2019-10-09, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Serb.

Absolut inte.
Slutar efternamnet på ski är det nordmakedon, de tror gärna att det är serber. De delar mer albaners synsätt på kvinnor än vårat.

Mvh en serb.
Citera
2019-10-09, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Vad snackar du för dynga? Finns garanterat zigenare i vvik som inte känner detta lowlife.

Sedan de som vill skylla på politiker, oftast är det rätt men här är jag skeptisk. MGM är ett sånt där skräp som är svårt att plocka upp. Oavsett vad detta missfoster hade fått för hjälp av samhället så hade han inte blivit en riktig människa.

Tragiskt för J och anhöriga men jag är så cynisk att jag inte kan undgå att tänka på hur hon grävde sin egen grav när hon lekte vuxenlekar med ett genuint bottenskrap.

Ingen förtjänar att bli mördad, men det finns en anledning att jag inte tex är orolig för att någon av mina systrar skulle råka ut för detta. De vet bättre helt enkelt.

Har du vart nån gång i en liten stad ? Du kan knappt fisa utan att alla vet om det,Men hur som helst så kan jag säga till dig att de kände varandra till 100 %
Citera
2019-10-09, 11:40
Medlem
kungarolfs avatar
Denna nyhet fick bara en notis på SVT text igår, under fliken 128 där det står 3 rader om varje händelse.

Intressant utveckling. Antingen censureras det glatt bland utgivare och ansvariga, eller så skjutningar så vanligt idag att ingen bryr sig. En indikation på att Sverige sakta förvandlas till Europas Mexiko?
Senast redigerad av kungarolf 2019-10-09 kl. 11:42.
Citera
2019-10-09, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Absolut inte.
Slutar efternamnet på ski är det nordmakedon, de tror gärna att det är serber. De delar mer albaners synsätt på kvinnor än vårat.

Mvh en serb.

Han ÄR ingen serb han är en zigenare från serbien.

Hans efternamn är typiskt zigenskt från det området.
Citera
2019-10-09, 11:55
Medlem
Pantone297Cs avatar
https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/kommuner-i-siffror/#?region1=0883&region2=
Västervikskommun folkbokförda 36 680.
Utrikesfödda 4218.
Ytterligare en liten svensk stad som mer och mer kommer få vänja sig vid blatterelaterad kriminalitet.
Citera
2019-10-09, 12:10
Bannlyst
Ska bli intressant att följa Hemnets statistik över utflyttningar i området framöver...
Citera
2019-10-09, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsimBa
Har du vart nån gång i en liten stad ? Du kan knappt fisa utan att alla vet om det,Men hur som helst så kan jag säga till dig att de kände varandra till 100 %

Jag har bott i små städer i drygt 30 år...
Citera
2019-10-09, 12:36
Medlem
tuppruskarns avatar
Vilken skräll att det skedde på Markörgatan, det är ghettot nr 1 i Västervik. En liknande händelse ägde rum där för typ 3-5 år sedan när en berikare fått sin heder skadad, det enda positiva då var att gärningsmannen tog sig själv av daga dagen efter.
Citera
2019-10-09, 12:41
Medlem
Han var serb . Slut.
Citera
2019-10-09, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuppruskarn
Vilken skräll att det skedde på Markörgatan, det är ghettot nr 1 i Västervik. En liknande händelse ägde rum där för typ 3-5 år sedan när en berikare fått sin heder skadad, det enda positiva då var att gärningsmannen tog sig själv av daga dagen efter.

Sommaren 2017.
Citera
2019-10-09, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuppruskarn

GM i detta mål och GM i det mål du nämner, kände även varandra, GM i förra mordet som tog sjmord var zigenare som har släkt i linköping som är riktigt vidriga även dem
Citera
2019-10-09, 13:21
Medlem
Gärningsmannen är serb eller zigenare från Serbien.

Vadå menar ni att serber inte kan begå såna här handlingar eller?
Mordet på högt uppsatta politikern Anna Lind 2004 han ni glömt det? GM var även då serb!
Dessutom var serber under 90-talet väldigt aktiva med gäng brottslighet och mord.
Serberna har en grovt vålds historia även i Balkan där dem startade 3 krig dödade mängder av människor. Men sen förlorade dem alla krigen och alla länder som dem krigade mot blev självständiga.

Ni alla vet men det känns mer som ni vill skylla allt på muslimer nu mera.
Så håll käften med ert skitsnack om albaner för dem har inget med detta att göra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in