2019-10-03, 21:30
Medlem
I detta klipp, med Jesper och Helen berättar de om ett bråk som av någon anledning blivit helt mörkat av produktionen som urartat på oklart sätt? Varför är det helt bortklippt? Hur kunde en liten diskussion mellan Adam och Theo urarta till något bråk mellan hela gänget? Sjukt oklart.

https://www.youtube.com/watch?v=OB3P_J3L40M

Förklarar dock varför alla var så "kärleksfulla" vid frukosten efter och skulle kramas osv, var tydligen inte bara Josie och Camilla som hade bråkat...

Vet någon nått mer om denna incident?
Citera
2019-10-04, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gummibandet1337
Tjänstefel av produktionen att inte ta ut Camilla, hon är ju inte frisk och ska inte vara i en sådan miljö
Helt enig med dig det är väldigt dåligt av dem, vilket nästan får mig att tro som någon annan har skrivit några gånger att hon spelar en roll och får manus av produktionen man kan ju alltid hoppas på det i alla fall.

I övrigt så tycker några att detta är den bästa säsongen själv tycker jag att det är det sämsta jag någonsin skådat, Marcello i fokus jämt och ständigt denna vecka ganska tröttsamt och tråkigt men bra ändå för nu vet man ju att han vinner pga just fokuset på honom så nu slipper man titta, det talas om spel men spel ska väl vara lite spännande också nu är det ju ett sömnpiller alla utom två gör som Marcello vill väldigt spännande spel gäsp.
Citera
2019-10-04, 07:05
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Japp, de hänger på samma hotell som de bor på innan de går in i huset. Deltagarna hålls ju isär för att de inte ska snacka taktik innan de går in i huset (alla känner ju dock redan alla så känns ju rätt onödigt...) så på samma sätt hålls de isär medan de väntar på att gå in i huset igen.
Sitter man helt själv på ett hotell i veckor utan att få prata med någon?
Citera
2019-10-04, 12:31
Medlem
Jesper och Erica checkar in nästa vecka och veckan därpå kommer Nina det stavas KAOS!
Citera
2019-10-04, 13:52
Medlem
RumpTrollets avatar
HAR NÅGON LYSSNAT PÅ PODDAVSNITTET MED ADAM ???! FYYYYFAN.. vilken klockren kille!!!

Se också Marcellos insta story.. där han gråter med Teo.. 🤢🤢🤢🤢
Citera
2019-10-04, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
checkar in nästa vecka och veckan därpå kommer det stavas KAOS!
Använd spoilertaggar din jävla idiot.
Citera
2019-10-04, 18:12
Medlem
__Alez__s avatar
Camilla är fin! Har man fått se något av henne eller är det censur?
Citera
2019-10-04, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
Jesper och Erica checkar in nästa vecka och veckan därpå kommer Nina det stavas KAOS!
Erica? Alltså McCuze-Erica? Hur har jag missat att hon ska vara med!
Citera
2019-10-04, 21:26
Medlem
Kollade nyss in några av deltagarnas instagram-profiler och lade märke till att det står i Theos bio att han är ”föreläsare”. Någon som vet vad han föreläser om, haha?
Citera
2019-10-04, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chabliss
Kollade nyss in några av deltagarnas instagram-profiler och lade märke till att det står i Theos bio att han är ”föreläsare”. Någon som vet vad han föreläser om, haha?

Han borde rimligtvis föreläsa om evertebrater då han själv är ryggradslös.
Citera
2019-10-05, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chabliss
Erica? Alltså McCuze-Erica? Hur har jag missat att hon ska vara med!

Yepp hon och Jesper Bengan checkar in nästa Vecka🤗
Citera
2019-10-05, 14:59
Medlem
Bubba13s avatar
Camilla kan vara den mest korkade människan i Paradise Hotels historia. Ärligt talat. Riktigt blåst brud
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in