2019-10-13, 18:20
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Tack, blev 13 vinster, sumpa guld 3 i sista matchen, efter ha vunnit 3 i rad innan det, får man packs om man kör squad battles eller vad går det ut på? typ aldrig kört de innan mer än nån enstaka match
Ja man får squad battles rewards på måndagar
Citera
2019-10-13, 18:21
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Tack, blev 13 vinster, sumpa guld 3 i sista matchen, efter ha vunnit 3 i rad innan det, får man packs om man kör squad battles eller vad går det ut på? typ aldrig kört de innan mer än nån enstaka match
Bra spelat 13 vinster är bra gjort
Citera
2019-10-13, 18:22
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersway
Ja man får squad battles rewards på måndagar

Citat:
Bra spelat 13 vinster är bra gjort

Tack!

Okej tack för svar! Behöver man vinna några antal matcher för att få rewards?
Citera
2019-10-13, 18:27
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Tack!

Okej tack för svar! Behöver man vinna några antal matcher för att få rewards?
Du får poäng för alla
Matcher du spelar, amatör upp till ultimat som är svårast ju svårare desto mer poäng, o bättre rewards, du får naturligtvis, mer poämg o rank vid vinster , prova några matcher känn
Citera
2019-10-13, 18:28
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Du får poäng för alla
Matcher du spelar, amatör upp till ultimat som är svårast ju svårare desto mer poäng, o bättre rewards, du får naturligtvis, mer poämg o rank vid vinster , prova några matcher känn

Jaha okej tack, får väl testa de
Citera
2019-10-13, 18:30
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Jaha okej tack, får väl testa de
Är väl sådär o möta ai men kör 1-3 matcher så
Får du lite packs imorgon
Citera
2019-10-13, 18:50
Medlem
Lotavoss avatar
Divisioner samt WL har blivit så jäkla svårt i år, eller så är det bara jag som är dålig. Förra året tog jag guld 1 regelbundet medan jag nu för andra veckan i rad tog guld 3. Förra året var jag div 2 i rivals medan jag just nu sitter i div 4 ~1400 skillpoint och har oerhört svårt att vinna.

Är det jag som blivit sämre eller är det svårare i år?
Citera
2019-10-13, 19:40
Medlem
mediekratis avatar
Någon som har använt Futbin updater? Har läst att vissa blivit bannade av att använda det.
Citera
2019-10-13, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Divisioner samt WL har blivit så jäkla svårt i år, eller så är det bara jag som är dålig. Förra året tog jag guld 1 regelbundet medan jag nu för andra veckan i rad tog guld 3. Förra året var jag div 2 i rivals medan jag just nu sitter i div 4 ~1400 skillpoint och har oerhört svårt att vinna.

Är det jag som blivit sämre eller är det svårare i år?

jag lågi division 1 förra året,och vann matcher lätt där

men jag gjorde inte det när spelet precis släppts, utan kanske runt årsskiftet, jag tror inte det har blivit svårare faktiskt, men de känns så varje år, när man går från att lira med TOTS spelare till vanliga guld
Citera
2019-10-13, 22:13
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
jag lågi division 1 förra året,och vann matcher lätt där

men jag gjorde inte det när spelet precis släppts, utan kanske runt årsskiftet, jag tror inte det har blivit svårare faktiskt, men de känns så varje år, när man går från att lira med TOTS spelare till vanliga guld

Märkligt att du inte lirar i WL om du låg i div 1 på förra spelet. Då Plockar du hem guld 1/2 utan konstigheter och får hyfsade packs och coins. Inte vill man enbart spela rivals och scuad battle?. Förstår inte riktigt dem som inte vill spela wl.
Citera
2019-10-13, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Märkligt att du inte lirar i WL om du låg i div 1 på förra spelet. Då Plockar du hem guld 1/2 utan konstigheter och får hyfsade packs och coins. Inte vill man enbart spela rivals och scuad battle?. Förstår inte riktigt dem som inte vill spela wl.

Skulle ju vara att man inte vill offra sina helger för att nöta WL.
Utan Rivals och SB kan du ju lattja utan att ditt liv offras
Citera
2019-10-13, 22:54
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Skulle ju vara att man inte vill offra sina helger för att nöta WL.
Utan Rivals och SB kan du ju lattja utan att ditt liv offras

Fattar det, men personligen får jag inte samma adrenalinpåslag och kick av att lira rivals som med wl. Rivals är endast latch o lir , wl är lite mer allvar, försöka bli bättre och ta så många segrar som möjligt. Fattar inte bara om man legat i div1 borde man ha någon form av tävlingsmode inom sig, inte bara latcha omkring i en död serie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in