Mja... näe... okunskap är ren ondska.
Det fullständigt väller fram Dunning-Kruger-stackare i massor här i tråden märker jag.
Bara för att man är en bitter incel utan varesig social eller intellektuell begåvning kan man inte anklaga feminismen för en massa saker den inte är.
Läs lite böcker, förkovra er, lämna ringhörnan där ni sitter och upprepar era vilda ihoptotade fantasier som om det vore sanningar och kom ut på spelplanen istället. Prova att träffa kvinnor och märk hur trevliga de är. Bli bildade män i verkligheten istället för bittra pojkar på Flashback!
Jaja, som vanligt en tjatig sorglig tråd grundad på felaktiga antaganden och påhittade fakta om feminismen men jag fick mig iaf ett gott skratt när någon basunerade ut att han skulle göra en 360 och gå därifrån... När man gjort en 360 har man vänt sig ett HELT varv och står ansikte mot ansikte igen med den man tänkte gå ifrån. Då får man backa istället. Kanske bäst för kvinnans skull, när jag tänker efter. Kvinnor vill ha män, inte bittra småglin.
(Lägg nu inte energi på att försöka besvara mig, för jag kommer ändå inte svara.)