2019-10-12, 17:38
Medlem
AlanBStards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Jag tror att den kommer minska.
Det är ju en ganska klar skillnad mot "ungefär som idag" som du skrev innan. Vad är det som gör att våldet kommer att minska?

(Notera f ö att den grupp som står för gängvåldet idag är 82% icke-svenskar och att den gruppen ökar i antal genom massmigration och stora barnkullar: https://www.expressen.se/nyheter/qs/gangen-inifran/brotten-skulderna-bakgrunden--sanningen-om-de-gangkriminella-i-stockholm/)
Citera
2019-10-12, 17:42
Bannlyst
Citat:
Jag tror att den kommer minska.

Alla har rätt till sin åsikt på ett anonymt och transparant forum..

Jag tror storstäderna går en mörk framtid till mötes, om 10-15 år så är vi inne i kanske andra tunga lågkonjukturen.

Hälften kommer att ha en okay situation, andra hälften kommer att ha som svarta i Tahiti/Jamaica/Memphis.
Citera
2019-10-12, 17:47
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanBStard
Det är ju en ganska klar skillnad mot "ungefär som idag" som du skrev innan. Vad är det som gör att våldet kommer att minska?

(Notera f ö att den grupp som står för gängvåldet idag är 82% icke-svenskar och att den gruppen ökar i antal genom massmigration och stora barnkullar: https://www.expressen.se/nyheter/qs/gangen-inifran/brotten-skulderna-bakgrunden--sanningen-om-de-gangkriminella-i-stockholm/)
Jag tror att invandringen kommer minska kraftigt och därmed kommer det blir färre invandrarungdomar.
Citera
2019-10-12, 19:06
Medlem
Naknekejsarens avatar
Jag har en sån där lite omogen dröm att se PK-svennar knäböja sig och be om förlåtelse för den grova behandlingen mot meningsmotståndare (ifall inget annat), men tyvärr så tror jag att de, liksom de gör idag, bara tystlåtet kommer hoppa över till andra sidan som om de inte hade något ansvar för skitstormen som kommer.
Citera
2019-10-12, 19:08
Medlem
enlightenmentbeds avatar
Have faith

Förlorar man hoppet kan man redan ge upp.
Tror ni inte eliten vill att vi ska känna oss besegrade.
Vi är långt ifrån besegrade!
Citera
2019-10-13, 02:01
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Det är redan så i malmö
en kollega som hoppade av en lärarutbildning i just malmö
sade att det var två etniska svenska av ca 30 i klassen hon hade,resten blandad
valör av mörhyade.

De suger bara ut pengar ur Sverige på alla sätt o vis. Bidrag bidrag gratis taxi samt buss och lastbilskort utbildningar för stt få jobb
Citera
2019-10-13, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djorou
Vilka företag? Dem stora förtagen håller ju redan nu på att flytta sina verksamheter. Nordea drog till Finland, Volvo till Kina, IKEA går i konkurs när dem börjar sälja halal-köttbullar inom snar framtid

Näringslivet är mycket större än tre stora företaget. Du kommer att förstå vad jag menar lite senare.
Citera
2019-10-13, 17:01
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlightenmentbed
Have faith

Förlorar man hoppet kan man redan ge upp.
Tror ni inte eliten vill att vi ska känna oss besegrade.
Vi är långt ifrån besegrade!

Problemet är att det är schack matt. Om vi ger upp så vinner de. Om vi kämpar emot vinner de, eftersom de använder araberna emot oss.

Enda metod kvar är att kämpar direkt emot globalisterna.
Citera
2019-10-13, 17:01
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Svenskar fortsätter föda rekordfå barn och minska som helhet. Vita pursvenskar alltså. Nya svenskar med andra hår- och hudfärger kommer att öka som grupp och äntligen få mer inflytande. Förhoppningsvis sitter mer kompetenta politiker vid rodret och har förbättrat integrationen genom att rensa ut rasister inom myndigheterna, infört enklare jobb som nyanlända kan få och rustat upp förorterna till en mänskligt dräglig nivå.
Citera
2019-10-13, 21:07
Medlem
AlanBStards avatar
Citat:
Jag tror att invandringen kommer minska kraftigt och därmed kommer det blir färre invandrarungdomar.
Minskad invandring ger inte färre invandrare. Det ger bara en minskad ökning, dvs likväl fler kaoz-bruschor, fast kurvan som fortsätter att peka uppåt blir mindre brant.
Citera
2019-10-13, 21:19
Medlem
TraXzmans avatar
Definitivt fallet, beror mycket på vänster svenskarna ochså, men dom röstar ju bara på avskrädes partier som sossar och sjuklövern som vill dom allt ont i världen du kan tänka dig fast dom inte kommit på det ännu tydligen

Dom verkar helt ointresserad att ta reda på fakta eller bara ren upplysning som dom inte visste ochså fast mycket skit händer ikring dem så blundar många för detta av okänd orsak, så kan tipsa att beta igenom fjärde stadsmakten på swebbtv

https://www.youtube.com/results?search_query=Fj%C3%A4rde+Statsmakten+nr
Citera
2019-10-13, 23:34
Medlem
Sverige 2030 kommer vara mer invandrare, särskilt muslimer, välfärden kommer att finnas kvar ungefär på samma nivå som idag. Sverige kommer att kunna låna mycket pengar säkert minst 20 år till. Få städer kommer att kunna ha segregerat och tryggt särskilt för svenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in