Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Jag ger upp och JA - utan tvivel har du klara rättshaveristiska tendenser. Du vägrar att ta in fakta och fortsätter hävda din egen subjektiva syn på förloppet. Varför ber du då om råd?
Det fetade: Ännu ett bevis på att ärendets existens och din restföring i sig själva är helt korrekta. Du erkänner att du gav fan i att betala minst en månad. Innebörden i förlikningsbeslutet var att du skulle betala månatligen. Oavsett dina subjektiva åsikter om saken talar allt för att KFM gjort en korrekt tolkning av att domen gav utrymme för sökande att begära verkställighet för det förfallna beloppet.
Du är ärligt talat en idiot om du lägger mer tid på detta. Satsa energin på att söka jobb istället. Förhoppningsvis för din egen skull kan du dölja de tendenser som kommer fram i denna tråd. För jag vågar nog lova att det inte finns en arbetsgivare i hela Sverige som skulle anställa dig om de fick klart för sig hur du reagerar vid någon typ av meningsskiljaktighet.
vad är det som är rättshaveristiskt? att vilja fatta vad som står på ? det är allt. sen om jag ska få ersättning så ska jag få det precis som alla andra. Jag tar inget personligt. jag ska inte ha mer elle rmindre än andra.
vilka fakta vägrar jag beakta menar du?
vad snackar du om ? restföring hit och dit? fakta är att KFM satte upp en verkställd skuld 20 lax. de satte ner den 6 veckor senare efter mitt tjat med 18 lax till 2000 . ok?!
"hur du reagerar vid någon typ av meningsskiljaktighet"
?
Vad är det för fel på att vilja fatta vad som händer runtomkring en så man inte gör samma fel igen tex om någon nu kan ange något fel jag begått?
jag har inga problem med arbetsgivare. Har bara sagt upp mig själv vid byten av jobb. Du kanske själv har något som skaver i det sammanhanget? kanske något som håller dig tillbaka så du aldrig kommer kunna lära dig vara professionell nog förrän vid pension och vill försöka kleta detta karaktärsdrag på andra?