Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
En person som verkar känna nästan exakt likadant som jag gör:
(FB) Radio Svegot
Nej, jag är en i grunden alldeles för bra människa för att behöva associeras med äckligt jävla slödder som Dumrid Kontrajihadistqvist
, Daniel Frändebög, Zlatan-Maria och Falukorvs-Kiwi. Nu lovar jag mig själv att jag aldrig mer ska bry mig om Det fria Sverige och den här värdelösa jävla pissrörelsen.
Humor och äcklighet med den här föreningens före detta vice ordförande:
https://www.youtube.com/watch?v=EmR73ywag9c (2:13 in i klippet)
Jag vet ingenting som ens kommer i närheten av att vara lika sinnessjukt som Motgifts samarbete med Ingrid & Conrad.
Jag tar det i den här tråden istället, jag är helt allvarlig nu, nuförtiden så är det ju ganska vanligt med dejtingprogram på tv.
Jag hade gärna sett dig och Daniel Frändelöv på en romantiskt dejt i svenskarnas hus, ni kunde äta en god middag med Dan och Magnus som glada servitörer, gå en promenad under stjärnornas sken, om tycke uppstår kanske kyssas vid nåt kalhygge.
Jag tror att det skulle kunna tända till mellan dig och Daniel, jag känner ju känslorna ifrån din sida vad det gäller Daniel, det kan ju vara så att du älskar honom, du vet inte bara om det än, det skulle naturligtvis livesändas, man får ju naturligtvis betala för att titta och pengarna går ju såklart till Svenskarnas hus.