2019-10-08, 22:33
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lbeb
Angrer på at jeg kastet bort dyrebar tid å så på tv4. Innslaget var helt elendig!

Det är en känsla man kan drabbas av i alla kanaler.... , och motsvarande...
Senast redigerad av Lonnrot 2019-10-08 kl. 22:36.
Citera
2019-10-08, 22:34
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Alkoholdemens.

Nåja. Inte den här gången i alla fall... 😄
Citera
2019-10-08, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Man får hoppas att det inte speglar en pessimism rörande sakens lösning...

Veldig bra post.

Når det gjelder dette, tror jeg saken blir løst. Jeg husker Tommy Brøske (Politiet) smilte veldig lurt når Holden (familiens advokat) påstod at familien fortsatt stod på kidnappings-teorien... Han så ut som en poker-spiller med to ess i ermet.
Citera
2019-10-08, 22:39
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Så bryllupsdagen ligger tett opp mot datoen hun forsvant? Interessant. Og trist.

Ja, den gjør visst det ... Jeg synes denne saken er så utrolig vond og trist. Så mye smerte familien må kjenne på i disse dagene.
Citera
2019-10-08, 22:41
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Sånt låter sig sällan göras under utredning innan anhållan skett. Hade th inte alls vart utredningsmisstänkt så hade frågan inte behövt luftas öht. Så allt vore avslöjande så sett. Så man säger inget. Förutom vad brøske antytt, att inget är riktigt definitivt vad gäller tidpunkter och livstecken och sånt.

Riktig, og da kan man heller ikke gå rundt og klage på at folk spekulerer, den tid TH ikke er avkreftet som mistenkt.
Citera
2019-10-08, 22:42
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Besviken på att GW har druckit "the Kool-Aid". Jag tycker att uttalandet till Finn Abrahamsen var det beste ved dette innslaget. En kidnapping er et förtydligande av et hot/ tydeliggjørelse av en trussel, og en trussel handler om kommunikasjon, og oppfyllelse av betingelser for at man skal avslutte trusselsituasjonen. Og der fail'er denne kidnapperen totalt.
Citera
2019-10-08, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Vet vi noe om tidspunktet for når den sølvgrå bilen ble observert?

Iflg vitnet ble bilen observert mellom 08:30 og 10:30. Forsåvidt kan TH ha tatt den kjøreturen selv. I og med at han dro hjemmefra til jobb ca kl 09:00 denne morgenen.

Spesielt om han først dro ut en tur kl 07:00, gjorde noen ærend, lånte en sølvgrå SUV-lignende bil, gjorde kjøreturen, kjørte tilbake til egen bil, kjørte hjemom før han dro på jobb ca 09:00.

Jeg tror det er en kjent taktikk mot grovt manipulerende mennesker. De pleier å si én ting, men ønsker egentlig at du skal gjøre noe annet. Og hvis du da gjør som de sier, vil de bli skremmende rasende.

Hvis nå TH, for sikkerhets skyld valgte å overspille rollen som livredd og bekymret ektefelle, og insisterte på at politiet måtte holde forsvinningen hemmelig av hensyn til AEHs liv og helse, men egentlig ønsket at politiet blåste nyheten snarest mulig, slik at han fikk starte "fisking" av potensielle pengeinnkrevere blant hackere og netthaier, snarest.

Da politiet tok han på alvor, og hørte på han og gjorde som han sa, ble han nok rasende men kunne ikke gi raseriet utløp overfor politiet fordi de trodde på han. Da satt han dønn fast, fanget i sin egen felle.

Så, i denne sammenhengen kan uttalelsen fra GW oppfattes som en ny provokasjon mot manipulatoren.

Kan hende det er politiets strategi, å høre og å tro på og å gjøre som TH sier, fordi det vil stresse han og han vil sannsynligvis gjøre flere feil under dette stresset. For han slipper ikke unna.
Citera
2019-10-08, 22:48
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olivieroccean
Veldig bra post.

Når det gjelder dette, tror jeg saken blir løst. Jeg husker Tommy Brøske (Politiet) smilte veldig lurt når Holden (familiens advokat) påstod at familien fortsatt stod på kidnappings-teorien... Han så ut som en poker-spiller med to ess i ermet.

Tack. Man kan nog se optimistiskt på saken. Tycker jag. Polisen vet vad de gör. Vi får se.
Citera
2019-10-08, 22:57
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Riktig, og da kan man heller ikke gå rundt og klage på at folk spekulerer, den tid TH ikke er avkreftet som mistenkt.

Nej selvfølgelig. Han är ”litt” misstänkt. Det kommer man inte ifrån.
Citera
2019-10-08, 23:10
Medlem
GM har nok fått med seg hva GW "tror"

Jeg tror at GW spiller på lag med norsk politi og at de forsøker å få MGM til å gjenoppta kommunikasjonen.
Citera
2019-10-08, 23:21
Medlem
Den posten som ble slettet som skulle være til en datingside kan være til noen som hacker de som åpner den.
Citera
2019-10-08, 23:37
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lbeb
Angrer på at jeg kastet bort dyrebar tid å så på tv4. Innslaget var helt elendig!
Enig. De var tydeligvis ikke kjent med at det ble gjort rundspørringer i nabolaget allerede samme kveld. Ingen kommentarer fra GW på politiets drapsteori. Heller ikke tok de opp betalingen for livsbevis som skal ha blitt gjort i sommer. Hele innslaget bar preg av overflatisk arbeid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in