• 1
  • 2
2019-10-11, 21:29
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Ja men som topic, bde en och tv gnger har man ju blivit becknad med blandade knslor (Detta har bara hnt med ett ftal becknare s ta inte t er).

Vad gr man egentligen? Ska vi beckna dom tillbaka? Jag blir nstan lite frnrmad och tycker det r rent av ofrskmt.
Citera
2019-10-11, 21:49
Medlem
Fistpumps avatar
Vad menar du egentligen? Menar du att becknarna sljer sina kunder (deras telefonnummer)?
Citera
2019-10-11, 22:16
Medlem
makduis avatar
Du tror nog att beckna betyder blsa men det betyder slja..

Skmt sido jag gillar inte becknare som sljer oss, hatar dom! Kan deras skepp inte bara kapsejjsa nn gng
Citera
2019-10-11, 22:37
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistpump
Vad menar du egentligen? Menar du att becknarna sljer sina kunder (deras telefonnummer)?
Ja precis, senast igr fick jag ett meddelande av en person vars namn jag inte kan, detta knns olustigt.

r jag med p ngon nationell villkpaknark-lista?
Citera
2019-10-11, 22:40
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Du tror nog att beckna betyder blsa men det betyder slja..

Skmt sido jag gillar inte becknare som sljer oss, hatar dom! Kan deras skepp inte bara kapsejjsa nn gng
Jag tycker det r bra att ha mnga becknare men vill inte bli becknad fr det... finns det ingen tjuvheder lngre? r man bara vrd den mngden man kper?
Citera
2019-10-11, 22:43
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Jag tycker det r bra att ha mnga becknare men vill inte bli becknad fr det... finns det ingen tjuvheder lngre? r man bara vrd den mngden man kper?
Hller med!
Citera
2019-10-11, 23:30
Medlem
Fistpumps avatar
Citat:
Ja precis, senast igr fick jag ett meddelande av en person vars namn jag inte kan, detta knns olustigt.

r jag med p ngon nationell villkpaknark-lista?

Sjukt oproffsigt! Svara: ta bort mitt nummer.

Wickr r verkligen att fredra med becknare.
Citera
2019-10-11, 23:36
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistpump
Sjukt oproffsigt! Svara: ta bort mitt nummer.

Wickr r verkligen att fredra med becknare.
Detta gllde wickr, inte fr att jag tycker att det spelar ngon strre roll egentligen, okej lite men inte mycket, det r principen.

Jag skulle iofs kunna radera dessa tv becknare men mnga becknare r som pengar p banken, bra att ha en regnig dag, eller bra att ha en torr dag.
Citera
2019-10-12, 09:19
Medlem
Safariis avatar
Citat:
Ja men som topic, bde en och tv gnger har man ju blivit becknad med blandade knslor (Detta har bara hnt med ett ftal becknare s ta inte t er).

Vad gr man egentligen? Ska vi beckna dom tillbaka? Jag blir nstan lite frnrmad och tycker det r rent av ofrskmt.

Hur bemtte du den personen, vad svarade du tillbaka?
Vet du vem som gett dig vidare?
Kan det inte varit en annan kund som knner till dig som freslagit att ta kontakt med dig?

Det kan ju inte vara normalt att ge andra sina kunder. Dremot hnder det vl att ngon ger vidare en kontakt som man knner vl till en kund om den inte kan leverera.

Men om man ogillar det r det bara att avvisa personen.
Citera
2019-10-14, 13:35
Medlem
Cashews avatar
Citat:
Detta gllde wickr, inte fr att jag tycker att det spelar ngon strre roll egentligen, okej lite men inte mycket, det r principen.

Jag skulle iofs kunna radera dessa tv becknare men mnga becknare r som pengar p banken, bra att ha en regnig dag, eller bra att ha en torr dag.

P Wickr r (br) man ju vara anonym s jag tycker inte det r s stor grej, men helt klart borde originaldealern sagt att han adda dig till sin polare som har schysst skit eller vad nu planen var. Jag hade nog inte handlat av nn random som adda mig.
Citera
2019-10-16, 04:09
Medlem
Lowlyfes avatar
Knner du kranen bra och denne kan g i god fr den nya r det ju bara en extra kontakt ifall, positivt i min mening.
Citera
2019-10-24, 08:56
Medlem
Killen du hmta av har slutat slja, han sljer alla sina kontakter till ngon som kper dem och brjar slja. Ser inget fel med det? Om du var en kund s borde du vara glad att han fick en ersttare, om du ej r intresserad svara inte meddelandet eller sg nej tack. Det r s affrer funkar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in