Citat:
Ursprungligen postat av
Charlemange
Enkelt tre poliser med skarpladdade vapen sig och hollow point ammo Erik med leksaksvapen.
De får panik inser att de gjort fel de dödade honom de pratar ihop sig de är orutinerade de öppnar eld snabbt som satan elden låter som automateld en tömmer magasinet hallå eller helt magiskt sjukt om man vet något om vapen eldgivning verkanseld skjuta när man blir överrumplad nödvärnsrätt envarsrätt mm mm de är långt långt från detta det är det som de hävdar sedan när de pratat ihop sig och vad som avhandlas i tingsrätten men icke vad som hände i verkligheten. Jag däremot anser att de när Erik dödades eller dödas inte Erik lever han kanske. I alla fall när Erik dödades så mördas han av polisen de gjorde det för att de fick panik och visste det nästan simultant ja nästan simultant. Så anser alltså jag att det gick till det är min subjektiva åsikt den tes jag driver.
Ojojoj. Detta inlägg måste jag bara ta skärmdump på.
Nu är farbror på lyset, det skall gudarna veta
Ja Det är enkelt, Erik gick med ett vapenliknande föremål som det inte fanns möjlighet att se om det var äkta eller inte, där och då. Och detta bevittnades av flera personer, inklusive andra poliser, som också kommenderade honom att släppa vapnet, vilket han inte gjorde.
Han höjer sedan vapnet mot tre poliser som skjuter för dom inte vet om vapnet var äkta eller inte.
Det är rätt så enkelt för varje normal och tänkande person varför polis i det läget skjuter faktiskt. Att han hade downs syndrom, och att vapnet var en leksak kunde dom inte veta förrän efteråt, imorgon då farbror är nykter kanske farbror har lite lättare att förstå kronologins betydelse.
Godnatt.