Citat:
Ursprungligen postat av
HemligaJag81
Dennis är zigenare fr Serbien, Belgrad.
Han kommtill Sverige ca 10år sen. Hans mamma däremot flyttade till Sverige lång innan med sin nya familj, Dennis blev kvar hos morföräldrarna då han inte var så accepterad av mammans nya man. När mammans förhållande tog slut med mannen som hon även fick barn med så fick Denniz flytta till henne i Sverige, till Västervik.
Jennie och Denniz flyttade tillbaka till sina föräldrar för några veckor sen då förhållandet tog slut tillsammans har de barn ihop som föddes 2018.
Denniz är inget annat än en wannabe person, en misslyckad person. Kolla in hans insta så förstår ni. Mamman som heter Bedri*a Ajdaros*a *j * k är lika misslyckad hon med.
Mycket sorgligt, J hamna väl i klorna på Denniz i ung ålder 😞
Mina tankar går till hennes familj och barn.
Han har varit här längre än 10 år jag kommer ihåg honom från min barndom. Han talar dock med vad som låter som rätt så hård brytning men det kan ju vara mer sociolekt än en legitim brytning.
Dennis och hans bror Damir var båda kolossala muppar under högstadiet och gick runt och försökte leka coola. Hela deras umgängeskrets är felknullad. Wannabe-betong-grabbar som går runt och letar tjaffs med ynglingar på stan. Markörgatan är verkligen där de lägsta av de lägsta bor i Västervik. Avskum.