Citat:
Ursprungligen postat av
henrikdenfule
Jag och Rickard besökte Bögadvokaten och sa till honom att sluta utnyttja tjejens och Richards bonus lillasyster Nathalie Andersson och jävla vad rädd han blev. Vi jagade honom och fällde honom och sparkade på honom och han grinade som en kärring.
Jag ser att du loggat ut. Det förstår jag när folk bemöter dig otrevligt, och inte frågar enligt den information du erbjuder. Jag tycker det du skriver är intressant och att du har humor i prefixen.
1) Anmälde HOL till polisen att det var ni som spöade upp honom? Utan att ange vem ni var eller signalement?
2) Om du tidigare jagat HOL och gett inom stryk, varför kände han inte igen dig?
3) När du mötte HOL i trappuppgången, vad hade du på dig? Var det en grå tröja?
4) HOL har anmält flera gånger att torpeder jagar honom, kan det finnas fler folk därute som tycker att han förtjänar stryk? Har du någon teori? Om det är du som gett honom en omgång, först med stryk och sen med hans egen leksakspistol, hur kommer det sig att han inte känner igen dig? Har du några tankar om varför?
5) Varför är bögadvokaten ihop med en kvinna, M*ria N*isell i alla dessa år, när han är bög och föredrar män?