2019-10-12, 06:54
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Om de händer mer på helger så måste det ju va servrarna . Men de har ju sagt att skiten inte har med servrarna att göra .

jag köpte ju bildskärm till 19 så jag skulle kunna kötta på balkongen eller var jag ville i lyan .
Va ju fan ännu sämre gameplay 😅 Höll ju på att tappa hakan när jag ändra tillbaks till tvn.

Å på Nintendo switch har inte ens fut squad battle eller rivals . 19 har vanliga divisioner . Men knappt några spelare där . Så lata e ea.
Läste någonstans att FIFA 20 på Nintendo switch skulle ha samma gameplay som på 19 😂

så man undrar ju hur de tillverkar spelet alltså .

Du va ju inte med på slutet i 19.
Jag fick tots ederson i pl tots Sbc
Släppte in 7 mål första matchen .
Provade en Sb sen . 4 skott 3 insläppta .
Tänkte va fan e detta för skit .
Han står ju och sover .
Provade han online 2 dagar till , va ju lika sämst .

Skrev till chatten , - va fan ge mej ett nytt kort för fan . Han räddar ju inget . Kortet e trasigt
- vi har inga trasiga kort på spelet . Vad god skriv i forumet .

man vet ju inte längre alltså !

Släpp en groda för fan .. Har redan snigeln
Ja men det e sjukt, vi har haft denna input delay sedan Fifa 17, dem har släppt 3 spel efter det och fortfarande inte lyckats lösa problemet. Dem är snåla helt enkelt som inte vill lägga pengar på fler servrar. Ingen aning om vad det kostar, men om någon i världen har råd så borde det vara EA.
Citat:
Ursprungligen postat av Baldersway
Fattar jag detta rätt behövs asså vinnas matcher i rivals med först ägda?

Ja du behöver 7 först ägda kort från ligue 1 och vinna 3 matcher i rivals för att klara av en utmaning och etc.
Citera
2019-10-12, 07:09
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Ja men det e sjukt, vi har haft denna input delay sedan Fifa 17, dem har släppt 3 spel efter det och fortfarande inte lyckats lösa problemet. Dem är snåla helt enkelt som inte vill lägga pengar på fler servrar. Ingen aning om vad det kostar, men om någon i världen har råd så borde det vara EA.

Ja du behöver 7 först ägda kort från ligue 1 och vinna 3 matcher i rivals för att klara av en utmaning och etc.
Ah ok, detta fanns i andra former i -19 med , resultera i att många drog sig neråt i divisoner för lättare få belöningen, många lever nästintill bara för wl , rivals är då en mjölko o föda dessa med belöningar för vinna några matcher till i wl,
Citera
2019-10-12, 09:30
Medlem
Vad är smartaste eller enklaste sättet att få förstägda kort?
Citera
2019-10-12, 09:37
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hessle
Vad är smartaste eller enklaste sättet att få förstägda kort?

Sbc , Gold upgrade , draft , squad battle

Kör du squad battle i helgen får du paket på måndag
Citera
2019-10-12, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarrokhBulsara
Oj vad jag ska göra precis allt i min makt för att lösa Rui Costa (90)...

Jag gjorde det kortet ifjol, och har packat hans 88 untradeable i detta spel.

Det är ett OK kort, och bra för vissa länkar. Rätt trötta workrates och svår ätt placera på planen. Spelmässigt håller det sämre kvalite än tex Eriksen.

Bara min åsikt såklart, men tror verkligen det finns bättre kort att gå efter. Men han kanske är din idol osv och isf kör på.
Citera
2019-10-12, 10:59
Medlem
Btw så gillar jag icon swaps. Speciellt för en poor mans road to glory.

Jag inser såklart att det kommer bli svett de la svett med vissa rivalsutmaningar, men förhoppningsvis kan detta leda till ett mer varierat motstånd.
Citera
2019-10-12, 11:00
Medlem
Gameplay är poop och spelet knappt bättre än 19 postpatch :-)

Absurt att WL är mest casual.
Citera
2019-10-12, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn

Vi har haft input delay sen dom bytte till frostnite motorn

Skulle misstänka att det har med saken att göra
Citera
2019-10-12, 11:20
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
Vi har haft input delay sen dom bytte till frostnite motorn

Skulle misstänka att det har med saken att göra

Ja det var när frostbite kom in i bilden det blev riktigt illa. Innan det så kunde vi få speed up lag osv under sekvenser i matcherna eller att i vissa matcher spelet små hackade. Men det var också betydligt färre matcher, kanske 1 av 10 matcher vi stötte på det problemet. Med Frostshite är det ju nonstop delay , hela spelmotoriken är fuckad. Man ser typ alla som spelar klagar över detta men fortfarande görs det inget åt saken. Det är lite synd att vi år 2019 inte har ett fungerade fotbollspel när det kommer till gameplay. Allt annat inom fut kan man inte klaga över, det är kul att lira fut överlag men det blir ju inte komplett innan vi har kul i matcherna också.
Citera
2019-10-12, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p3tt3e
Jag gjorde det kortet ifjol, och har packat hans 88 untradeable i detta spel.

Det är ett OK kort, och bra för vissa länkar. Rätt trötta workrates och svår ätt placera på planen. Spelmässigt håller det sämre kvalite än tex Eriksen.

Bara min åsikt såklart, men tror verkligen det finns bättre kort att gå efter. Men han kanske är din idol osv och isf kör på.

Bra input! Lirar emellertid enbart med portugiser så valet blir således enkelt.

Verkar för övrigt som att lånespelare faktiskt räknas som förstägda vilket för mig underlättar vissa icon objectives avsevärt...
Citera
2019-10-12, 13:37
Medlem
Joelfrogs avatar
3 vinster på 9 matcher för väl vara okej, siktar på silver 1

Mitt lag just nu:

Trapp
Roussillon - Sule - Boateng - Kimmich
Sancho - De Jong - Kampl - Perisic
Reus
Werner
Citera
2019-10-12, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joelfrog
Behöver 2 vinster till för o kvala in... orkar man

Citat:
Har stått för många vinster som jag inte förtjänar det är väl att jag verkligen ger allt som ger belöning, 1 seger kvar nu hoppas jag håller mig vaken

Citat:
3 vinster på 9 matcher för väl vara okej, siktar på silver 1

Mitt lag just nu:

Trapp
Roussillon - Sule - Boateng - Kimmich
Sancho - De Jong - Kampl - Perisic
Reus
Werner

Härligt begeistrad du är, men detta är trots allt ingen blogg. Vad ska diskuteras?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in