Citat:
Ja men det e sjukt, vi har haft denna input delay sedan Fifa 17, dem har släppt 3 spel efter det och fortfarande inte lyckats lösa problemet. Dem är snåla helt enkelt som inte vill lägga pengar på fler servrar. Ingen aning om vad det kostar, men om någon i världen har råd så borde det vara EA.Om de händer mer på helger så måste det ju va servrarna . Men de har ju sagt att skiten inte har med servrarna att göra .
jag köpte ju bildskärm till 19 så jag skulle kunna kötta på balkongen eller var jag ville i lyan .
Va ju fan ännu sämre gameplay 😅 Höll ju på att tappa hakan när jag ändra tillbaks till tvn.
Å på Nintendo switch har inte ens fut squad battle eller rivals . 19 har vanliga divisioner . Men knappt några spelare där . Så lata e ea.
Läste någonstans att FIFA 20 på Nintendo switch skulle ha samma gameplay som på 19 😂
så man undrar ju hur de tillverkar spelet alltså .
Du va ju inte med på slutet i 19.
Jag fick tots ederson i pl tots Sbc
Släppte in 7 mål första matchen .
Provade en Sb sen . 4 skott 3 insläppta .
Tänkte va fan e detta för skit .
Han står ju och sover .
Provade han online 2 dagar till , va ju lika sämst .
Skrev till chatten , - va fan ge mej ett nytt kort för fan . Han räddar ju inget . Kortet e trasigt
- vi har inga trasiga kort på spelet . Vad god skriv i forumet .
man vet ju inte längre alltså !
Släpp en groda för fan .. Har redan snigeln
jag köpte ju bildskärm till 19 så jag skulle kunna kötta på balkongen eller var jag ville i lyan .
Va ju fan ännu sämre gameplay 😅 Höll ju på att tappa hakan när jag ändra tillbaks till tvn.
Å på Nintendo switch har inte ens fut squad battle eller rivals . 19 har vanliga divisioner . Men knappt några spelare där . Så lata e ea.
Läste någonstans att FIFA 20 på Nintendo switch skulle ha samma gameplay som på 19 😂
så man undrar ju hur de tillverkar spelet alltså .
Du va ju inte med på slutet i 19.
Jag fick tots ederson i pl tots Sbc
Släppte in 7 mål första matchen .
Provade en Sb sen . 4 skott 3 insläppta .
Tänkte va fan e detta för skit .
Han står ju och sover .
Provade han online 2 dagar till , va ju lika sämst .
Skrev till chatten , - va fan ge mej ett nytt kort för fan . Han räddar ju inget . Kortet e trasigt
- vi har inga trasiga kort på spelet . Vad god skriv i forumet .
man vet ju inte längre alltså !
Släpp en groda för fan .. Har redan snigeln
Citat:
Ja du behöver 7 först ägda kort från ligue 1 och vinna 3 matcher i rivals för att klara av en utmaning och etc.