Citat:
Ursprungligen postat av
Hunden007
finns ju knappt några kvar ur andra sidan ju.
Riktigt tråkigt att Fredrik fick komma in istället för Pablos. tänker för mest spelet skall vara spännande nu känns det som för marcelos grupp är hjärndöda.
Theo - leker smart men är en toffeln och korkad.
Natta - Har hon ens en hjärna? är bara ja sägare vars ögonfransar är helt fuck up
Josie - Plast och korkad dock en bitch perfekt för PH
Fredrik - snubben vet om han är tredje hjullet men tycker det är ok och han tycker det är smart att göra så.
Camilla - Behöver jag säga nåt?
Min lista med intelligens i Paradise Hotel 2019:
Adam-förstår vad andra sidan gör och planerar. Är även rätt så förstående och allmänt kvicktänkt.
Helen-omogen, men har ändå lite skärpa i sig. Sedan om det beror på att hon har umgåtts med andra hyfsat skarptänkta människor och fått mycket gratis är frågan. Tycker inte att hon verkade vara en ganska smart deltagare innan hon ingick i sin pakt.
Marcelo-framstår inte som en stjärna intelligensmässigt. Men sett till de andra deltagarna som kommer under här är han en nivå över.
Josie-kan ta sig fram i spelet och livet utan att framstå som en hjärndöd tampong. Har dessutom den livserfarenhet som gör att hon klassas som världsvan. Vilket förvånansvärt nog ger dig fördelen över personerna som hamnar under på denna listan.
Camilla-inte många riskorn som behövs för att väga upp den hjärnan till jämvikt. Det faktum att hon dessutom ställer upp i Studio Paradise efter programmet visar att hon totalt saknar en människas minsta godkända intelligensnivå. Däremot ska hon få beröm för att hon listade ut att Marcelo och Josie hade haft sex mer än en gång, vilket för att vara på hennes nivå är en bedrift lika stor som när Einstein listade ut relativitetsteorin för oss människor. Hade det funnits ett nobelpris för förståndshandikappade hade hon fått det där. Nobelpriset i förståndshandikapp gör att hon kommer över nästa tre på intelligenslistan.
Natalie-är egentligen för intetsägande för att bevisa om hon är normalt funtad eller efterbliven. Det jag drar mina slutsatser på är att det lilla hon väljer att visa från sin sida får min retardscale att gå utanför skalan. Då vågar jag utgå ifrån att det är hennes "bästa" sida hon väl visar upp när hon tar modet till sig. En trasdocka helt enkelt.
Fredrik-ansluter sig till en pakt som redan kastat ut honom två gånger om. Den ena gången räddade dock Natalie kvar honom och nu fixade Marcelo tillbaka honom. Problemet är att de bara vill ha tillbaka honom för att han ska offras före. Han är som en av de judarna som jobbade i koncentrationslägren. De gjorde det för sin överlevnad men Fredrik gör det endast för att han saknar social förmåga.
Theo-precis som Fredrik fast ännu värre. Anledningen att han går före Fredrik är för att han verkligen gjort så att ingen kan lita på honom.