2019-10-12, 00:39
Medlem
Oj vad jag ska göra precis allt i min makt för att lösa Rui Costa (90)...
Citera
2019-10-12, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hessle
Kan någon hjälpa mig förstå, den nya Icon-utmaningen..
Vilka kort är player tokens?
Röda, svarta? Är riktigt grön så förklara gärna enkelt 😜

https://www.gamesradar.com/fifa-20-icon-swaps-player-tokens/
Citera
2019-10-12, 00:44
Medlem
frillbenets avatar
Testade WL nu, i tron om att det skulle flyta på bättre nu med tanke på att det är natt. Icke. Ospelbart. Är ju faktiskt helt sjukt hur dom kan komma undan med det här EA.
Citera
2019-10-12, 00:58
Medlem
UnEasys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p3tt3e
Sälj nu, handla nytt på onsdag. Du kan såklart spela med honom ikväll oxå men du kan få några tuss extra för att det är ett fräsch kort.

Vad händer på onsdag? Något utöver totw?
Citera
2019-10-12, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnEasy
Vad händer på onsdag? Något utöver totw?

Prsierna brukar vara lägre då. Sen kommer WL och Rivals rewards på torsdag och då går marknaden upp, precis som igår.
Citera
2019-10-12, 01:34
Medlem
Nu kanske dumstruten får åka på men räknas lånespelare som förstägda? Vill komma igång med ikonbytena asap...
Citera
2019-10-12, 01:53
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Mina spelare står som fågel holkar om jag inte styr dom manuellt medans motståndarnas spelare följer efter mig som blod iglar
Det är för att du har delay. Jag testade detta förra året genom att skapa delay via proxy. Resultatet var just att delay drabbar dina AI-spelare lika mycket som det drabbar dig. I princip värre, för de hamnar i konstiga states och kan inte anpassa sig (så de står tex och hänger istället, eller springer åt fel håll). Eftersom Fifa är ett så AI-assisterat spel blir effekterna ganska sjuka av detta.

Några användare här började gråta av fynden så jag la ner, men resultaten var ju ändå rätt uppenbara och inte så stor anledning att gräva mer: dina AI-spelare lider av delay, helt enkelt. Och du och din motståndare har inte samma delay.

Detta kan man ju även tänka på när det verkar som att motståndaren är retarded i försvarsspelet.
Senast redigerad av Trillske 2019-10-12 kl. 01:57.
Citera
2019-10-12, 02:02
Medlem
Baby Ferdinand känns given för min del.. frågan är vad ska man göra med de andra tokens?
Citera
2019-10-12, 02:14
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Ja dagens gameplay kan vara den sämsta skit jag någonsin upplevt. RIP EA Sports vilket jävla skämt till spelutvecklare. Funderar på att lägga ner redan nu, vad är det för mening att ens försöka när vi blir serverade denna skitsirapen till gameplay varje helg.

Om de händer mer på helger så måste det ju va servrarna . Men de har ju sagt att skiten inte har med servrarna att göra .

jag köpte ju bildskärm till 19 så jag skulle kunna kötta på balkongen eller var jag ville i lyan .
Va ju fan ännu sämre gameplay 😅 Höll ju på att tappa hakan när jag ändra tillbaks till tvn.

Å på Nintendo switch har inte ens fut squad battle eller rivals . 19 har vanliga divisioner . Men knappt några spelare där . Så lata e ea.
Läste någonstans att FIFA 20 på Nintendo switch skulle ha samma gameplay som på 19 😂

så man undrar ju hur de tillverkar spelet alltså .

Du va ju inte med på slutet i 19.
Jag fick tots ederson i pl tots Sbc
Släppte in 7 mål första matchen .
Provade en Sb sen . 4 skott 3 insläppta .
Tänkte va fan e detta för skit .
Han står ju och sover .
Provade han online 2 dagar till , va ju lika sämst .

Skrev till chatten , - va fan ge mej ett nytt kort för fan . Han räddar ju inget . Kortet e trasigt
- vi har inga trasiga kort på spelet . Vad god skriv i forumet .

man vet ju inte längre alltså !

Släpp en groda för fan .. Har redan snigeln
Citera
2019-10-12, 02:36
Medlem
Joelfrogs avatar
Behöver 2 vinster till för o kvala in... orkar man
Citera
2019-10-12, 02:53
Medlem
Joelfrogs avatar
Har stått för många vinster som jag inte förtjänar det är väl att jag verkligen ger allt som ger belöning, 1 seger kvar nu hoppas jag håller mig vaken
Citera
2019-10-12, 06:44
Medlem
Baldersways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Behöver du verkligen droppa till div 10 för att vinna 3 matcher med först ägda spelare från olika ligor? Rivals kan ju va svettigt osv men 3 matcher löser man ju på en dag ändå, även i högre serier. Du lär ju få möta många lag som är liknande ditt då många kommer grinda.
Fattar jag detta rätt behövs asså vinnas matcher i rivals med först ägda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in