2019-10-08, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tremade
Om man läser din tråd om tredskodomar så förstår till och med en WT att du är korkad, alldeles oavsett vad du har för utbildningar.

du kan ingenting om detta. jag fick tredsko för jag åkte till kanarieholmarna. jag fick ledigt från tingsrätten men idioterna glömde skriva mig som frånvarande på båda rättegångarna samma dag. när jag kom hem låg det en tredskodom. det kan hända dig med. Fast du är nog WT så det är väl lugnt
Citera
2019-10-08, 00:35
Medlem
tremades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerGunnar76
nu råkar min inkomst ligga i de högre skikten inom tjänstemän och en tjänsteman har 39000 kr i snitt i sverige. FBare har nog runt 50% .

har du aldrig fått betalningsanmärkningar ? du kanske lever ett torftigt liv och ingår inte så mkt avtal, reser inte och gör inte så mycket alls
Inte så länge till, när din anställning tar slut och du inte får något nytt jobb. Hur mycket kommer du få från a-kassan?
Citera
2019-10-08, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Efter domen har hon kommit överens om en ny betalningsplan med Lowell som ersätter den gamla. I den nya finns klausul. (Det är mallar dom kör med där klausulen alltid är med). När TS slutade betala förföll hela skulden till betalning.

Att hon med tjat och krångel lyckats få ned kravet till 2000 ändå är väl bra. Men skadeståndet är till 100% bortblåst.

ja visst är det bra. tog dock 6 veckor.

vad är bortblåst ? du menar jag ska få 0 kr? har hört det redan typ 20 ggr. Kan du förklara varför och kanske vad jag gjort för fel också ??
Citera
2019-10-08, 00:36
Medlem
Citat:
Inte så länge till, när din anställning tar slut och du inte får något nytt jobb. Hur mycket kommer du få från a-kassan?

10 lax per månad typ och nyskild . är redan där sen 16 juli
Citera
2019-10-08, 00:37
Medlem
tremades avatar
Citat:
du kan ingenting om detta. jag fick tredsko för jag åkte till kanarieholmarna. jag fick ledigt från tingsrätten men idioterna glömde skriva mig som frånvarande på båda rättegångarna samma dag. när jag kom hem låg det en tredskodom. det kan hända dig med. Fast du är nog WT så det är väl lugnt
Du tror jag är wt för att du är ett low-life? Grattis, vilken människokännare du är!
Citera
2019-10-08, 00:38
Medlem
tremades avatar
Citat:
10 lax per månad typ och nyskild . är redan där sen 16 juli
Då är det alltså du som är WT nu.
Citera
2019-10-08, 00:38
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
ja visst är det bra. tog dock 6 veckor.

vad är bortblåst ? du menar jag ska få 0 kr? har hört det redan typ 20 ggr. Kan du förklara varför och kanske vad jag gjort för fel också ??

Jo visst, jag har ju förklarat några gånger redan. Men jag kan repetera. Felet du gjorde var att du slutade betala på en skuld. Oavsett vad du tycker om fördelningen, så ska du inte sluta betala. Men jag tror du gjorde det i hopp om att vinna en rättegång framöver.
Citera
2019-10-08, 00:39
Medlem
Citat:
Du tror jag är wt för att du är ett low-life? Grattis, vilken människokännare du är!

ja du, who knows. låter normalt ...

(FB) Tunn förlängningssladd med grenuttag
Hej jag söker tunn förlängningssladd med grenuttag
Citera
2019-10-08, 00:40
Medlem
Citat:
Då är det alltså du som är WT nu.

WT blir man inte bara för att inkomsten av tjänst försvinner en tid. Det är något man ofta föds till och för vidare i många generationer.

så Nope
Citera
2019-10-08, 00:41
Medlem
tremades avatar
Citat:
ja du, who knows. låter normalt ...

(FB) Tunn förlängningssladd med grenuttag
Hej jag söker tunn förlängningssladd med grenuttag
Var det något fel på mitt svar i den tråden?

Citat:
Det är inte tillåtet att lägga kablar till förgreningsdosor i en kabellist/kabelkanaler.

Annars håller jag med tidigare postare.
Citera
2019-10-08, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Jo visst, jag har ju förklarat några gånger redan. Men jag kan repetera. Felet du gjorde var att du slutade betala på en skuld. Oavsett vad du tycker om fördelningen, så ska du inte sluta betala. Men jag tror du gjorde det i hopp om att vinna en rättegång framöver.

Var står det?
I min värld är det självklart att man håller inne betalningarna när bedrägeri uppenbart uppstår
Citera
2019-10-08, 00:42
Medlem
tremades avatar
Citat:
WT blir man inte bara för att inkomsten av tjänst försvinner en tid. Det är något man ofta föds till och för vidare i många generationer.

så Nope
Somliga föds korkade. Stackars dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in