2019-10-12, 00:39
Medlem
Fregrettos avatar
Vid lunchtid på fredagen rapporterades det om ett storbråk på Parkskolan i Ystad.
Enligt Ystads allehanda handlar det om ett bråk mellan 20-30 personer. Bråket ska ha lugnat ner sig efter att flera polisbilar anlänt till platsen. Ingen är i nuläget gripen men polisen har upprättat en anmälan om brott mot knivlagen då två stycken knivar hittats på platsen.
Skolchef Lars-Inge Persson säger att bråket ska ha trappats upp på sociala medier.
Parkskolan ska även ha låst skolans dörrar i samband med händelsen.
Enligt uppgifter till Nordfront började bråket med att en svensk kille attackerats av tre rasfrämlingar på grund av en gammal konflikt. Till skillnad från liknande händelser, exempelvis den i Kil då en svensk kille misshandlats av rasfrämlingar, samlade svensken ihop sina kompisar och gick för att konfrontera rasfrämlingarna varpå en hetsig diskussion och senare även slagsmål utbröt. Trots att svenskarna var i numerärt underläge åkte flera främlingar i backen vilket ledde till att främlingarna fick fly från platsen. Men efter ett tag kom de tillbaka maskerade och beväpnade med knivar varav ett större bråk uppstod.
När bråket lugnat ner sig hade svenskarna klarat sig med endast mindre skador trots att rasfrämlingarna illvilligt försökt hugga med sina knivar. Betydligt större skador hade rasfrämlingarna fått.
https://www.nordfront.se/ystad-svenska-ungdomar-jagade-bevapnade-framlingar-pa-flykt.smr
2019-10-12, 00:51
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fregretto
Vid lunchtid på fredagen rapporterades det om ett storbråk på Parkskolan i Ystad.
Enligt Ystads allehanda handlar det om ett bråk mellan 20-30 personer. Bråket ska ha lugnat ner sig efter att flera polisbilar anlänt till platsen. Ingen är i nuläget gripen men polisen har upprättat en anmälan om brott mot knivlagen då två stycken knivar hittats på platsen.
Skolchef Lars-Inge Persson säger att bråket ska ha trappats upp på sociala medier.
Parkskolan ska även ha låst skolans dörrar i samband med händelsen.
Enligt uppgifter till Nordfront började bråket med att en svensk kille attackerats av tre rasfrämlingar på grund av en gammal konflikt. Till skillnad från liknande händelser, exempelvis den i Kil då en svensk kille misshandlats av rasfrämlingar, samlade svensken ihop sina kompisar och gick för att konfrontera rasfrämlingarna varpå en hetsig diskussion och senare även slagsmål utbröt. Trots att svenskarna var i numerärt underläge åkte flera främlingar i backen vilket ledde till att främlingarna fick fly från platsen. Men efter ett tag kom de tillbaka maskerade och beväpnade med knivar varav ett större bråk uppstod.
När bråket lugnat ner sig hade svenskarna klarat sig med endast mindre skador trots att rasfrämlingarna illvilligt försökt hugga med sina knivar. Betydligt större skador hade rasfrämlingarna fått.
https://www.nordfront.se/ystad-svenska-ungdomar-jagade-bevapnade-framlingar-pa-flykt.smr

Heder åt dessa gossar! Ge inte efter.
2019-10-12, 01:07
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dcc55
Fan BRA nyheter för en gångs skull!!
Hur fan kan ett slagsmål vara bra nyheter? sinnesstört att nån tycker slagsmål är olika bra beroende på vem som ”vinner”. I detta fallet är alla idioter. Det blir liksom inte bättre bara för att en invandrare påstås ha förlorat.

Jag har då uppfostrat min son i att aldrig slåss och om nån fittar sig mot honom så säger han till en vuxen alternativt polisen nu när han blivit äldre. I slagsmål är man alltid förlorare.
2019-10-12, 01:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Hur fan kan ett slagsmål vara bra nyheter? sinnesstört att nån tycker slagsmål är olika bra beroende på vem som ”vinner”. I detta fallet är alla idioter. Det blir liksom inte bättre bara för att en invandrare påstås ha förlorat.

Jag har då uppfostrat min son i att aldrig slåss och om nån fittar sig mot honom så säger han till en vuxen alternativt polisen nu när han blivit äldre. I slagsmål är man alltid förlorare.
Det som hänt är att vi faktiskt kanske har vunnit ett slag! Om du uppfostrar din son till att bli en liten CUCK som du säkert kommer att uppmuntra till att bli trans är upp till dig, men så uppfostrar jag inte mina barn, tvärtom, om de slår - slå tillbaka!

Samt eftersom jag tränat självförsvar, så kan jag träna mina ICKE BÖG/Trans barn detsamma!
2019-10-12, 01:16
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dcc55
Det som hänt är att vi faktiskt kanske har vunnit ett slag! Om du uppfostrar din son till att bli en liten CUCK som du säkert kommer att uppmuntra till att bli trans är upp till dig, men så uppfostrar jag inte mina barn, tvärtom, om de slår - slå tillbaka!

Samt eftersom jag tränat självförsvar, så kan jag träna mina ICKE BÖG/Trans barn detsamma!

Självförsvar är iofs inte att slå tillbaka. Kan bara beklaga den uppfostran dina barn får. Men de blir säkert fina människor ändå.
2019-10-12, 01:16
Medlem
RudyardKiplings avatar
Goda nyheter. Skönt att läsa.

Jag uppfostrar också mina barn att inte slåss, men samtidigt så kan man inte gå runt och vara en slagpåse. Blir man attackerad får man försvara sig. Säger man till vuxna och de inte tar tag i det så måste våra barn få slå tillbaka. Hur skulle det annars vara?
2019-10-12, 01:23
Medlem
Citat:
Självförsvar är iofs inte att slå tillbaka. Kan bara beklaga den uppfostran dina barn får. Men de blir säkert fina människor ändå.

En utav dessa svenska ungdomar hamnade i konflikt med svartskallarna och dessa ville slåss, de hämtade sitt svartskalle gäng och svensken bad sina kamrater om hjälp och svartingarna fick smisk. Vad har svensken gjort för fel? Du borde kritisera svartskallarna, men det vet jag att du aldrig kommer att göra.

Du tycker som vanligt att svensken skall böja sig ner för svartingarna och ta den där bak.

Hoppas du och dina bögungar blir trakasserade och brutalt misshandlade utav ett svarting gäng, ni kan ju gå till en vänsterbliven homocertifierad lärare/polis och säga vad svartskallarna gjort, de kommer säkert ge er polisbeskydd. Du är ju trots allt en "god" systemlakej.
Senast redigerad av Infiltrerat-Forum 2019-10-12 kl. 01:31.
2019-10-12, 01:28
Bannlyst
Citat:
Självförsvar är iofs inte att slå tillbaka.

Okey nu är du lite ute och cyklar här, tallat lite för mycket på vinet där på Södermalm? Har du kammat skägget med skäggbalsam?

Vet du ens var självförsvar är? LOL nä tänkte väl det....
2019-10-12, 01:46
Medlem
53....so whats avatar
För 25 år sedan kanske ditt resonemagn vart förnuftigt SooK, men i dagens samhälle....nä.

De nyas gängmentalitet kommer inte att stilla sig för att du vänder kinden till. Tittar man på utvecklingen i övriga Europa så händer det mycket i skolorna och skolverken har inte lyckats få stopp på skiten.
Jag tror på att visa styrka och inte ge dom utrymme för att härja fritt. Sen finns alltid risk att bråken eskalerar, men det gör det oavsett. Nu har ju svenska elever fortfarande ett övertag i antal så det borde gå att visa att dom inte tolererar nån skit........... så ja är positiv till detta.
2019-10-12, 01:56
Medlem
v0dkas avatar
All heder till dessa ungdomar!

Film finns här:
2019-10-12, 02:04
Medlem
Finisterres avatar
Citat:

Du har fel. Sanningen är att det faktiskt är olika bra:

din son blir misshandlad = DÅLIGT resultat

din son försvarar sig = BÄTTRE resultat

svenskar misshandlas = DÅLIGT

svenskar försvarar sig = BRA

Uppfattat? Försök memorera denna skillnad så blir din son förhoppningsvis inte ett offer för mångkulturen. Varsågod:

https://www.youtube.com/watch?v=xp_0Z5w-3_k
https://www.youtube.com/watch?v=PIp8E9Bw5ok
https://www.youtube.com/watch?v=6HokmIFt4wA
2019-10-12, 02:10
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:

Fy fan vilken LITEN och FEG och FÖRRÄDISK "människa" du är alltså!

Säga till polisen EFTER att han blivit knivad?

Du din fega, lilla jävla ohyra! USCH, och DIG delar jag land med??? Och du har barn??? FY FAN.

Din son är ett ryggradslöst kryp mest troligt om han tar efter dig!

OM NÅGON HOTAR DITT LIV SÅ KÄMPAR DU, ÄR DU SÅ HJÄRNTVÄTTAD ATT DU GER UPP LIVET SÅ ÄR DET DITT VAL, MEN GÖR INTE DET VALET ÅT ANDRA!

Snacka om att HATA svenskar!

Citat:

HAHAHA. Jävlar vad pantad man får vara. Shit lever vi ens på samma planet?? "Självförsvar är i och för sig inte att slå tillbaka!".....

Det är ju EXAKTA beskrivningen, nödvåld, nödvärn, man värnar sig med hjälp av våld mot en angripare som angriper dig med våld.

Att jag ens behöver förklara det här för dig visar väl ganska tydligt på hur otroligt jävla hjärntvättad du har blivit. Haha, det här är FÖR bra. Smaka på det han skriver! Måste trolla! Ingen kan vara så korkad??

"Självförsvar är i och för sig inte att slå tillbaka! Det var nog det dummaste jag läst på flashback och då har jag läst mycket dumt/strunt, men detta tar pristet!

Angående bråket så suger det att så mkt vapen används, fast det är ju mest av hottentottarna, men dom är ju vana, tråkigt dock att kalle och pelle ska riskera skärskador i skolan bara pga. folk som Sook. Tråkigt och tragiskt, men har man ingen moralisk kompass, ja då fyller man landet med ociviliserade hottentottar och skrattar sedan åt BARN när dom blir knivade. FY fan, fick dålig smak i munnen efter den här sook.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in