• 2
  • 3
2019-10-07, 14:58
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adddict
Jag tror att vi lider av samma skit. Någon typ av depression som Dystymi eller Melankoli, kanske till och med en kombination? Jag känner även igen det där med att inte göra ett piss i flera timmar under dagen, har faktiskt haft en sån dag idag. Lägenheten ser förjävlig ut och jag sitter bara och kollar på röran och typ väntar på att jag ska få någon slags impuls och städa upp skiten. Det slutar ju givetvis med att man skjuter upp det.

Har du ett jobb?
Citera
2019-10-07, 15:01
Medlem
adddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Har du ett jobb?
Har haft många olika jobb i mina dagar. Slutar alltid med att man får kicken eller säger upp sig då det finns en liten gnista energi till en början men sen så går allt åt helvete. Just nu jobbar jag inom bygg men sjukanmäler mig titt som tätt för att jag inte mäktar med att dra på jobbet. Kommer snart att få foten här med.
Citera
2019-10-08, 10:44
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adddict
Har haft många olika jobb i mina dagar. Slutar alltid med att man får kicken eller säger upp sig då det finns en liten gnista energi till en början men sen så går allt åt helvete. Just nu jobbar jag inom bygg men sjukanmäler mig titt som tätt för att jag inte mäktar med att dra på jobbet. Kommer snart att få foten här med.

Tur du får nya jobb iallafall då! antar att du ej behövt lämna referenser

Ont så är det förjävligt att må sådär. Hoppas du hittar nån lösning.
Citera
2019-10-08, 17:00
Medlem
adddicts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Tur du får nya jobb iallafall då! antar att du ej behövt lämna referenser

Ont så är det förjävligt att må sådär. Hoppas du hittar nån lösning.

Har alltid lyckats fixa jobben via kontakter.
Tack för omtanken!! Uppskattas
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in