Jahaja, ni alla tragiska fullständigt insiktslösa incels som sitter här i och spyr galla över fagra varelser...
Det blir skönt i framtiden när ni på era egna val säkrat att era värdelösa gener inte kommer att spridas vidare... ge det en generation och bara självsäkra gossar som inte fastnat i nåt machoideal från 1800-talet finns kvar till att sprida sina friska gener.
Jag menar alltså de sunda normala sociala - men kanske trots allt fula - herrarna som rör sig ute i verkligheten och träffar riktiga kvinnor på riktigt UTAN datingsiter och inte som de sorgliga hemmarunkare som sitter och är socialt och intelligent efterblivna på Flashback och skyller sin brist på sexuell framgång bland annat på att kvinnorna inte ser ut och agerar som porrstjärnor när samtliga felen i själva verket ligger helt och fullt hos dem själva.
"SURT, SA RÄVEN OM RÖNNBÄREN" - Tydligare än så säger jag det inte.
En del av intelligensen är förmågan till anpassning och det visar ni noll av.
Jag har teorier kring varför kvinnor gör som det själva passar dem och varför incels aldrig någonsin kommer ut på banan, men jag håller inne med det... så länge incel-smågrabbarna sitter här och gnäller blir det fler damer över som vill umgås med riktiga män, dvs oss mogna, vidsynta, självsäkra men faktiskt trots allt tämligen kroppsligen fula silverryggar.
Nå, till ämnet: "Varför accepterat med tjocka tjejer?" - jo, så länge det är accepterat med korkade ytliga unga Flashback-incel-gossar utan minsta självinsikt tycker jag verkligen det är fullständigt accepterat med tjejer av alla kvalisorter.