger jag på mig fettmassa direkt, ska bli kul om det drar igång snart...
Citera
2019-10-12, 17:07
Avslutad
Citat:
Jo, kanske smartast att lägga fastan åt sidan i den här kuren, samtidigt har jag en bilring att ta av och som jag gärna vill bli kvitt, äter bra annars, det blir mycket kött kyckling och ägg, men äter jag för mycket kolhydrater och socker lägger jag på mig fettmassa direkt, ska bli kul om det drar igång snart...

Varför skulle du äta annorlunda för att du går på RAD?

Vad är syftet ska du upp eller ned i vikt?
Citera
2019-10-12, 17:21
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Varför skulle du äta annorlunda för att du går på RAD?

Vad är syftet ska du upp eller ned i vikt?

Syftet är att ta reda på om de positiva effekterna som utlovas av Rad 140 stämmer, som ökad muskelmassa, förbränning av fett, uthållighet, styrka mm. utan biverkningar också.

Har ingen storslagen övertro på dessa lovord, men om något eller några skulle visa sig skulle det vara kul.
Citera
2019-10-12, 19:02
Medlem
Rasiermessers avatar
Citat:
Syftet är att ta reda på om de positiva effekterna som utlovas av Rad 140 stämmer, som ökad muskelmassa, förbränning av fett, uthållighet, styrka mm. utan biverkningar också.

Har ingen storslagen övertro på dessa lovord, men om något eller några skulle visa sig skulle det vara kul.

Du kommer att bli överaskad!

EDIT: Kollade bakåt i tråden....jag körde 10mg och har fått bra effekt av det men så är jag också 50+...så bra effekt att jag inte ser ngn poäng att köra 20mg i mina cykler.

Märkte tydlig ökning av styrka, tydlig ökning av hunger, gick upp kvalitativ massa (så att folk kommenterade det).

Hoppas du inte har fått fake...
Senast redigerad av Rasiermesser 2019-10-12 kl. 19:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in