Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.Kong
nordfront har skrivit om mordet, publicer namn och bild på både batikhäxa och hennes afghanpojkemördare.
https://www.nordfront.se/afghan-atalas-efter-batikhaxemord-vi-borjar-att-pussas-sa-blev-jag-lite-radd-och-sen-strop-jag-henne .smr
rubrik: Afghanpojken mördade sin batikhäxa: ”Vi börjar att pussas så blev jag lite rädd och sen ströp jag henne”
i artikeln har man bland annat med utdrag hur den mördades dagbok, där man kan följa deras sexrelations utveckling. men även familjemedlemmars reaktioner på den.
:
Framgår ganska tydligt hur dessa hazarer har blivit upplärda i "korrekt" terminologi och fått veta vilka som är hemska rasister (och hur de bör behandlas).
"I de inledande förhören är Nazari förvirrad och upprörd. Han säger till polisen att de utsätter honom för ”psykisk terror” och att han vill åka hem tll Afghanistan. Trots att han själv ringde in mordet tycks han inte heller säker på vad han gjort.
— Jaha. Ja jag hade dödat eller kastat en journalist eh jag vet inte om det heter Joakim Lamotte eller det heter va heter det Kent Ekeroth jag vet inte exakt men en av dom har jag kastat framför tåget, säger Nazari bland annat."
Allt som går dem emot är per definition "psykisk terror": att behöva vänta på beslut, att inte få bo precis där man vill, att behöva bo med andra ensamkommande, att inte få bidrag till precis allt etc.
Och att behöva svara på frågor efter att man mördad någon.
Vem har lärt dem allt? Gått på kurs hos "Integration i Kil"?
Undrar förresten hur stämningen nu är i föreningen: nog en och annan batikkollega som skyndar sig att elda upp dagboken.