2019-10-09, 05:58
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vad jobbar killen med? Han poserar med Gucci, Louis Vuitton, Hugo Bossklädsel och dylikt på nästan varenda bild.

Jag gissar att han sysslar med svarta pengar och därför ständigt gick runt med ett vapen. Olyckligtvis medförde en ADHD-impuls och ladd(??) att kulan istället hamnade i tjejen.
Hört talas om billiga kopior?
Citera
2019-10-09, 06:09
Medlem
Vondors avatar
En gång för alla,
GM heter Dennis ka***an*ski
BO heter J*nn** T**lan**r

Jag vet vad för typ Dennis är.
Han säljer narkotika, hotar folk på pengar etc etc,
tidigare dömd för narkotikabrott, olaga hot, misshandel. Ye u name it.

Hans Far, sitter redan i fängelse, vet dock inte vem det är, så sådan Far sådan son.

Han har aldrig direkt jobbat, bara haft praktik på äldreboende, skrytigt om hur kriminell han är, moget.

Då det kommer till Mamma, så bor han hos henne, plus en lille bror på 7 8 år gissar jag på.
Mamman skall vara rädd för Dennis, vad jag har fått veta.

Skjutningen som hände igår, Dennis och BO hade bråkat hela morgonen.
Plus BO är hans Ex, som hon och han har barn med.
Han skall även ha misshandlat henne, en tid tillbaka, fått Kontaktförbud.

(Rykten) säger att det handlade om Narkotika.
Citera
2019-10-09, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TolerantSwine
Ingenstans delar jag någon åsikt om att kvinnan skulle förtjäna det, men att det skulle vara gräsligt, knappast.

Du har väl inte legat och sovit sista åren?

Hela samhället är skruvat till oigenkännlighet, människor blir "mördade" i vården av resurs brist och inkompetens, Mördandet på våra gator har också pågått ett tag. Många unga i våra skolor får inte rätt start i livet, orättvist behandlade och hämmade.

Unga med psykiska problem uppmuntras till att genomföra könskorrigeringar och lättvindigt erbjuds hormoner. Medans män på bred front som av någon anledning har låga testosteron nivåer där jävlas sjukvården och motarbetar från första stund.

Sedan sitter en medelålders godhetsknarkande värdegrunds subba i soffan på tv4 eller svt och delar med sig av att vita är priviligerade och måste hjälpa till mer i tredje världen.

Fuck that

Vadå ruttna under bajs och lera, döms han som skyldig blir det med högsta sannolikhet lyxfängelse bekostat av svenska skattepengar.

Bajs och lera haha, önskedrömmar. Nä det erbjuds 3 mål mat, friskvård och spel konsol till dessa kreatur.

Läs en gång till. Det är inte gm som kommer ruttna utan den stackars tjej som blivit mördad. Tankevurpa är lätt när man skriver i affekt.
Citera
2019-10-09, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orten19
Varför får detta fall mindre uppmärksamhet än de andra småbarnsmamma-mord som skett nyligen? Långt ner på Aftonbladet och mindre aktivitet i tråden här på flashback. Är det för att BO var vit som det inte är lika tragiskt?

Medias syn på människovärde är sjukt
Så trött på rasistkonspirationteorin. Simpelt. De andra två var gängrelaterade mord, där BO inte hade någon relation till GM + inte var primär måltavla = stort nyhetsvärde. Det här svartsjuk man har ihjäl sin kvinna = vardagsmat.

Vilket är sjukt också.
Citera
2019-10-09, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OsimBa
Bor man i en liten stad som Västervik, och har samma etnicitet så är nog chansen att de känner varandra 101%

Vad snackar du för dynga? Finns garanterat zigenare i vvik som inte känner detta lowlife.

Sedan de som vill skylla på politiker, oftast är det rätt men här är jag skeptisk. MGM är ett sånt där skräp som är svårt att plocka upp. Oavsett vad detta missfoster hade fått för hjälp av samhället så hade han inte blivit en riktig människa.

Tragiskt för J och anhöriga men jag är så cynisk att jag inte kan undgå att tänka på hur hon grävde sin egen grav när hon lekte vuxenlekar med ett genuint bottenskrap.

Ingen förtjänar att bli mördad, men det finns en anledning att jag inte tex är orolig för att någon av mina systrar skulle råka ut för detta. De vet bättre helt enkelt.
Citera
2019-10-09, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dhx
Så trött på rasistkonspirationteorin. Simpelt. De andra två var gängrelaterade mord, där BO inte hade någon relation till GM + inte var primär måltavla = stort nyhetsvärde. Det här svartsjuk man har ihjäl sin kvinna = vardagsmat.

Vilket är sjukt också.

Det var nog så att det faktum att kvinnan blev mördad när hon höll om sitt barn (eller hur det nu egentligen gick till) är en väldigt kraftfull bild att måla upp och därför generar det mer klick.

Att tro att media bryr sig om "nyhetsvärde" är bra blåögt. Det handlar om click=pengar.
Citera
2019-10-09, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Hur är det ens möjligt för serbiska zigenare att stanna i Sverige få uppehållstillstånd och bli svenska medborgare?

Man blir ju mörkrädd.

Praktiskt taget alla som vill verkar kunna mygla sig till permanent uppehållstillstånd i Sverige. Titta på Migrationsverkets statistik över olika typer av invandrare (kvotflyktingar, alternativt skyddsbehövande, anhöriginvandrare osv) och titta sedan på vilka länder de kommer ifrån.

Jag tog en snabb titt på Migrationsverkets redovisning av beviljade uppehållstillstånd 2018. Flertalet asylinvandrare (och deras anhöriga) kom naturligtvis från Syrien, Afghanistan osv. Men uppehållstillstånd p.g.a. påstått skyddsbehov beviljades också till människor från en rad länder där det såvitt jag vet inte pågår krig, där det inte råder diktatur, och där det inte anses farligt att vistas. T.ex. fick personer från följande länder uppehållstillstånd för att de bedömdes tillhöra någon "skyddsbehövande" kategori:

Albanien, Algeriet, Armenien, Azerbajdzjan, Bangladesh, Bolivia, Burundi, Egypten, Honduras, Jordanien, Kamerun, Kazakstan (Jag skulle kunna fortsätta ett tag till, men orkar inte lista alla.)

Ta en titt själv, du hittar denna typ av statistik relativt enkelt på Migrationsverkets webbplats. Du kommer garanterat att bli mörkrädd.
Citera
2019-10-09, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vad jobbar killen med? Han poserar med Gucci, Louis Vuitton, Hugo Bossklädsel och dylikt på nästan varenda bild.

Jag gissar att han sysslar med svarta pengar och därför ständigt gick runt med ett vapen. Olyckligtvis medförde en ADHD-impuls och ladd(??) att kulan istället hamnade i tjejen.

Kläderna är uppenbart fake, troligtvis inhandlade på DHgate eller dylikt, precis som de flesta andra babbar gör.

Minst en person på bilden bor i Linköping, grova pillertrillare, benzotorskar, you name it.
Citera
2019-10-09, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Hur är det ens möjligt för serbiska zigenare att stanna i Sverige få uppehållstillstånd och bli svenska medborgare?

Man blir ju mörkrädd.

De kom väl under Balkan kriget på 90 talet kanske?
Citera
2019-10-09, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Praktiskt taget alla som vill verkar kunna mygla sig till permanent uppehållstillstånd i Sverige. Titta på Migrationsverkets statistik över olika typer av invandrare (kvotflyktingar, alternativt skyddsbehövande, anhöriginvandrare osv) och titta sedan på vilka länder de kommer ifrån.

Jag tog en snabb titt på Migrationsverkets redovisning av beviljade uppehållstillstånd 2018. Flertalet asylinvandrare (och deras anhöriga) kom naturligtvis från Syrien, Afghanistan osv. Men uppehållstillstånd p.g.a. påstått skyddsbehov beviljades också till människor från en rad länder där det såvitt jag vet inte pågår krig, där det inte råder diktatur, och där det inte anses farligt att vistas. T.ex. fick personer från följande länder uppehållstillstånd för att de bedömdes tillhöra någon "skyddsbehövande" kategori:

Albanien, Algeriet, Armenien, Azerbajdzjan, Bangladesh, Bolivia, Burundi, Egypten, Honduras, Jordanien, Kamerun, Kazakstan (Jag skulle kunna fortsätta ett tag till, men orkar inte lista alla.)

Ta en titt själv, du hittar denna typ av statistik relativt enkelt på Migrationsverkets webbplats. Du kommer garanterat att bli mörkrädd.

Tack för informationen. Fruktansvärd framtid som vi går till mötes.

Vi lever fan i Mordor, eller ännu värre lär det bli.
Citera
2019-10-09, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronadagar
De kom väl under Balkan kriget på 90 talet kanske?
Inte från Serbien då de inte var i krig utan skapade krigen i Slpvenien, Kroatien och Bosnien.
Citera
2019-10-09, 10:10
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmasittaren
Albaner är Europas äldsta folk. Och dom är tvär-européer.
Fast det där snacket hör man ju överallt. Hur ska man kunna bevisa vilket folk som är Europas äldsta egentligen? Greker, Basker borta i Spanien, Kelter...listan kan göras lång på alla som hävdar vara det äldsta folket.

Albaner som är bästa polare med Turkar, tillber Allah och kör som idioter. Jo visst kännetecknar det ett typiskt Euro-beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in