2019-10-13, 17:45
Medlem
Xpander-s avatar
Skulle aldrig acceptera det. Tycker det säger en hel del om en persons karaktär, samt så är det extremt oattraktivt.
Citera
2019-10-13, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Skulle aldrig acceptera det. Tycker det säger en hel del om en persons karaktär, samt så är det extremt oattraktivt.

Ofta kallar sig dessa fetton för "kurviga". Pamela Anderson och Victoria Silvstedt är kurviga. Dessa fetton är feta och fula. Helt ofattbart att de ens tror att de har en chans på en vit normalviktig man. Kan bero på att de kanske fått mycket negerkuk så tror de att vita män också gillar fett.
Citera
2019-10-13, 18:18
Medlem
zajjahs avatar
Nej. Ingen vettig man vill ha ett fläskberg.
Citera
2019-10-13, 22:22
Bannlyst
Linda-Marie Nilsson skulle jag inte avvisa

https://www.instagram.com/lindamariie/?hl=sv

Nu har hon iochförsig ett vackert hår och ett sött ansikte.

Men jag har själv väldigt svårt för de där kvinnorna med bukfett. De ser ut som koner.
Citera
2019-10-13, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen

Men jag har själv väldigt svårt för de där kvinnorna med bukfett. De ser ut som koner.

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWW
Citera
2019-10-14, 06:59
Medlem
franges avatar
Citat:

Spydde upp morgonkaffet över späckvalen.
Citera
2019-10-14, 07:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Spydde upp morgonkaffet över späckvalen.

Förlåt Det jag ser hos denna kvinna är främst hennes söta ansikte och vackra hår.

Det är ju mycket värre med kvinnor som är tjocka men försökt att banta och bantningen syns bara i ansiktet. Fan lite fläsk där är ju inte problemet.
Citera
2019-10-14, 07:17
Medlem
Citat:
Förlåt Det jag ser hos denna kvinna är främst hennes söta ansikte och vackra hår.

Det är ju mycket värre med kvinnor som är tjocka men försökt att banta och bantningen syns bara i ansiktet. Fan lite fläsk där är ju inte problemet.

Hon där ÄR tjock. Va i helvete människa
Citera
2019-10-14, 07:27
Medlem
Citat:

Fyfan vad äckligt.

Det går inte "banta i ansiktet". Kroppen väljer själv vart den tar fettet först.

Det äckligaste är feta kinder tätt följt av feta armar. Speciellt armbågen .
Citera
2019-10-14, 10:15
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OriginalBiceps
Fyfan vad äckligt.

Det går inte "banta i ansiktet". Kroppen väljer själv vart den tar fettet först.

Det äckligaste är feta kinder tätt följt av feta armar. Speciellt armbågen .

Det går att banta ansiktet, dom som tränar extremt mycket gör ansiktsrörelser automatiskt då man lyfter och dylikt vilket tränar musklerna i ansiktet.

Därför du ser så många som inte har fett i ansiktet, men jag tror det tar några år innan man kan se effekter i ansiktet.

Men kvinnor har ett socialt ansvar att se bra ut och inte fördärvade, ligger i naturen att en kvinna ska se bra ut på bästa sätt för att attrahera motsatt kön, annars kunde dom väl varit män lika gärna, men det är väl feminism som skadat kvinnor idag.
Senast redigerad av Prodelin 2019-10-14 kl. 10:18.
Citera
2019-10-14, 10:19
Medlem
Prodelins avatar
Citat:

Det där är inte ens hälsosamt, äckligt om jag ska vara ärlig, kolla benen och fettvalkarna som inte bara är en valk utan flera som går i vågor....alla kvinnliga former döljs bakom valkarna....
Citera
2019-10-14, 10:47
Medlem
IlluminatedAliens avatar
Jahaja, ni alla tragiska fullständigt insiktslösa incels som sitter här i och spyr galla över fagra varelser...

Det blir skönt i framtiden när ni på era egna val säkrat att era värdelösa gener inte kommer att spridas vidare... ge det en generation och bara självsäkra gossar som inte fastnat i nåt machoideal från 1800-talet finns kvar till att sprida sina friska gener.

Jag menar alltså de sunda normala sociala - men kanske trots allt fula - herrarna som rör sig ute i verkligheten och träffar riktiga kvinnor på riktigt UTAN datingsiter och inte som de sorgliga hemmarunkare som sitter och är socialt och intelligent efterblivna på Flashback och skyller sin brist på sexuell framgång bland annat på att kvinnorna inte ser ut och agerar som porrstjärnor när samtliga felen i själva verket ligger helt och fullt hos dem själva.

"SURT, SA RÄVEN OM RÖNNBÄREN" - Tydligare än så säger jag det inte.

En del av intelligensen är förmågan till anpassning och det visar ni noll av.

Jag har teorier kring varför kvinnor gör som det själva passar dem och varför incels aldrig någonsin kommer ut på banan, men jag håller inne med det... så länge incel-smågrabbarna sitter här och gnäller blir det fler damer över som vill umgås med riktiga män, dvs oss mogna, vidsynta, självsäkra men faktiskt trots allt tämligen kroppsligen fula silverryggar.

Nå, till ämnet: "Varför accepterat med tjocka tjejer?" - jo, så länge det är accepterat med korkade ytliga unga Flashback-incel-gossar utan minsta självinsikt tycker jag verkligen det är fullständigt accepterat med tjejer av alla kvalisorter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in