2019-10-11, 22:01
Medlem
Men vad är det för samhälle. Afghaner som kommer hit och ljuger om sin härkomst, ljuger om sin ålder, får ”gymnasieamnesti”, har sex med gamla kvinnor. Även gamla svenska kvinnor har ju tappat rodret helt. Relationer med folk som kan vara deras barnbarn!? Vad är det för fel? Var är folks känsla för vad som är normalt?

Jag förstår att jag är en sipp moraltant nu men helt seriöst: det ger mer än det tar idag, att vara moraltant!
Citera
2019-10-11, 22:02
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Tror jag inte. Verkar finnas något slags frikort när det gäller hazarer. Bara att ta för sig av dessa "läckra" hannar.

Gammelhonorna som tar för sig är också riktigt "läckra". Urk!
Citera
2019-10-11, 22:03
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Vad menar du? Köpte hon en smuggeltjänst åt honom? Eller menar du att hon bär skuld till att ha blivit mördad för att hon hjälpte honom på plats i Sverige?

Fattar inte heller vad som menas. sen att psykisk sjukdom ligger i gener är väl en sanning med modifikation, och psykiska problem är väl ändå inget man ska stigmatisera mer?
Citera
2019-10-11, 22:05
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Jo men är det ändå inte aningen lustigt (el olustigt kanske) att när tanterna/kämparna "tar hand" om baarnen så är de barn men när det framkommer att de haft förhållanden så är de vuxna?
Kanske inte så konstigt att peddoargumenten kommer som brev på posten utifrån premisserna i den här galna ensamkommandesörjan.
Och hur gammal är egentligen GM i detta fall. Är det någon som vet? 26 kan ju vara lika sant som att han har kastat Lamotte framför tåget?

Tja jag håller inte med dig. Mängder av människor som är engagerade i ensamkommandens öden är väldigt insatta i att många ljuger om sin ålder.
Att inleda en relation är ju en helt annan sak och jag förstår inte att kvinnor attraheras sexuellt av så unga killar.
Hursomhelst så är det knappast pedofili.
Men jag håller med dig i ditt antagande att vi vet inte ett dugg om hur gammal GM egentligen är. Men på bilden ser det ut som han kan vara 26år
Citera
2019-10-11, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Men vad är det för samhälle. Afghaner som kommer hit och ljuger om sin härkomst, ljuger om sin ålder, får ”gymnasieamnesti”, har sex med gamla kvinnor. Även gamla svenska kvinnor har ju tappat rodret helt. Relationer med folk som kan vara deras barnbarn!? Vad är det för fel? Var är folks känsla för vad som är normalt?

Jag förstår att jag är en sipp moraltant nu men helt seriöst: det ger mer än det tar idag, att vara moraltant!

Ja, det är väldigt sorgligt. Inte bara de här företeelserna, utan nästan allt annat är tokigt i samhället. Jag kan nämna åtskilliga saker men avstår för då ser jag inte tangenterna p.g.a tårarna, samt att listan då blir omfattande.

Jag ser det nästan som terapi att bara läsa om vissa ämnen, som detta t.ex, och förundras och nästan gotta mig mig i skiten. Förmodligen så tillhör även jag de förtappades skara.
Citera
2019-10-11, 22:11
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Hur är det egentligen? Finna det några andra starka evidens på att BO och MGM hade ett sexuellt förhållade än MGMs egna uppgifter?

Jag måste säga att tanken på en nära 70årig kvinna som har sex med en tjugoåring är lite - exotisk, men den är kanske bara jag som är inskränkt?

Vad jag tror att jag försöker säga är: kan MGM hittat på det sexuella förhållandet för att komma i bättre dager?

Ja det finns det. Det går bra att läsa FUP och sen kan diskutera bevis
Citera
2019-10-11, 22:24
Medlem
På Vilken sida finner jag fupen?
Citera
2019-10-11, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
På Vilken sida finner jag fupen?

Inlägg 1173 bl.a
Citera
2019-10-11, 22:39
Medlem
TACK! Höll på att stupa efter 500 inlägg...
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Inlägg 1173 bl.a
Citera
2019-10-11, 22:44
Medlem
Läst förhöret med A. Han bluffar. Han är inte psykotisk. Kanske instabil sedan osäkra år men inte psykiskt sjuk nej.
Citera
2019-10-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
TACK! Höll på att stupa efter 500 inlägg...

Stackare. Du har en sökfunktion uppe till höger. Lycka till.
Citera
2019-10-11, 23:21
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Hur fasen kan man sympatisera med en mördare och kalla offret pedofil. Det handlar om en 20 + man och offret hade vad jag förstår ingen beslutanderätt så att hon utnyttjat sin ställning. Vad (vuxet) folk tänder på är väl deras ensak hur obegripligt eller stötande det än kan uppfattas.

Det framgår av FUP att Ahmad kände sig utnyttjad av BO.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in