2019-10-11, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
Dagdriveri kostar skjortan

ingen fara, det är bara att säga till vattenskallen att man behöver få mer pengar s kommer det nya pengar som man sätter upp som en tillgång i balansräkningen. malmö går plus och med vinst om man frågar en kommunist som jobbar på malmö stad och som blivit påsatt i utbyte mot sitt jobb. malmö 'r en fin stad, trevlig stad med noll brottslighet och polisen är bara trevliga, inga luder jobbar på polise noch alla får sina jobb på meriter som att kan svensk lag och kan bara svensk lag, inget annat.
Senast redigerad av japansktluder 2019-10-11 kl. 16:30.
Citera
2019-10-11, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det är djupt tragiskt att folk råkat ut för otrevligheter som finns i alla storstäder, särskilt de med Malmös socioekonomiska problem, men med det tankesättet kan man lika gärna låsa in sig för evigt alternativt flytta till en håla ingen vill bo i. Sen blir svenskar sällan skjutna i Malmö, när hände det sist liksom?

ja om man följer vad malmöpolise nsa innan sommaren så skjuts det ingen längre och inga bomber detonerar...samma dag så blev muslimer provocerade av detta och detonerade två massiva bomber som sprängdes nästan efter varandra. man kunde höra de massiva explosionerna över hela stan. det är bara äckel, de alldra vidrigaste stinkande skitarna som påstår att ingenting händer, antingen bor man under en sten på okänd plats eller så är man så retarderad att man inte vet vad man snackar om. du får ta lite mer knark, det har en positiv effekt har jag hört.
Citera
2019-10-11, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prayuth
Den tre meter höga bronsstatyn av Zlatan Ibrahimovic avtäcktes vid Malmö stadion i dag till klang och jubel.

Huvudpersonen var på plats i sin hemstad för invigningen och beskrev det som ”ett overkligt ögonblick”. Statyn är en symbol för de ”som inte känner sig välkomna, inte passar in eller känner att de inte ser ut som andra”, enligt Zlatan.

https://omni.se/zlatanstatyn-invigd-det-kanns-som-allt-slutar-har/a/dOzLAB

Intressant bild på besökarna. Nästan uteslutande massa bajsblattar.

https://gfx.omni.se/images/551a7800-60f0-4b4e-bcc9-a1e2a98c66a7?w=1360

jag antar att svartingarna blev utkommenderade dit, en extra 100ing eller ett mål på max eller annat skitstölle där det flockas bidragspatrask, svatringar och andra avskum. det var någon idiot som påstod att han drack öl på centralen. var han inte där och rekade eller saknade han kuk och höll sig hemma.
Citera
2019-10-11, 16:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av statligbluff
Sannolikheten att bli rånad tre gånger på en månad (ja, jag läser bokstavligt vad du skriver) är liten även i Malmö. Du måste troligen bo här i flera år för att få den erfarenheten.

räcker att du har ett riktigt jobb som du har fått på egna meriter fr att du ska få kriminella på halsen elle rom du bor i en trappa med socialfall och franska retards så hetsar de upp sig för att du tjönar ett par gånger mer än dem. det är ju som sagt alltid någon annas fel att du är ett luder, fransk och/eller kriminell. att ha tagit en öl på centralen och varit själv där för att man är ett retard säger mer om en själv än det man googlat ihop.
Citera
2019-10-11, 18:54
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av japansktluder
jag antar att du bor i gettot och r en del av gettot för de mest avskyvärda äckel anser att malmö är en fin stad eller att man är så smart att man anser att malmö har en andra flygplats...jaha, i köpenhamn men det är j uett annat land. så inser man att personen som kommer med de smartaidéerna jobbar åt malmö stad, och hur har man fått jobbet där fast man stjäl hela tiden...jo, man har knullats på av någon. samma sak inom polisen. för att få ett jobb inom malmö polisen måste man ha blivit påsatt eller v vara någon kusin. det är därför folk bloir förolämpade när de ringer in och ska rapportera ett brott, eller att man blir attackerad för att det ör ens eget fel att bilen blivit uppeldad av muslimska löss.

Nej jag bor vid Södervärn, typ nära Komvux, mellan Komvux och Lidl om du förstår? Absolut inte ett av stadens finaste områden men inte heller ett ghetto, resten av ditt inlägg kan jag inte tolka, får jag föreslå att du nyktrar till nästa gång du går i polemik med någon?
Citera
2019-10-11, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Nej jag bor vid Södervärn, typ nära Komvux, mellan Komvux och Lidl om du förstår? Absolut inte ett av stadens finaste områden men inte heller ett ghetto, resten av ditt inlägg kan jag inte tolka, får jag föreslå att du nyktrar till nästa gång du går i polemik med någon?

jaha södervärn, ett riktigt skitställe men jag antar att när man är ett äckligt och vidrigt inavlat patrask så är det helt ok. jag förstår dig, en förlorare är nöjd med vad socialen pytsar ut. det var väl inte så längesedan någon blev mördad på den andra sidan vägen och om man är sugen på at thandla knark kan man göra det på många ställen bland annat på södervärn. som jag sa till din bögpolare så blev jag skitnödig, det blir jag alltid när jag stöter på inavlade förlorare som ansetr sig vara smarta.
Citera
2019-10-12, 13:59
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Malmö växer starkast i antalet gästnätter av storstäderna. Mellan juni och augusti ökade antalet övernattningar i Malmö i snitt med 19 procent. De största bidragande faktorerna tros vara stadens attraktiva besöksevenemang, den ökande närsemestertrenden och ett förmånligt valutaläge.
https://malmo.se/Huvudnyheter/2019-10-08-Allt-fler-turister-valjer-Malmo.html

Turisterna känner sig säkra i Malmö.
Citera
2019-10-12, 14:01
Moderator
Chantres avatar
Citat:
fler hushåll har blivit självförsörjande – samtidigt som stadens befolkning ökar. För barnfamiljer med långvarigt försörjningsstöd fortsätter en positiv utveckling med kortare biståndstider. Delårsrapporten visar också att det interna utvecklingsarbetet och samverkan med andra nämnder och myndigheter har förbättrat förutsättningarna för Malmöborna att bli självförsörjande.
https://malmo.se/Huvudnyheter/2019-10-02-Fler-hushall-har-blivit-sjalvforsorjande.html

Malmö går åt rätt håll!
Citera
2019-10-12, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
https://malmo.se/Huvudnyheter/2019-10-08-Allt-fler-turister-valjer-Malmo.html

Turisterna känner sig säkra i Malmö.

Socialen är väl i särklass största kund hos hotellen!?
Citera
2019-10-12, 14:14
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B71
Socialen är väl i särklass största kund hos hotellen!?
Trodde faktiskt att ingen skulle kunnat fixa "connect the dots", som kommunen så finurligt hade postat på sin hemsida. Grattis!
Citera
2019-10-12, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Trodde faktiskt att ingen skulle kunnat fixa "connect the dots", som kommunen så finurligt hade postat på sin hemsida. Grattis!

När myndigheter presenterar positiva nyheter ska man dra öronen åt sig och utgå från att en hund ligger begraven bakom påståendena
Citera
2019-10-12, 15:54
Medlem
Strossels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B71
När myndigheter presenterar positiva nyheter ska man dra öronen åt sig och utgå från att en hund ligger begraven bakom påståendena

Hund? det är väl en hel kennel som är begravd i Malmö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in