2019-10-12, 22:58
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det kan i alla fall inte vara något som skrivs här...

Men alltså, jag tycker att Sofia är patetisk, när hon försöker blanda bort den rättmätiga kritik som hon möts av från svenska folket (som inte hade någon möjlighet att säga nej till hennes äktenskap med C P), och barn och tonåringar som mobbas i skolan, vilket även ibland sprider sig till nätet. Det är ju två HELT olika saker. Och att det är just hon som engagerar sig i detta, gör att kampanjen förlorar sin tyngd... Vilket är synd, eftersom ämnet är viktigt. Många barn och unga mår ju faktiskt dåligt av mobbning, även på nätet.

Jag är benägen att hålla med dig men eftersom lilla Hellqvist själv av egen utsaga inte ångrar de mer udda inslagen i CV:t begriper hon kanske inte bättre?
Citera
2019-10-13, 01:10
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Condottieri
Det finns inga "prinsessor", det är bara föråldrade dumheter som älskas av idioter till människor som inte fattat att vi lever i ett modernt samhälle. Sofia eller någon annan, likgiltigt vem.

Håller med om att det är dags att lägga ner monarkin - vi är ju bara några få länder i Europa nu som har kvar eländet. Vi ligger ett eller ett par hundra år efter de flesta! Men jag tänker att OM det ska finnas kungligheter, så ska det vara människor som I SIG SJÄLVA är så bra, att man skulle respektera och se upp till dem även om de INTE var kungligheter. Det måste vara måttstocken.

Jag skulle följaktligen kunna både niga för Silvia och titulera henne Ers Kungliga Höghet - men Sofia skulle jag dua. Om jag någonsin skulle få den tvivelaktiga äran att träffa henne IRL... (Och detta gäller även Mette-Marit naturligtvis.)
Citera
2019-10-13, 01:14
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Jag är benägen att hålla med dig men eftersom lilla Hellqvist själv av egen utsaga inte ångrar de mer udda inslagen i CV:t begriper hon kanske inte bättre?

Nej, hon BEGRIPER verkligen inte, att hon inte duger till den befattning hon har snikat åt sig... Förutom Mette-Marit (igen), så vet jag bara en till person här i Norden de senaste två-tre decennierna, som haft en så totalt uppblåst självbild - och det var Mona Sahlin, när hon trodde att hon skulle duga till statsminister...
Citera
2019-10-13, 15:15
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Självklart skall man hålla på etiketten.
Hennes Kungliga Höghet
https://f.cdn-expressen.se/images/f4/90/f4903638692a4638a6ad21a6a3bfed39/1280@40.jpg

🤣🥃
Tack för den fina bilden, hade glömt den.
Är hon stenad eller berusad, eller både och?
Citera
2019-10-13, 15:19
Medlem
JannieKaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
🤣🥃

Fy fan vilken ful bild. Snacka att CP tänkte med ballen när han gifte sig med SH. Förmodligen tar hon den i 2:an med glädje.
Citera
2019-10-13, 15:28
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JannieKaos
Fy fan vilken ful bild. Snacka att CP tänkte med ballen när han gifte sig med SH. Förmodligen tar hon den i 2:an med glädje.

Det mest märkliga är ju, att hon inte ens är snygg eller sexig. Det går till viss del att förstå, om en ung man som inte är så teoretiskt begåvad, låter sig styras med det-där-som-du-nämner. Men Sofia har ju inte ens någon sex appeal. OK jag är en heterosexuell kvinna, så det kan finnas något jag inte ser. Men jag KAN se varför män fantiserar om vissa andra utvikningsbrudar och glamour-modeller, så jag tror inte det ändå... När S försökte se förförisk ut på de där helnakna porrbilderna, så såg hon - i mina ögon som sagt - bara DUM ut. Då med.
Citera
2019-10-13, 16:34
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej, hon BEGRIPER verkligen inte, att hon inte duger till den befattning hon har snikat åt sig... Förutom Mette-Marit (igen), så vet jag bara en till person här i Norden de senaste två-tre decennierna, som haft en så totalt uppblåst självbild - och det var Mona Sahlin, när hon trodde att hon skulle duga till statsminister...

Nåja, jämfört med statsministern får väl icke arvprins hustru betraktas som en relativt obetydlig person - eller vad tycker du?

Undrar om det blir fler barn

Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Självklart skall man hålla på etiketten.
Hennes Kungliga Höghet
https://f.cdn-expressen.se/images/f4/90/f4903638692a4638a6ad21a6a3bfed39/1280@40.jpg

Ingen smickrande bild men här vill åtminstone jag lägga ett ord till lilla Hellqvists försvar. Hon är mycket ung, det är festival och hon är sannolikt berusad, hur många av oss har inte nån gammal pinsam bild av den typen i bagaget? Dessutom är hon påklädd.
Citera
2019-10-13, 16:59
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Nåja, jämfört med statsministern får väl icke arvprins hustru betraktas som en relativt obetydlig person - eller vad tycker du?

Undrar om det blir fler barn

Ingen smickrande bild men här vill åtminstone jag lägga ett ord till lilla Hellqvists försvar. Hon är mycket ung, det är festival och hon är sannolikt berusad, hur många av oss har inte nån gammal pinsam bild av den typen i bagaget? Dessutom är hon påklädd.

Ja, i alla fall nu när hon ska fasas ut. Men en olämplig prinsessa på statsbesök tillsammans med en industridelegation t.ex. KAN påverka Sveriges handelsmöjligheter... och därmed nationalekonomi. Det är ju för att man tror att de kungliga ska påverka handelsmöjligheterna (positivt), som man har dem med i sådana sammanhang.

Ja, jag misstänker att det kommer att landa på tre barn, faktiskt. Sofia är den typen som alltid måste tävla och positionera sig, och hon skulle alltid känna sig lite sämre än Madeleine om hon skulle ha fött ett barn mindre.

Inte jag. Inte SÅ pinsam i alla fall. I så fall finns den hos någon annan, och jag har inte sett den. Kommer fram när jag kandiderar för Sd nästa gång kanske..!

Ja, det var ovanligt...
Citera
2019-10-13, 18:25
Medlem
Ja, C-P lär ju få alla önskemål uppfyllda när det kommer till sexuella aktiviteter/kinky inslag.

Stureplansmadrassen har nog gjort allt i sexväg. Allt. Tänker på åren i USA med gubbarna.
Citera
2019-10-13, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
🤣🥃

Jag tror hon är drogad och berusad.
Allt har hon provat på och gjort henne till den människa hon är i dag enligt egen utsaga.
Sååå Tacksam för detta säger hon. USCH, jag ryser och mår illa...........
Några fler barn lär det inte bli nu när hon skall så sakteligen försvinna ut i skuggorna.
TACK för det!!!!!
Då är det inte lika roligt längre att spela kärleksfull mor och att försöka likna Madeleine.
Barn är krävande och att vara mor passar inte den som har hela sitt fokus på att förföra män.
Nakenbilder har ju hjälpt till under uppväxtåren. Så tacksam för denna erfarenhet............
H
ennes engagemang i nätmobbing är enbart patetiskt.
Hon talar för sin sjuka mor.
Vad kan hon vänta sig????????????
Som man bäddar får man ligga.
Men hennes mantra passar väl in även här.
Så..Tacksam..... för dessa erfarenheter!
CP hade behövt stå under förmyndare som lurades in i denna förnedring.
För att inte tala om hur utskämt svenska folket blivit genom denna Paradise Hotellflicka.
Citera
2019-10-13, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Ja, C-P lär ju få alla önskemål uppfyllda när det kommer till sexuella aktiviteter/kinky inslag.

Stureplansmadrassen har nog gjort allt i sexväg. Allt. Tänker på åren i USA med gubbarna.

Glöm inte att det även fanns lesbisk aktivitet med någon lesbisk porrstjärna i Las Vegas.
Men glöm inte hennes mantra....
Såååååååå tacksam för denna erfarenhet
Citera
2019-10-14, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blunddocka
............
Hennes engagemang i nätmobbing är enbart patetiskt.

På vilket sätt är det patetiskt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in