Citat:
Ursprungligen postat av
sherlocksnake
Nej vi kommer ingen vart här. Den fule framstår som ett skämt. 08 svarar inte på konkreta frågor. Vi får fortsätta vår lilla utredning utan dessa. Båda saknar förmågan att kunna se en röd tråd i hela dess sammanhang.
TACK!!! Vi är några som ser allt som ska förvilla i den här tråden och dom har en gemensam nämnare... skydda ängeln, den vackra snälla Karin och svärta ner HOL.
Det underliga är att vissa verkar gå på det här när det finns massor av domar, dagboksblad, protokoll och till och med bevis om en vräkning pga obetalda hyror i tråden när det gäller Karin, men ingenting om HOL trots idogt grävande av flera.
Dessutom fick jag en förfrågan i går från 08 om hjälp att maska några telefonnummer och så skrivs det i tråden att JAG ska bedöma dom messen
Jag var aldrig tillfrågad om det... men att ta hjälp av det påståendet att någon som är betrodd ska bedöma något gör ju att messen blir mer sanna.
Jävligt FULT!
Jag hade ingen aning om vad messen handlade om, jag hjälpte bara till för att inte telefonnummer ska komma ut i tråden för att inte hänga ut folk i onödan, vilka dom var hade jag ingen aning om.
Men roande är det att se trollen snurra in sig i sina egna lögner