Citat:
Ursprungligen postat av
Wellwellwell
Vilken äcklig människa den här Ingrid verkar vara. Helt i avsaknad av empati. Man förföras över alla historier om gamla tanter som utåt sett låtsas ta hand om ensamkommande av empati, men i själva verket tänkt utnyttja dem sexuellt. Och hela samhället applåderar. När de i själva verket agerar i egoistiskt syfte. För att de ska ha tillgång på barn/pojkar i beroendeställning som de kan utnyttjas. Hur störd människosyn har man inte då. Fall efter fall kommer fram i dagsljuset. Möller och denna Ingrid är ju inte de enda.
Först var det obegripligt varför vissa tanter så obevekligt engagerade sig i unga pojkar som de inte haft någon koppling till. Man förstod det inte. Nu börjar man förstå deras motiv. Man bli bara äcklad.
Så du tycker alltså synd om de "ensamkommande"?
Vad jag tycker är absurt är att vi har stora problem med dessa araber och negrer i Sverige. De våldtar, mördar, rånar, misshandlar och förstör livet för tusentals av svenskar. Den här importen förstör Sverige och det svenska folket.
Trots det har vi gamla kärringar som aktivt arbetar för att få hit halvmänniskorna, trots att det blir landets förfall. Enbart för att man själv ska framstå som god, samt kunna ligga och få uppmärksamhet från dessa afghaner.
De är landsförrädare utan dess like. Det här är människorna som bjuder in fiendesoldaterna till sina hem och förökar sig med dem, medan hela landet är ockuperat. I princip varje västerländskt krig så hittar man dessa förrädare, bedragare och narcissister.
Det sista jag tänker på är om afghanen blivit "utnyttjad" eller ej, vilket han med största sannolikhet inte blivit. Jag tänker på alla svenskar som lider på grund av dessa avskum till människor som "öppnar sina hjärtan".