2019-10-07, 17:15
Medlem
villebajens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Tagit ca 500mg varannan dag 14 dagar.. mår inge bra nu.. Hur återhämtar man sig bäst

Hoppas du skämtar..
Snacka om oansvarigt knarkande haha..

Om du vill återhämta dig så inget mer mdma! Du kommer må skit ett tag, finns inga genvägar där, möjligtvis benzo men inget jag rekommenderar
Citera
2019-10-07, 17:40
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villebajen
Hoppas du skämtar..
Snacka om oansvarigt knarkande haha..

Om du vill återhämta dig så inget mer mdma! Du kommer må skit ett tag, finns inga genvägar där, möjligtvis benzo men inget jag rekommenderar
Jag rekar cb iaf hehe mår en då inte så dåligt som jag trodde

Va händer om man intar antipsykotiskt medicin efter mdma race?
Citera
2019-10-08, 07:48
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Tagit ca 500mg varannan dag 14 dagar.. mår inge bra nu.. Hur återhämtar man sig bäst

Skaffa dig ett vanligt Svensson-liv till att börja med...

Ta 5-HTP som Serotonin-booster och sök hjälp för ditt missbruk.
Citera
2019-10-09, 11:11
Medlem
makduis avatar
Är det farligt/dåligt att börja med ssri sertralin precis efter tungt mdma missbruk? Under withdrawln
Citera
2019-10-10, 22:29
Medlem
makduis avatar
Tar mdma i mkrodoser för att skjuta upp AT:n och det funkar, rekommenderas! Denna metod kan rädda liv har jag märkt.
Citera
2019-10-11, 15:01
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Tar mdma i mkrodoser för att skjuta upp AT:n och det funkar, rekommenderas! Denna metod kan rädda liv har jag märkt.

Aldrig hört talas om något liknande. Du får gärna komma med belägg för detta påstående.

"skjuta upp AT:n", hör du inte själv hur det låter? Vad menar du med rädda liv?
Citera
2019-10-11, 16:46
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Aldrig hört talas om något liknande. Du får gärna komma med belägg för detta påstående.

"skjuta upp AT:n", hör du inte själv hur det låter? Vad menar du med rädda liv?
Tror AT:n kan va dödlig särskilt om man gör som jag gjorde.. 4g på 2 veckor;/

Ja skjuta upp och förminska AT besvären, hur tycker du det låter?
Citera
2019-10-12, 12:02
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Tror AT:n kan va dödlig särskilt om man gör som jag gjorde.. 4g på 2 veckor;/

Ja skjuta upp och förminska AT besvären, hur tycker du det låter?

Jag är ingen expert men jag har aldrig hört talas om det här tillvägagångssättet. Har heller aldrig hört talas om att man kan dö a AT:n.

Google is your friend och kan givetvis inte ge råd jag är 100% säker på, men jag tror ändå att det bästa för dig är om du bara lägger ner MDMA:t helt. Finns säkert andra droger som kan lindra AT:n.
Citera
2019-10-12, 15:38
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Jag är ingen expert men jag har aldrig hört talas om det här tillvägagångssättet. Har heller aldrig hört talas om att man kan dö a AT:n.

Google is your friend och kan givetvis inte ge råd jag är 100% säker på, men jag tror ändå att det bästa för dig är om du bara lägger ner MDMA:t helt. Finns säkert andra droger som kan lindra AT:n.
Just det jag håller på med men depressionen blev enorm... så mikrodoserar med det sista för att stå ut.
Citera
2019-10-12, 18:31
Medlem
Citat:
Just det jag håller på med men depressionen blev enorm... så mikrodoserar med det sista för att stå ut.

Berätta hur det gick när du slutat mikrodosera!
Citera
2019-10-12, 19:42
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regentia
Berätta hur det gick när du slutat mikrodosera!
Har gått jättebra hittills iaf även fast det knappt ger effekt så håller det borta depressionen, med mikro menar jag små doser inte mikrogram.
Citera
2019-10-12, 21:52
Medlem
Citat:
Har gått jättebra hittills iaf även fast det knappt ger effekt så håller det borta depressionen, med mikro menar jag små doser inte mikrogram.

Du e fan dum i huvudet, kan du ens något om det du tar innan du stoppar i dig det? Känns som att du trollar... men men
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in