2019-10-08, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prayuth
Hans umgänge måste tillhöra samhällseliten.

https://scontent-arn2-1.cdninstagram.com/vp/096b112e7ee419be928c5fb333dfd118/5E350990/t51.2885-15/e35/20687074_1538593849533163_3504172853694038016_n.jp g?_nc_ht=scontent-arn2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=107

Ta mig fan det bögigaste jag någonsin sett. Ett gäng grabbar i vad som kunnat vara den svarta knullsoffan i porrfilmer, hållandes om varandra i hopp om att osa manlighet, i själva verket osar det osäkra små tattare. Låt mig inte börja med Mr Svenne med världens fulaste jävla tatuering.

Ja, verkligen samhällseliten.
Citera
2019-10-08, 19:52
Medlem
Är du helt efterbliven Be**ija är inte hans mamma. Om du ska ge Info ge rätt info. Vilseled inte folk och sprid inte fel saker, blanda inte in människor som inte har något med det att göra...

Citat:
Ursprungligen postat av HemligaJag81
Dennis är zigenare fr Serbien, Belgrad.
Han kommtill Sverige ca 10år sen. Hans mamma däremot flyttade till Sverige lång innan med sin nya familj, Dennis blev kvar hos morföräldrarna då han inte var så accepterad av mammans nya man. När mammans förhållande tog slut med mannen som hon även fick barn med så fick Denniz flytta till henne i Sverige, till Västervik.

Jennie och Denniz flyttade tillbaka till sina föräldrar för några veckor sen då förhållandet tog slut tillsammans har de barn ihop som föddes 2018.

Denniz är inget annat än en wannabe person, en misslyckad person. Kolla in hans insta så förstår ni. Mamman som heter Bedri*a Ajdaros*a *j * k är lika misslyckad hon med.

Mycket sorgligt, J hamna väl i klorna på Denniz i ung ålder 😞

Mina tankar går till hennes familj och barn.
Citera
2019-10-08, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
BO bör vara Je**ie Thola*der verkar som dom har barn ihop.

*N
Stämmer. Jag har känt henne hela livet (hennes).
Kan lova att livet kommer bli ruskigt obehagligt för blatten när han kommer ut...
Citera
2019-10-08, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glockie
Kan lova att livet kommer bli ruskigt obehagligt för blatten när han kommer ut...

Ja det hoppas jag verkligen det blir! ta livet av sitt barns mamma. Vill inte ens skriva vad jag tänker!!!
Citera
2019-10-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbckguru
Ta mig fan det bögigaste jag någonsin sett. Ett gäng grabbar i vad som kunnat vara den svarta knullsoffan i porrfilmer, hållandes om varandra i hopp om att osa manlighet, i själva verket osar det osäkra små tattare. Låt mig inte börja med Mr Svenne med världens fulaste jävla tatuering.

”Brothers love”, you do the math😄
Citera
2019-10-08, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaJag81
Dennis är zigenare fr Serbien, Belgrad.
Han kommtill Sverige ca 10år sen. Hans mamma däremot flyttade till Sverige lång innan med sin nya familj, Dennis blev kvar hos morföräldrarna då han inte var så accepterad av mammans nya man. När mammans förhållande tog slut med mannen som hon även fick barn med så fick Denniz flytta till henne i Sverige, till Västervik.

Jennie och Denniz flyttade tillbaka till sina föräldrar för några veckor sen då förhållandet tog slut tillsammans har de barn ihop som föddes 2018.

Denniz är inget annat än en wannabe person, en misslyckad person. Kolla in hans insta så förstår ni. Mamman som heter Bedri*a Ajdaros*a *j * k är lika misslyckad hon med.

Mycket sorgligt, J hamna väl i klorna på Denniz i ung ålder 😞

Mina tankar går till hennes familj och barn.

Han har varit här längre än 10 år jag kommer ihåg honom från min barndom. Han talar dock med vad som låter som rätt så hård brytning men det kan ju vara mer sociolekt än en legitim brytning.
Dennis och hans bror Damir var båda kolossala muppar under högstadiet och gick runt och försökte leka coola. Hela deras umgängeskrets är felknullad. Wannabe-betong-grabbar som går runt och letar tjaffs med ynglingar på stan. Markörgatan är verkligen där de lägsta av de lägsta bor i Västervik. Avskum.
Senast redigerad av IvanDroppa 2019-10-08 kl. 20:06.
Citera
2019-10-08, 20:03
Bannlyst
Är han med i Raffas gäng?
Citera
2019-10-08, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbckguru

Luffare allihopa och jävligt fula tatueringar, ser ut som skit
Citera
2019-10-08, 20:04
Medlem
SurTrollets avatar
Citat:
Så låter det nästan alltid för att sen när GM väl kommer ut så händer..... ingenting.

Tyvärr. Jag, personligen hade inte haft något emot ett helt gäng (av den sortens) "hämnare"..
Citera
2019-10-08, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slinkanhazar
Skyttegatan där mordet skedde ligger ett stenkast från BRF Hagelbössan där ett annat mord inträffade 2017 (FB) Mord på Dzemilja Ramadani i Västervik, GM begår självmord dagen efter 170713. Morbidt att två mord inträffar på gatunamn likt dessa i en liten stad som Västervik.

Visst är det sonen i denna artikel (mordet samt självmordet) som hänger på med grabbarna i soffan på den länkade bilden i en post precis här innan?

Reagerade först på tröjan.

Skumt sammanträffande isf
Citera
2019-10-08, 20:06
Medlem
Skillys avatar
Citat:

Bla bla .. Idioten kommer ut om 15 år. Då har ni andra idioter fått nya irritationsmoment på era små hjärnor och glömt honom för länge sedan.
Citera
2019-10-08, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vastervikforever
Är han med i Raffas gäng?
Nej vad jag vet har dom ingenting med varanda o göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in