2019-10-11, 20:04
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malloy2
Så korkat. Att säga till ett offer "skyll dig själv" är ju enbart korkat. Det är förövaren som är skyldig.

Hon har ju jobbat aktivt för att just sådana här mördare ska få stanna i Sverige. Hon låg med honom. Hon sket fullständigt i vad han skulle kunna utsätta svenska pojkar och flickor för.

Noll tycka-synd-om-poäng från mig.

Hon var ond eller galen eller både och. Batikhäxor är inte normala människor.
Citera
2019-10-11, 20:09
Medlem
Mr.Kongs avatar
nordfront har skrivit om mordet, publicer namn och bild på både batikhäxa och hennes afghanpojkemördare.

https://www.nordfront.se/afghan-atalas-efter-batikhaxemord-vi-borjar-att-pussas-sa-blev-jag-lite-radd-och-sen-strop-jag-henne .smr

rubrik: Afghanpojken mördade sin batikhäxa: ”Vi börjar att pussas så blev jag lite rädd och sen ströp jag henne”

i artikeln har man bland annat med utdrag hur den mördades dagbok, där man kan följa deras sexrelations utveckling. men även familjemedlemmars reaktioner på den.

från artikeln:

Citat:
"Alla hennes familjemedlemmar var inte lika förtjusta i hennes besatthet av afghanpojkar.

— Det kändes som att hon brydde sig mer om dem än sina egna barn och barnbarn, säger exempelvis en av hennes söner i polisförhör efter mordet.

En annan av hennes söner förnekar bestämt att hans mor skulle haft något sexuellt ihop med Ahmed Nazari. Istället misstänker han att en av Ingrids väninnor, en annan batikhäxa, har haft det. Det han berättar om ger en unik inblick i ett triangel- och svartsjukedrama batikhäxor och afghanpojkar emellan. Ur förhöret med sonen:

[Sonen] har däremot haft misstankar om att det kunde var något mellan Ahmad och Lisbeth eftersom Ahmad har sökt sig från Ingrid till Lisbeth och Lisbeth har varit ”väldigt på ” Ahmad. [Sonen] har själv hört Lisbeth när hon sagt åt Ahmad att han kan komma över och äta hos henne när han var på besök hos Ingrid och att hon ville att hon skulle komma hem till henne och besöka henne också. [Sonen] har förstått att Ingrid blev irriterad av detta, att Lisbeth försökte ta Ahmad ifrån henne eftersom det var hon som tog hand om honom och hjälpte honom.

[Sonen] har som han tidigare sagt förstått att Ahmad umgåtts med tanterna en del och att Ahmad dragits till äldre kvinnor men att Ingrid inte varit intresserad av något sexuellt."

längre fram i artikeln:

Citat:
"I samband med att den så kallade gymnasielagen klubbades igenom, som gav flera tusen illegala afghaner asyl, sa Guldbrandsson till SVT Värmland:

— Det var så överväldigande att jag började gråta, för jag har varit så spänd på det här. Jag har funderat på hur det skulle gå för de här killarna. Så, ja, det var känslosamt.

Då hade hennes sexuella relation med hennes mördare nyligen inletts.
Senast redigerad av Mr.Kong 2019-10-11 kl. 20:13.
Citera
2019-10-11, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007Bond
Enligt FUP hade de sex två gånger den dagen.
Först i hallen på förmiddagen då han sprutade i henne, senare på kvällen hade de sex igen med utan utlösning då han ströp henne när hon klev ur sängen under akten.

Fan snackar du om? Han vred nacken av henne.
Ser det här ut som en strypning?
https://d.cdn-expressen.se/images/97/82/9782a66584f84f01962ec755505eee14/annan/640@60.jpg
Citera
2019-10-11, 20:10
Medlem
En batikhäxa som ville ösa in med flyktingpojkar och muslimska män så att hon fick chansen att få lite kuk. Hela landet ska få lida för att dessa äckliga horona vill få kuk från yngre män.
Citera
2019-10-11, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Fokus borde ligga på att GM är psykiskt sjuk och inte hans etnicitet.

Varför inte både och? Kultur ligger ju ganska nära och "psykiskt sjuk" har en väldigt hög frekvens i denna typen av brott.
Citera
2019-10-11, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VictoriaWestling
Det var ju som man misstänkte att hon knullade orchen!

428 personer har hittills svarat på enkäten.

http://www.polljunkie.com/poll/ewmpit/mordet-p-en-kvinna-i-kil

Instämmer du i påståendet: Det är inte alls synd om kvinnan i Kil som blev mördad av en Afghan hon tog hand om. Hon får skylla sig själv!

238 (55,6%) Jag instämmer fullständigt!
102 (23,8%) Jag instämmer i viss mån!
23 (5,4%) Jag har ingen åsikt då jag saknar information!
17 (4,0%) Jag tar i viss mån avstånd från detta påstående!
48 (11,2%) Jag tar helt avstånd från detta påstående
428 (100%) Totalsumma

Sprid gärna länken! Den går att lägga in på facebook mm. Ju fler som svarar desto bättre!

När enkäten samlat 500 svarande skickas resultatet till hennes anhöriga.

Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad har hennes anhöriga med det här att göra? Vad ska dom göra med resultatet som dom ska få av dej?

Håller med. Att skicka enkäten till anhöriga känns inte bara lite onödigt, kan kanske tom vara olagligt? Typ ärekränkande.
(som bekant kan även iofs sanna uppgifter klassas som ärekränkande, man ser till syftet)
Citera
2019-10-11, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raikkonen
Jag undrar om grabben får gå på Ingrids begravning för att visa respekt. .Dom hade ju trots allt romantiskt förhållande

Klart han får, batikhäxorna kommer rulla fram röda mattan för att han gett dom så mycket kuk, då är allt glömt.
Citera
2019-10-11, 20:24
Medlem
HincRoburs avatar
Det skulle vara intressant att veta om Ingrid förgripit sig på sina svenska elever. Hon verkar ha varit störd.
Citera
2019-10-11, 20:36
Medlem
Larasofts avatar
Hur fasen kan man sympatisera med en mördare och kalla offret pedofil. Det handlar om en 20 + man och offret hade vad jag förstår ingen beslutanderätt så att hon utnyttjat sin ställning. Vad (vuxet) folk tänder på är väl deras ensak hur obegripligt eller stötande det än kan uppfattas.
Citera
2019-10-11, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HincRobur
Det skulle vara intressant att veta om Ingrid förgripit sig på sina svenska elever. Hon verkar ha varit störd.

GM verkar störd, Ingrid var omtyckt av väldigt många.
Citera
2019-10-11, 20:41
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HincRobur

Tror jag inte. Verkar finnas något slags frikort när det gäller hazarer. Bara att ta för sig av dessa "läckra" hannar.
Citera
2019-10-11, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kong
nordfront har skrivit om mordet, publicer namn och bild på både batikhäxa och hennes afghanpojkemördare.

https://www.nordfront.se/afghan-atalas-efter-batikhaxemord-vi-borjar-att-pussas-sa-blev-jag-lite-radd-och-sen-strop-jag-henne .smr

rubrik: Afghanpojken mördade sin batikhäxa: ”Vi börjar att pussas så blev jag lite rädd och sen ströp jag henne”

i artikeln har man bland annat med utdrag hur den mördades dagbok, där man kan följa deras sexrelations utveckling. men även familjemedlemmars reaktioner på den.

:

Framgår ganska tydligt hur dessa hazarer har blivit upplärda i "korrekt" terminologi och fått veta vilka som är hemska rasister (och hur de bör behandlas).
"I de inledande förhören är Nazari förvirrad och upprörd. Han säger till polisen att de utsätter honom för ”psykisk terror” och att han vill åka hem tll Afghanistan. Trots att han själv ringde in mordet tycks han inte heller säker på vad han gjort.
— Jaha. Ja jag hade dödat eller kastat en journalist eh jag vet inte om det heter Joakim Lamotte eller det heter va heter det Kent Ekeroth jag vet inte exakt men en av dom har jag kastat framför tåget, säger Nazari bland annat."

Allt som går dem emot är per definition "psykisk terror": att behöva vänta på beslut, att inte få bo precis där man vill, att behöva bo med andra ensamkommande, att inte få bidrag till precis allt etc.
Och att behöva svara på frågor efter att man mördad någon.
Vem har lärt dem allt? Gått på kurs hos "Integration i Kil"?
Undrar förresten hur stämningen nu är i föreningen: nog en och annan batikkollega som skyndar sig att elda upp dagboken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in