Citat:
Ursprungligen postat av
Pezten
Du har alltså en universitetsexamen och har haft arbete, men ändå så skriver du som om du sitter på dårhuset och knappt kan dina ABC. Skriver du så här dåligt och oförståeligt när du söker jobb också?
Återigen: har du bevis på att du inte fick arbetet på grund av ditt skuldsaldo? Det låter inte som det.
Du kan släppa det här.
1) alltså jag släpper gärna det så fort någon förklara för mig hur det fungerar. Kan Kronofogden ha en uppgift att man är skyldig 20000 och vägrar ta bort den så den ligger där 6 veckor och man får finna sig i det får inte en krona? jag vill inte ha mer eller mindre än andra men varför ska de få göra så? det förstör ju för folk. Varför ska sverige då subventionera universitetsutb om man sen hittar på felaktiga uppgifter så folk ändå blockas från jobb.
2) Det är inget fel i mina texter. Jag har många års studier . Vad tänker du på? utöver stor / liten
bokstav ?!
3) jag har inga bevis. det behövs inte . Det är otvistigt att skulden låg felaktigt . Sen kan man kolla med en expert om man som civilekonom bör söka jobb för fullt med skuldsaldo så alla potentiella arbetsgivare får nys om det eller om man är blockad att söka. Gissa.
4) Jag släpper gärna detta när någon berättar vad jag gjort för fel. Jag har inte gjort nåt fel och detta kan hända vemsomhelst som blir arbetslös igen närsomhelst.