Du kanske skulle börja med att länka till inläggen. Istället för att länka till en tråd.
Rätt poänglöst att citera någon, om man inte anger varifrån citaten är hämtade.
Det är oärligt, och har till syfte att lura medlemmarna.
Jag har ingen aning om ifall dessa citat existerar. Jag letade, och hittade till slut två av dem i ett inlägg. Men när jag såg i vilket sammanhang de var postade så blev det plötsligt väldigt odramatiskt.
Det är möjligt att det finns ett problem. Men om problemet existerar så kan du börja med att berätta var inläggen finns. Svårt att kommentera angrepp när du avstår från att ange källan. Gör man en sökning på nätet om hatet mot Greta så finns det mängder av artiklar. Men när man läser artiklarna så hänvisar alla till Facebook. Jag ser inga skäl till att Flashback bör angripas pga vad Facistbook sysslar med.
Det är också intressant hur du upprepar dessa citat gång på gång, men aldrig postar några direktlänkar. Det är trots allt inte första gången du postar dessa citat. Exakt samma citat postades den 22 september:
(FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
Dagen efter upprepade du detta, och postade samma citat en gång till.
(FB) Dagens Nyheter: Hatet mot Greta Thunberg finns inte på Flashback
Senare samma dag postade du exakt samma citat en tredje gång,
(FB) Greta Thunberg är sjuk!
Tre dagar senare, den 26 september, var det dags igen. Exakt samma citat, men inga länkar till inläggen som citerades.
(FB) Greta Thunberg (klimataktivist)
Åtta timmar senare så var det dags igen. För femte gången postade du exakt samma citat, men fortfarande inga länkar till inläggen.
(FB) Ska man få hata hur mycket som helst Flashback?
Just nu så låter det mest som om du ätit kopieringspapper. Om du är kritisk till vad någon postat så kan du väl informera oss övriga vad du är kritisk till. Så vi har möjlighet att bemöta kritiken.
admin
Han borde stanna inne i sin husvagn och förbli där.