2019-10-12, 07:48
Medlem
Skulle inte förvåna om aset får stanna
Citera
2019-10-12, 08:02
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud

Självklart få han stanna. Han har ju våldtagit en 70-årig kvinna i analen efter att han vred nacken av henne. Han är idag ett offer med psykisk ohälsa så Afghanistan kan inte ses som ett säkert land. Vi kommer tvingas betala för hans fortsätta uppehälle och välmående.
Citera
2019-10-12, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVan
Joo, det här handlar med all önskvärd tydlighet om en ordentligt psykiskt sjuk person. Då avser jag inte i första hand trauma eller liknande, utan i klinisk bemärkelse.

Här saknades inte heller ordentligt allvarliga varningstecken. Men det är lite enklare att konstatera det i efterhand ..
Jag tolkar det inte så faktiskt. Han använder galenskap som ett försvar för att få vård. Jag kan se tydliga exempel på det i örhöret eftersom hans uttalanden inte är konstanta.

Sedann måste någon påminna mig om det psykiatriska utlåtandet av honom för fallets räkning.
Tycker mig ha läst att han var frisk för tiden vid dådet men kan minnas fel.
Citera
2019-10-12, 09:00
Medlem
När ska samhället reagera mot alla dessa "medmänskliga damer" som utnyttjar ensamkommande sexuellt? Se vad som kommer fram och tänk efter vilket mörkertal som lär finnas. Tänk även hur debatten vore om de ensamkommande vore unga tjejer som bodde hemma hos ensamna äldre män! Jag vill påstå att det är dags att vakna upp i frågan. Detta är väl också en förklaring varför sveriges tanter gillar denna invandring. Även vissa tanter i regeringen verkar ha våta drömmar om afghanpojkar.
Citera
2019-10-12, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makramento
Bra beskrivning i de första två styckena. Det tredje kunde du ha skippat.
Men jag håller med dig i stort sett till fullo. När olika människor med olika världssyn kolliderar blir det ofta grovt och våldsamt.
Jämför missionärer som dräps. Ett modernt exempel:
https://www.expressen.se/nyheter/sista-orden-fran-den-dodade-missionaren/
Även tredje stycket var ju sant. Varför skippa den. Vi bör ju tala klartext om våra problem. Tanten är den vuxna i en roll där hon borde tagit ansvar för att inte bygga en relation som killen mådde dåligt av.
Citera
2019-10-12, 09:13
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
Klart han ska stanna. Sverige har tagit emot honom som ensamkommande flyktingbarn och vad har vi gett honom? En 70-åring som lärare i svenska och som så fint engagerat sig i de här ungdomarna. Så visar det sig att de har ett sexuellt förhållande. En lärare och en elev som dessutom kommer hit som flykting. Klart som fan att han ska stanna. Han ska fan ha skadestånd.
Citera
2019-10-12, 09:16
Medlem
Caracallass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sammedborgare
Även tredje stycket var ju sant. Varför skippa den. Vi bör ju tala klartext om våra problem. Tanten är den vuxna i en roll där hon borde tagit ansvar för att inte bygga en relation som killen mådde dåligt av.
Exakt, tänk det omvända, en 70-årig man har ett sexuellt förhållande till en ung flyktingtjej son han är lärare åt. Det är så jävla absurt .
Citera
2019-10-12, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pissbogen5
Analsex är väldigt vanligt i Afganistan.

90% av afganmännen har fått påhälsning i baken🤪
Citera
2019-10-12, 09:26
Medlem
Står det klart att han satte på henne? Gjorde han det före eller efter hennes död?
Citera
2019-10-12, 09:27
Medlem
Vilken äcklig människa den här Ingrid verkar vara. Helt i avsaknad av empati. Man förföras över alla historier om gamla tanter som utåt sett låtsas ta hand om ensamkommande av empati, men i själva verket tänkt utnyttja dem sexuellt. Och hela samhället applåderar. När de i själva verket agerar i egoistiskt syfte. För att de ska ha tillgång på barn/pojkar i beroendeställning som de kan utnyttjas. Hur störd människosyn har man inte då. Fall efter fall kommer fram i dagsljuset. Möller och denna Ingrid är ju inte de enda.

Först var det obegripligt varför vissa tanter så obevekligt engagerade sig i unga pojkar som de inte haft någon koppling till. Man förstod det inte. Nu börjar man förstå deras motiv. Man bli bara äcklad.
Citera
2019-10-12, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-nog-PK
Man kan även notera skillnaden att dessa vita män gör det med egna pengar, istället för att skattebetalarna måste årligen finansiera det för många tiotals miljarder skattekronor, samt att det skadar samhället i enorm utsträckning och lämnar efter sig enorma mängder svenska offer.

Precis i det andra fallet är det thailändska offer men ja skillnaderna finns även om de är otroligt små och irrelevanta
Citera
2019-10-12, 09:57
Medlem
Provokatörs avatar
Jaha, det var alltså som tråden trodde, inget uppseendeväckande förutom att man funnit spermier i analen på en 70-årig kvinna. Jag trodde inte att så gamla kvinnor ägnade sig åt sexuella utsvävningar i form av analsex.

Hon fick iaf uppleva lite känslostormar och fick sig både sex och värme till livs på ålderns höst. Het sex i den åldern är i princip helt omöjlig att skaffa sig som pensionerad tant i ett litet samhälle, och då var det ju lämpligt att det kom hit vuxna afghaner med hepatit som kärringarna kan utnyttja samtidigt som resten av samhället blundar.

Den 3/7 så förhördes en kvinnlig integrationshandledare från Kil.

Ur FUP:
"Rykte om att Ingrid och Ahmad skulle haft en kärleksrelation.
Åsa har läst på Flashback att det spekuleras i att Ahmad och Ingrid haft en relation. Åsa har
inte pratat med Ingrid om det men hon kan inte tänka sig att det skulle vara sant."
Noterar att när nyfikenheten tränger sig på så kan inte ens dom delar ur asylindustrin som själva lever på flyktingvågen avhålla sig från Flashback, gott så.

/Provokatör
Senast redigerad av Provokatör 2019-10-12 kl. 10:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in