2019-10-12, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Vilken äcklig människa den här Ingrid verkar vara. Helt i avsaknad av empati. Man förföras över alla historier om gamla tanter som utåt sett låtsas ta hand om ensamkommande av empati, men i själva verket tänkt utnyttja dem sexuellt. Och hela samhället applåderar. När de i själva verket agerar i egoistiskt syfte. För att de ska ha tillgång på barn/pojkar i beroendeställning som de kan utnyttjas. Hur störd människosyn har man inte då. Fall efter fall kommer fram i dagsljuset. Möller och denna Ingrid är ju inte de enda.

Först var det obegripligt varför vissa tanter så obevekligt engagerade sig i unga pojkar som de inte haft någon koppling till. Man förstod det inte. Nu börjar man förstå deras motiv. Man bli bara äcklad.

Jag känner till tre svenska kvinnor i min ytterst-ytterst-yttersta bekantskapskrets som jobbat med dessa afghaner och alla tre har haft ihop det med dom. Dom har skrikit sig hesa för dessa stackars barn och sen haft sex med dom. Två av dessa har lämnat man och små barn för dessa afghaner.
Hur fan står det till i huvudet på dom??
Citera
2019-10-12, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sammedborgare
Även tredje stycket var ju sant. Varför skippa den. Vi bör ju tala klartext om våra problem. Tanten är den vuxna i en roll där hon borde tagit ansvar för att inte bygga en relation som killen mådde dåligt av.
Det är klart att man kan uttrycka sig så om man eftersträvar att inte ha något socialt samspel med omvärlden. Vi som vill leva och umgås med andra pratar gärna inte så, oavsett vem det gäller.
Men detta är off topic. Kontentan är ändå att jag håller med personen jag citerade.
Citera
2019-10-12, 10:20
Medlem
Dwight.Schrutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Vilken äcklig människa den här Ingrid verkar vara. Helt i avsaknad av empati. Man förföras över alla historier om gamla tanter som utåt sett låtsas ta hand om ensamkommande av empati, men i själva verket tänkt utnyttja dem sexuellt. Och hela samhället applåderar. När de i själva verket agerar i egoistiskt syfte. För att de ska ha tillgång på barn/pojkar i beroendeställning som de kan utnyttjas. Hur störd människosyn har man inte då. Fall efter fall kommer fram i dagsljuset. Möller och denna Ingrid är ju inte de enda.

Först var det obegripligt varför vissa tanter så obevekligt engagerade sig i unga pojkar som de inte haft någon koppling till. Man förstod det inte. Nu börjar man förstå deras motiv. Man bli bara äcklad.
Så du tycker alltså synd om de "ensamkommande"?

Vad jag tycker är absurt är att vi har stora problem med dessa araber och negrer i Sverige. De våldtar, mördar, rånar, misshandlar och förstör livet för tusentals av svenskar. Den här importen förstör Sverige och det svenska folket.

Trots det har vi gamla kärringar som aktivt arbetar för att få hit halvmänniskorna, trots att det blir landets förfall. Enbart för att man själv ska framstå som god, samt kunna ligga och få uppmärksamhet från dessa afghaner.

De är landsförrädare utan dess like. Det här är människorna som bjuder in fiendesoldaterna till sina hem och förökar sig med dem, medan hela landet är ockuperat. I princip varje västerländskt krig så hittar man dessa förrädare, bedragare och narcissister.

Det sista jag tänker på är om afghanen blivit "utnyttjad" eller ej, vilket han med största sannolikhet inte blivit. Jag tänker på alla svenskar som lider på grund av dessa avskum till människor som "öppnar sina hjärtan".
Citera
2019-10-12, 10:23
Medlem
Gahans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ba'loba
Jag känner till tre svenska kvinnor i min ytterst-ytterst-yttersta bekantskapskrets som jobbat med dessa afghaner och alla tre har haft ihop det med dom. Dom har skrikit sig hesa för dessa stackars barn och sen haft sex med dom. Två av dessa har lämnat man och små barn för dessa afghaner.

Tragiskt. Fick intrycket att det var konkurrens mellan några av kvinnorna om de "pojkar" som de "hjälpte" när jag läste FUP. Nåväl Ingrid och hennes nätverk kanske förtjänar en egen tråd för att förstå detta beteende bättre.
Citera
2019-10-12, 10:24
Medlem
WhiteWalkers avatar
Kan inte låta bli att tänka på hur media (både vanliga och sociala) skulle ha reagerat ifall det var en 70-årig manlig lärare som hittats död efter att han fyllt upp en ensamkommande flickas anal med sperma.

Det är så jävla bisarrt hela det här konceptet med svenska kärringar som har något skevt blandförhållande till afghanska pojkar, dels som modersfigur och dels sexuellt. Och ingen i deras närhet har såklart anat någonting...
Citera
2019-10-12, 10:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Jaha, det var alltså som tråden trodde, inget uppseendeväckande förutom att man funnit spermier i analen på en 70-årig kvinna. Jag trodde inte att så gamla kvinnor ägnade sig åt sexuella utsvävningar i form av analsex.

/Provokatör

Ingrid var TantTorr så det var meeer gliiiid i analen o mindre risk för skavsår på schnabeln
Citera
2019-10-12, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwight.Schrute
Så du tycker alltså synd om de "ensamkommande"?

Vad jag tycker är absurt är att vi har stora problem med dessa araber och negrer i Sverige. De våldtar, mördar, rånar, misshandlar och förstör livet för tusentals av svenskar. Den här importen förstör Sverige och det svenska folket.

Trots det har vi gamla kärringar som aktivt arbetar för att få hit halvmänniskorna, trots att det blir landets förfall. Enbart för att man själv ska framstå som god, samt kunna ligga och få uppmärksamhet från dessa afghaner.

De är landsförrädare utan dess like. Det här är människorna som bjuder in fiendesoldaterna till sina hem och förökar sig med dem, medan hela landet är ockuperat. I princip varje västerländskt krig så hittar man dessa förrädare, bedragare och narcissister.

Det sista jag tänker på är om afghanen blivit "utnyttjad" eller ej, vilket han med största sannolikhet inte blivit. Jag tänker på alla svenskar som lider på grund av dessa avskum till människor som "öppnar sina hjärtan".

Tycker jag synd om? Tja han verkade psykiskt skör och utsatt och som vi alla vet så dras både manliga och kvinnliga pedofiler till de unga som är mest utsatta och som inte har något nätverk eller familj som ser efter dem. Det är utstuderat och elakt att ge sig på dem som är i mest behov av trygghet.
Citera
2019-10-12, 10:28
Avstängd
Citat:

Men vad har hänt på sikt då - det här är ju knappast killar/män som kan försöja sina damer o barn.
En del går i gymnasiet - många är/blir arbetslösa o viss del analfabeter.

O hur gick gymnasiestudierna för Ahmad - berättade han för kompisarna:

Jag har stadigt med Ingrid 70 år?
Citera
2019-10-12, 10:28
Bannlyst
Citat:

Man kan ju ställa en fråga till: Hur länge lever dessa kvinnor? För eller senare får ju dessa gulliga gossebarn ett psykbryt och sen är det över.

Naiva stackare.
Citera
2019-10-12, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Från FUP:en
När han gjorde slut med henne fick hon gå i terapi för att hon blev så psykiskt nedbruten.

Alltså; dessa batikhäxor är värre än vad jag trodde. En 70-åring som kollapsar psykiskt för att hennes 20-årige toyboy gör slut med henne.

JESUS! Och denna kvinna har haft rösträtt!

Ja nu äntligen förstår jag valresultaten! Har vi den här sortens människor i positioner som dessutom brukar få stort genomslag i media? Finner inga ord.
Citera
2019-10-12, 10:31
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:

Dessa kvinnor är psykisk sjuka och borde sitta inne på psyk. Samr bli av med vårdnaden och bli av med umgängesträffar
Citera
2019-10-12, 10:35
Medlem
mr.demons avatar
Vad jobbigt det måste vara att bo i "metropolen" Kil och vara släkt med kvinnan ifråga. Vad jobbigt det måste vara för "pojken" att förlora sin oskuld till nån som är äldre än hans äldsta släkting. Undrar vad släkten tycker om detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in