Citat:
Håller med. Jag har inte tidigare postat i den här tråden, ville liksom inte delta i lyteskomiken kring Sverige's hovnarr, men har haft koll på den här tråden sedan den var ny.Oklart, men tänk dig att du får antipsykotisk medicin och börjar se och förstå hur du betett dig de senaste åren. Att du kört din ekonomi i botten, du har gjort dig oanställbar, din familj och dina vänner har sagt upp kontakten samt att du gjort dig till totalt åtlöje så många gånger i flera års tid.
Det kan inte vara en trevlig upplevelse att vakna upp till. Förstår hur han tänkte ifall han begick självmord. Väldigt sorgligt att det gick så här.
Det kan inte vara en trevlig upplevelse att vakna upp till. Förstår hur han tänkte ifall han begick självmord. Väldigt sorgligt att det gick så här.
Lennart Bladh var ju rena komediguldet så sett, på alla sätt och vis: inavlat ful, postar skumma klipp på YouTube där han diskuterar allt från hur kåt han är på barn till styrketräningsklipp där han flexar sin något muskulösa men äckliga gubbkropp och tror att han är någon Adonis, till allmänt störda klipp där han ligger nerdrogad av tunga mediciner på något sjukhus osv. Jag orkade inte följa alla hans klipp, har bara kollat in dem lite sporadiskt ibland så sett, men den här Lennart var ju onekligen ett original, och gemensamt för dem alla är ju psykisk ohälsa av den värsta sorten. Jag vet inte om han frisknade till, till slut, men som du säger, att vakna upp till det där och inse att man har blivit ett riksskämt som alla skrattar åt och pedofilförespråkare och allmänt känt psykfall osv, kan inte vara kul. Då är det inte långt kvar till repet därefter. Det gick till och med så långt att Lennart hamnade på Sv3rige's YouTube-kanal, eller något liknande, när Vegan Gains satt och kommenterade ett av Sv3rige's klipp och kritiserade Sv3rige's åsikter om veganism (jag tror att det var Sv3rige, men kan ha varit någon annan carnivore-YouTubare också). När det har gått så långt att ett psykfall som Sv3rige postar Lennart's YouTube-klipp och hånar dem, ja då kanske man borde ta och lägga ner.
Och det är ju lite av baksidan med internetz, att förr i tiden när folk var uppenbart psykiskt sjuka så fick de vård och senare var det inte mer med det; de kunde liksom börja om på nytt osv. Visst, de kanske blev lokala kändisar, men då var det ju bara att flytta till en annan stad. Nuförtiden lägger psykiskt sjuka individer upp hela deras liv på sociala medier, och blir populära osv, och någon som Lennart hade aldrig kunnat leva ett normalt liv igen om han faktiskt frisknade till mot slutet. Den mer intressanta frågan är om han någonsin var frisk i huvudet, och kanske bara höll masken och försökte framstå som normal i alla år, och lyckades rätt väl med den biten också, till den graden att han lyckades skaffa både fru och barn (kan inte vara kul att ha Lennart till pappa, lol, stackars barn). Keeping up appearances är ett vanligt förekommande beteende bland alla dessa pedofiler. Om det var så att Lennart egentligen alltid har varit så där och först nu de senaste åren slutade han bry sig och beslutade sig för att släppa loss, ja då höll han verkligen masken. Snacka om att sakna verklighetsuppfattning dock, jag menar, så ful som Lennart faktiskt var, gå runt och snacka som om han vore en sexgud osv, lol. Vissa har ingen självkritik eller självrannsakan, och lever i deras egen lilla bubbla, totalt omedvetna om hur de uppfattas av allmänheten osv.
Och det var menar jag, en stark bidragande orsak till att Lennart blev en sådan stor internetkändis: kombinationen att han faktiskt var så ful som han var, och att han gick runt och snackade och betedde sig som att alla, precis alla, både kvinnor och barn, ville knulla med honom, lol.
Citat:
Det kan ha varit så enkelt som att Lennart insåg hur ful han faktiskt var, och mådde så dåligt över det att han begick självmord. Tänk er att behöva vakna upp till det här utseendet varje dag:Faktiskt är det så att självmordsrisken ökar när depressionen "klingar av". Utan att antidepressiva eller annan psykofarmaka finns med i bilden. Man har tolkat det som att man då får mer energi, kraft och ORKAR gå från känsla till handling. Som man inte gjort tidigare.
Nu vet inte jag vilka mediciner Bladh stod på. Såg deppig ut, minst sagt sen psykiatrin började vårda honom.
Känns inte bra det hela. Men vi har väl inte hela bilden här.
Kanske var det rätt beslut han tog...
Nu vet inte jag vilka mediciner Bladh stod på. Såg deppig ut, minst sagt sen psykiatrin började vårda honom.
Känns inte bra det hela. Men vi har väl inte hela bilden här.
Kanske var det rätt beslut han tog...
https://i.ytimg.com/vi/id5JV1bhi-s/maxresdefault.jpg
Inget man mår bra av, minst sagt. Fem cm mellanrum mellan ögonbrynen, korta ögonbryn dessutom, ett jävla mellanrum mellan ögonen också, bred näsa (nästan negernäsa), hästansikte osv. Att gå runt och leka sexig när man ser ut som Lennart, är att be om att få bli mobbad. Jag menar kolla bara på dessa bilder, lol:
https://media.quiz.me/quiz/BP62UsAXM...9_2mRPEZPf.jpg
https://steamcdn-a.akamaihd.net/stea...d3f82_full.jpg
https://d9np3dj86nsu2.cloudfront.net...c9699db02d424d
Snubben var ju helt borta i huvudet. Han levde verkligen i en alternativ verklighet. Totalt bängalo. Lennart var bara ett år yngre än Brad Pitt och två år yngre än Tom Cruise, men han var uppenbarligen inte lika genetiskt välsignad som dessa herrar i utseendedepartementet. Han måste ha levt i någon livslång förnekelse över sitt vanskapta utseende, och hans sexuella utspel mot slutet kan nog ha bottnat i att han var så sexuellt frustrerad över att ständigt bli nobbad av snygga unga kvinnor pga hans utseende kombinerat med en jävla massa gubbkåthet osv, eller något liknande. Att då sitta och ventilera på YouTube och göra massa sexy moves online osv, var nog ganska terapeutiskt för stackars Lennart.
Citat:
Klart gubben ska få begravas i frid osv. Det är ju uppenbart synd om honom, och så länge han inte förgrep sig på barn eller faktiskt skadade andra och bara gjorde sig själv till åtlöje, så bör ju ingen gå dit och störa och jävlas.
Citat:
Å deras vägnar.Att folk har sagt dumma saker om Lennart är väl ändå inte så konstigt? Snubben var ju ett psykfall som visserligen behövde vård osv, men han yttrade även en hel del pedofilåsikter osv. Kort sagt så spolade Lennart Bladh ner sitt liv i toaletten de sista åren, och han blev en internetkändis därefter, och många har skrattat både åt och med honom. Det är rätt omöjligt att bara få smicker när man är som Lennart Bladh. Klart folk kommer ha negativa åsikter osv.
Själv tycker jag att han var underhållande så sett, men det är ingen jag orkade följa varje dag på nätet. Hans klipp var roliga till en början, mestadels pga att han var så jävla bisarr, men.blev snabbt tröttsamma och det var ju inte direkt intressanta/intellektuella klipp som han postade, så det var ju inte direkt något man orkade spendera någon djupare tid på annat än 5 minuters skratt på morgonen när man äter frukost och vill ha något roligt på tuben att titta på osv.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-10-10 kl. 18:34.
Senast redigerad av EliasAlucard 2019-10-10 kl. 18:34.