2019-10-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Hade de alltså samlag på riktigt!? Jag tänkte mig något mer ”soft” för jag trodde inte han skulle kunna få upp den med en sjuttioåring!?!? Det här blir mer och mer absurt.

Ett ögonblick trodde jag att jag var inne på fel tråd, men nej det stämde.

Kan man verkligen som ung kille tända på en gammal tant?

Det var någon innan som skrev att de hittat hans sperma i hennes slida.
Citera
2019-10-11, 19:22
Medlem
VictoriaWestlings avatar
Det var ju som man misstänkte att hon knullade orchen!

428 personer har hittills svarat på enkäten.

http://www.polljunkie.com/poll/ewmpit/mordet-p-en-kvinna-i-kil

Instämmer du i påståendet: Det är inte alls synd om kvinnan i Kil som blev mördad av en Afghan hon tog hand om. Hon får skylla sig själv!

238 (55,6%) Jag instämmer fullständigt!
102 (23,8%) Jag instämmer i viss mån!
23 (5,4%) Jag har ingen åsikt då jag saknar information!
17 (4,0%) Jag tar i viss mån avstånd från detta påstående!
48 (11,2%) Jag tar helt avstånd från detta påstående
428 (100%) Totalsumma

Sprid gärna länken! Den går att lägga in på facebook mm. Ju fler som svarar desto bättre!

När enkäten samlat 500 svarande skickas resultatet till hennes anhöriga.
Senast redigerad av VictoriaWestling 2019-10-11 kl. 19:25.
Citera
2019-10-11, 19:24
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
En afghan har alltså vridit nacken av en batikafghanknullarkärring?

Situationen i Sverige är så absurd att man knappt tror att det är sant. Man får nypa sig själv i armen konstant.
Citera
2019-10-11, 19:24
Medlem
jack.danielss avatar
Jag är den siste som försvarar skäggbarn, men Kärringen måste väl känt/insett att hon gjorde något ytterst moraliskt förkastligt: ta för sig sexuellt av någon som är i utsatt läge!

Hon tänkte med fittan.

I min bok är hon lika skyldig till sin egen död som skäggbarnet.
Citera
2019-10-11, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007Bond
Enligt FUP hade de sex två gånger den dagen.
Först i hallen på förmiddagen då han sprutade i henne, senare på kvällen hade de sex igen med utan utlösning då han ströp henne när hon klev ur sängen under akten.

Enlogt FUP, skriver du, menar du då attdet är A som berättat detta för polisen, eller är det polisens utredning som visat på ett troligt scenario?
Citera
2019-10-11, 19:29
Medlem
Hazaren fick hennes löständer i halsen när dom tungkysstes-han blev "lite rädd" resten är historia.
Citera
2019-10-11, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastpall500kg
Bara pedos som är noga med sånt. Utnyttja minderårig sexuellt = pedofili. Man orkar inte hålla reda på exakta åldrarna för att ändra benämning.

Många sexuellt depraverade kvinnor i detta land. Kan ha varit vår tid största misslyckande att ge dem rösträtt. De röstar hit offer som de kan utnyttja i beroendeställning och samtidigt skaver det på folksjälen att ha hit främmande vildar.

Kan ju hoppas att han får åka hem. Riktig jackpot för Sverige då.

Minderårig?

Det är en man i 20-årsåldern.
Citera
2019-10-11, 19:31
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Louise.potatisgris
En afghan har alltså vridit nacken av en batikafghanknullarkärring?

Situationen i Sverige är så absurd att man knappt tror att det är sant. Man får nypa sig själv i armen konstant.

Landet lagom, no more.
Citera
2019-10-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undrarson
Jinn – djinn är en ”demon” som muslimer kan blir ”drabbade” av som det står om i koranen. Denna demomen jinn styr människan att utföra fruktansvärda handlingar mot ens vilja. Demonen berättar för dig vad du ska göra och handla så när muslimer åker fast för brott uppger de alltid att de hör röster eller inte befann sig i denna världen för att slippa avrättning/straff och få ande utdrivning istället

INGEN tar hänsyn till detta i svenska rättsväsenden när folk skyller på ”jinn”. – Jag hörde en röst – jag handlade mot min vilja – det kändes som jag inte befann kig i denna världen – jag var inte medveten om vad som hände. För allt var ju demonens fel…..

Det är kulturellt för muslimer att skylla allt på jinn. Ska vi vara mångkulturella måste sverige fatta vad djinn är med. Vi tror inte på demoner i sverige.

Varför tror ni att Antalet rättspsykiatriska undersökningar ökar för varje år markant i sverige? Varför tror ni allt fler blir dömda till rättspsykiatrisk vård bland utlandsfödda i sverige?

Imamer kan ha ande utdrivning av demonen djinn som finna i människor finns massa sjuka videos på nätet. Jinn och exorcism i islam är en del av mångkulturen vi inte fått ta del av i sverige. Helt horribelt och sjukt är det.

Muslim? GM uppger enligt FUP att han drack vin hos (och med?) BO...,
Citera
2019-10-11, 19:37
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pissbogen5
Det är inte svenska män som är förfallna. Det har ju för fan blivit en epidemi av batikkärringars sexövgrepp på barn .

Jo, män har alltid varit förfallna. Då menar jag de som är äldre och skaffar sig en ung tjej, sådär en 15-30 år yngre förmåga. Dock verkar ju kvinnor haka på den trenden, vet inte vad jag ska säga. Fattar inte ens att man tänder på nån som kunde varit ditt barn eller barnbarn. Naturligt motsånd emot tanken. Pedofil är väl varken den här kvinnan eller män med 20-åringar. Känns dock jävligt osmakligt.
Citera
2019-10-11, 19:40
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VictoriaWestling
Det var ju som man misstänkte att hon knullade orchen!

428 personer har hittills svarat på enkäten.

http://www.polljunkie.com/poll/ewmpit/mordet-p-en-kvinna-i-kil

Instämmer du i påståendet: Det är inte alls synd om kvinnan i Kil som blev mördad av en Afghan hon tog hand om. Hon får skylla sig själv!

238 (55,6%) Jag instämmer fullständigt!
102 (23,8%) Jag instämmer i viss mån!
23 (5,4%) Jag har ingen åsikt då jag saknar information!
17 (4,0%) Jag tar i viss mån avstånd från detta påstående!
48 (11,2%) Jag tar helt avstånd från detta påstående
428 (100%) Totalsumma

Sprid gärna länken! Den går att lägga in på facebook mm. Ju fler som svarar desto bättre!

När enkäten samlat 500 svarande skickas resultatet till hennes anhöriga.

Vad har hennes anhöriga med det här att göra? Vad ska dom göra med resultatet som dom ska få av dej?
Citera
2019-10-11, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Muslim? GM uppger enligt FUP att han drack vin hos (och med?) BO...,

Han kommer ange röster och psykist ohälsa.

de är bara muslimer när det passar dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in