Citat:
Ursprungligen postat av
Browndawg
Precis. Men anledningen att dom hade fel uppgifter var för att du slutade betala på en skuld. Nu har vi debatterat och vi kommer nog inte längre. Lowell kunde ha varit tydligare med dig kanske, men dom var ju tillmötesgående när dom kunde hålla nere beloppet till 1000kr trots att flera skulder ingick i betalningarna. Då säger det dig självt att skulden på 20' ej minskar lika snabbt.
Jag antar att du har inkomst av kapital varje år på några miljoner. Från att fippla med köp/sälj av värdepapper. För att det ska skjuta i höjden.
Människokännare du vet.
sorry tyvärr inte. 500 kr på banken. Skilsmässa. försöker hålla modet uppe men inte så lätt när man omges av idioter.
300 inlägg men
ingen kan berätta vad jag gjort för fel.
Däremot verkar alla rörande överens om att det är jag som ska ta 100% av ansvaret för det som hände.
Vad händer om jag driver detta och får 50 lax i skadestånd. Vad ska ni säga då?
Jo nån har sagt att jag borde betalat och låtsas som det regnar fastän motparten började ta mina inbetalningar till annat så skulden inte minskade. Vederbörande kunde heller inte ange källa till varför man skulle göra en sådan dårskap, bara fortsätta ge dem pengar.
Lowell var inte tillmötesgående när dom kunde hålla nere beloppet till 1000kr trots att flera skulder ingick i betalningarna. Jag har inte godkänt något annat och om det fanns något så betalade jag gärna in det med mer än 1000 kr månadsvis.
Jag fattar, nästan ingen håller med mig alls. men vore sjysst om man kunde få reda på varför. eller är det bara något skämt gäng som spökskriver i grupp på FB?